Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ei kiinnostu?

Vierailija
21.12.2021 |

Olen pitkähiuksinen, muodokas (E-kuppi) ja kasvoistakin ihan nätti, mutta miehille olen kuin ilmaa. Ei puhettakaan siitä, että jossain kaupoissa tai kadulla tultaisiin ehdottelemaan, niin kuin suurelle osalle naisista.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole e kuppi välttämättä mikään jätti. Minulla kokoa 65F ja ei kyllä ole jätit, muuhun vartaloon toki isot. Mutta kuppiosa on sama kuin 75D. Eikä minuakaan ikinä missään lähestytä, paitsi tinderissä. Nätti ja hoikka olen.

Vierailija
22/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset miehet tulevat juttelemaan, suomalaiset harvemmin. Harvoin ne miehet on omaan makuun muutenkaan (ei kertaakaan). Olen ihan onnellinen, että olen saanut olla rauhassa sen kymmenen vuotta.

Trolli-AP:ta vaan harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian isot rinnat minun makuun

Eivät ole erityisen isot vaan ihan sopusuhtaisen näköiset.

Ap

Jos E-kuppi on sopusuhtainen, niin sitten on liikaa massaa ja se on syy ettei kukaan kiinnostu

E ei ole iso.

A-C pieni

D-F keskikoko

G-> iso

Olen seurustelut vain A- ja B-kuppisten kanssa. E-kuppi on iso.

Vierailija
24/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muodokas" tarkoittaa usein myös ylipainoa, mikä ei ole hot.

Eipä tarkoita ylipainoa.

Muodokkaalla naisella on kurvit kohdillaan, on vyötäräö ja leveähköä lantioita, reidetkin on supusuhtaiset leveän lantion kanssa eli ei mitkään tikut, rinnat voi olla pienehkötkin silti nätit.

Vierailija
25/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaiset miehet tulevat juttelemaan, suomalaiset harvemmin. Harvoin ne miehet on omaan makuun muutenkaan (ei kertaakaan). Olen ihan onnellinen, että olen saanut olla rauhassa sen kymmenen vuotta.

Mutta uskaltaako ketään lähestyä kadulla ettei saa syytettä ahdistelusta, femakoitten syytä sekin ettei mihet uskalla ketään lähestyä.

Vierailija
26/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne ja äly merkkaa myös jonkin verran, käsittääkseni. 

Näiden perusteella tuskin kadulla lähestytään..

Vierailija
27/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten pitäisi ottaa valtava riski ja yrittää lähestyä naisia julkisilla paikoilla?? En tajua.

Naisille tämä on helpompaa.

Miehet eivät pidä teitä uhkana, eivätkä ala nostamaan rikosilmoituksia, jos alatte jutella jonkun itseänne kiinnostavan miehen kanssa jossakin julkisella paikalla.

Jos ette saa mielestänne riittävästi treffiehdotuksia miehiltä (tai ainakaan sellaisilta miehiltä, jotka teitä itseänne kiinnostaisi), miksi ette itse ehdottele miehille??

Niin, oma valintanne.

Vierailija
28/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta uskaltaako ketään lähestyä kadulla ettei saa syytettä ahdistelusta, femakoitten syytä sekin ettei mihet uskalla ketään lähestyä.

Onko joku ihan oikeasti saanut asiallisesta lähestymisestä seuraamuksia? Ja ei, "tykkäätkö kakkosesta?" tai "annatko pesää?" ei ole asiallisia lähestymisiä. Poislukien esimies-alainen tilanteet, jos toinen työtehätävässä tai itselähestyy asiakasta.

Vierailija
29/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei kadulla tarvitsekaan ketään lähestyä. Harvoin olet kuitenkaan niiden naisten makuun ja kuten sanottu trolli-AP on ainoa, joka näitä lähestymisyrityksiä toivoo. Ei oikeat naiset.

Vierailija
30/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian isot rinnat minun makuun

Eivät ole erityisen isot vaan ihan sopusuhtaisen näköiset.

Ap

Jos E-kuppi on sopusuhtainen, niin sitten on liikaa massaa ja se on syy ettei kukaan kiinnostu

Selvästi olet ihminen, joka ei ymmärrä kuppikoista mitään. Minä olen 70C kokoa ja olen täysin lauta. Laihempana olin 60DD/E-kokoa ja lauta.

Vierailija
31/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne ja äly merkkaa myös jonkin verran, käsittääkseni. 

No kyllähän sen pitäis merkata ja tuo on kiva ajatus, mutta ei se kyllä merkkaa :D miehet päättää luonteen ulkonäön perusteella.

Teininä olin lihava, olin aina se "läski ja tyhmä" kun minua ei oltu edes kasvokkain tavattu.

Hoikistuttuani ja tultuani ihan hyvännäköiseksi kuuli usein tuntemattomilta miehiltä kehuja "upeasta luonteestani".

Vierailija
32/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestini ei tullut läpi, mutta kysyin millaiset hiukset sinulla on?

Se on tosi tärkee seikka! Pitkät, paksut ja tuuheat hiukset! Lyhyt ei käy.

Hoikkuus ja "urheilullisuus" on tärkeintä naisessa. Luonne on ihan sivuseikka jos ulkonäkö on kunnossa, sori vaan. Miehet valikoi ulkonäön perusteella, kuka on kiva ja ihana ja niin se sitten on. Eihän nyt "ei-hyvännäköisten" luonteesta mitään tietoa voi olla, kun sellaset on miehille ihan ilmaa. Sori yleistys, mutta kyllä ulkonäön perusteella valitaan ketä voi kohdella edes ihmismäisesti. Miehet kunnioittavat ihan älyttömästi, jos on tarpeeksi hyvännäköinen.

Minua ei ole koskaan miehet lähestyneet, olen omasta mielestäni nätti, mutta ei vaan . Sillon kun on pitkä tukka, niin tuijotellaan ja huudellaan, muuten ei mitään. Eikä kyllä kiinnostakaan, ei ole mitään mahdollisuuksia täyttää jotain näitä mahdottomia kriteereitä, kun ikäkin jo painaa. En voi auttaa, jos ei kelpaa.

Vierailija
33/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla monet miehet päättävät luonteeni ulkonäön perusteella ja moni ottaisi vaan hetken hupina. Suhteeseen en yleensä kelpaa. Mulla on isommat rinnat kuin ap:llä ja luonteeltani olen melko ujo, pohdiskeleva jännittäjä.

Vierailija
34/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokas eli läski.

Vierailija
35/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä koe mitään tarvetta lähestyä naisia kaupassa tai kadulla. Tinderissä riittää vientiä oikein hyvin ja siellä on selvää, että kumpikin on seuraa hakemassa.

Jos kaipaat huomiota niin ota Tinder käyttöön.

Vierailija
36/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää siroista tai treenatuista naisista. Muodokkaat ja rehevät vaikuttavat isoilta ja löysiltä.

Vierailija
37/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä miehille kelpaa muodokaskin, eikä mintaa haittaa jos on vähän mahaa.

Vierailija
38/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestini ei tullut läpi, mutta kysyin millaiset hiukset sinulla on?

Se on tosi tärkee seikka! Pitkät, paksut ja tuuheat hiukset! Lyhyt ei käy.

Hoikkuus ja "urheilullisuus" on tärkeintä naisessa. Luonne on ihan sivuseikka jos ulkonäkö on kunnossa, sori vaan. Miehet valikoi ulkonäön perusteella, kuka on kiva ja ihana ja niin se sitten on. Eihän nyt "ei-hyvännäköisten" luonteesta mitään tietoa voi olla, kun sellaset on miehille ihan ilmaa. Sori yleistys, mutta kyllä ulkonäön perusteella valitaan ketä voi kohdella edes ihmismäisesti. Miehet kunnioittavat ihan älyttömästi, jos on tarpeeksi hyvännäköinen.

Minua ei ole koskaan miehet lähestyneet, olen omasta mielestäni nätti, mutta ei vaan . Sillon kun on pitkä tukka, niin tuijotellaan ja huudellaan, muuten ei mitään. Eikä kyllä kiinnostakaan, ei ole mitään mahdollisuuksia täyttää jotain näitä mahdottomia kriteereitä, kun ikäkin jo painaa. En voi auttaa, jos ei kelpaa.

Hiukset on punaiset ja melkein vyötärömittaiset.

Ap

Vierailija
39/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää siroista tai treenatuista naisista. Muodokkaat ja rehevät vaikuttavat isoilta ja löysiltä.

Treenatut vasta muodokkaita onkin, pyöreät reidet, muhkea takapuoli jne.

Vierailija
40/50 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinusta pitäisi kiinnostua? Ihan vaan siksi kun sinulla on tissit?