Miksi miehet ei kiinnostu?
Olen pitkähiuksinen, muodokas (E-kuppi) ja kasvoistakin ihan nätti, mutta miehille olen kuin ilmaa. Ei puhettakaan siitä, että jossain kaupoissa tai kadulla tultaisiin ehdottelemaan, niin kuin suurelle osalle naisista.
Kommentit (50)
Suomessa usein nainen lähestyy miestä. Tee siis itse aloite. Minulla on kaksi poikaa, nuoria aikuisia. Kummankin tyttöystävä on ollut se alkuperäinen aloitteentekijä. Toimii hyvin.
Meillä muilla naisilla tosiaan on vaikeuksia käydä kaupassa, koska komeat ja muutkin miehet roikkuvat lahkeessa ja ehdottelevat kuorossa ehdotuksiaan. On tosi raskasta ja haluaisinkin terapiaa tähän.
Vierailija kirjoitti:
Meillä muilla naisilla tosiaan on vaikeuksia käydä kaupassa, koska komeat ja muutkin miehet roikkuvat lahkeessa ja ehdottelevat kuorossa ehdotuksiaan. On tosi raskasta ja haluaisinkin terapiaa tähän.
Joillain tuntuu olevan. Tai sitten näillä on tapana luulla iskemiseksi ihan kaikkea miesten toimintaa kuten oven auki pitämistä, silmiin katsomista jne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Muodokas" tarkoittaa usein myös ylipainoa, mikä ei ole hot.
Olen normaalipainoinen.
Ap
Olen jotenkin maan läheinen 164cm, hoikka, eikä naamakaan ole petolinnun perse. Pidän itsestäni huolta kohtuudella ja siistinä. Mutta niin, olen vain ilmaa naisille, siis, kun vain kysyn kellon aikaa, he ovat kuuroja tai sitten sen näköisiä kuin mätä kananmuna ois tuupattu sievän nenän alle. Jotenkin apeaksihan se mielen tekee.
Mennä viikolla poikkesin fiikalla cafeteriassa, siellä oli jonkin verran porukkaa, melkein tyhjiä paikkojakin oli. Eräällä ikkunapaikalla istuskeli pyylevähkö naishenkilö olusilla ja menin yrittään taas kerran. "Hei, voinks mä istuu tähän", "senku", "kiitos, mä oon sejase ja kukas sä oot", "ooksä joku v..n poliisi" ja sitte mä sanoin kiireesti heippa sen selälle, söin hampurilaisen, join kokiksen pois ja kiitin luojaa ettei tärpänny.
Hyvä Ap, olisitko sinä valmis kohtaamaan toiseutta, syrjäytynyttä etc. joka ei aivan pilviin yllä tai ei edes kerrostalon räystääseen? Luonnnollisesti katsot alaspäin nähdäksesi kuka siellä on äänessä, selvä se. Mutta miten sinä reagoisit keissiin?
Vierailija kirjoitti:
.. ja sekä kriisiapua että vertaistukea!
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaiset miehet tulevat juttelemaan, suomalaiset harvemmin. Harvoin ne miehet on omaan makuun muutenkaan (ei kertaakaan). Olen ihan onnellinen, että olen saanut olla rauhassa sen kymmenen vuotta.
Trolli-AP:ta vaan harmittaa.
Millainen v...n i D i o o t t i kirjoittaa "AP:TA" ?! AAPEETA?!?!?!? Alkuperäistä postaajaata?! Huoh!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen.
Ap
Olen jotenkin maan läheinen 164cm, hoikka, eikä naamakaan ole petolinnun perse. Pidän itsestäni huolta kohtuudella ja siistinä. Mutta niin, olen vain ilmaa naisille, siis, kun vain kysyn kellon aikaa, he ovat kuuroja tai sitten sen näköisiä kuin mätä kananmuna ois tuupattu sievän nenän alle. Jotenkin apeaksihan se mielen tekee.
Mennä viikolla poikkesin fiikalla cafeteriassa, siellä oli jonkin verran porukkaa, melkein tyhjiä paikkojakin oli. Eräällä ikkunapaikalla istuskeli pyylevähkö naishenkilö olusilla ja menin yrittään taas kerran. "Hei, voinks mä istuu tähän", "senku", "kiitos, mä oon sejase ja kukas sä oot", "ooksä joku v..n poliisi" ja sitte mä sanoin kiireesti heippa sen selälle, söin hampurilaisen, join kokiksen pois ja kiitin luojaa ettei tärpänny.
Hyvä Ap, olisitko sinä valmis kohtaamaan toiseutta, syrjäytynyttä etc. joka ei aivan pilviin yllä tai ei edes kerrostalon räystääseen? Luonnnollisesti katsot alaspäin nähdäksesi kuka siellä on äänessä, selvä se. Mutta miten sinä reagoisit keissiin?
Sellaiset s e k o p ä ä s a d u t tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä yhteydessä muodokkuus tarkoittaa mm. vyötärön ja lantion suhdelukua 0,7 ja normaalipainoa.
Ap
Ei ihmiset yleensä uskalla lähestyä pyörätuolissa olevia.