Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ohjelma on teille "guilty pleasure"?

Vierailija
21.12.2021 |

Itse katson rakkausrealitya enkä kehtaisi kaikille myöntää.. Tempparit, Love Island, sinkkuillalliset.. Toinen pahe on catwish tv-sarja.

Olen yli kolmekymppinen suhteessa oleva korkeakoulutettu nainen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä 90päivää-sarjat. Tiedän niistä ihan nolottavan paljon. 

Vierailija
2/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas kaikki eräjormaohjelmat on tollasia. No kyllä jollekkin olen joskus ohimennen kertonutkin ja saanut ihmetteleviä katseita. t. kaupunkilainen 40+ sinkkunainen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten katsoin 90DF-sarjaa. Nyt en katso mitään.

Vierailija
4/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä karmea tunnustus ap:lta katsoa moista alhaisinta träshiä mitä telkusta tulee. Ainoastaan Ylen uusi passskasarja "Papisto" on hirveämpää kuraa...viiitun uskovaiset pellet saaatana.

Vierailija
5/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47v nainen ja Supernatural, Stranger things, Titans ym on mun juttu. En tunne yhtäkään joka katsois samoja sarjoja

Vierailija
6/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit alttarilla, unelmien poikamies...

N51 eronnut

Vierailija
7/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä karmea tunnustus ap:lta katsoa moista alhaisinta träshiä mitä telkusta tulee. Ainoastaan Ylen uusi passskasarja "Papisto" on hirveämpää kuraa...viiitun uskovaiset pellet saaatana.

Täällä osataan kyllä ihan joka asiasta mollata. Oli keskustelun aihe mikä vaan. Ihmiset voi huonosti.. Ap

Vierailija
8/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUWTK, Emily in Paris

Vierailija
9/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä tulee TLC kanavalta. 90 day- sarjat, Satakiloiset siskot, Hengenvaarallisesti lihava, Tohtori Paise... En ihan kaikkialla myönnä katsovani näitä.

Vierailija
10/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson kaikki mahdoĺiset murhajutut. Ainoat mitkä ei kiinnosta, on sellaiset missä uhri on afroamerikkalainen mies. Ne on tylsiä, eikä uhri liikuta yhtään. Evvk. Toinen mitä aina katson, on nää HayU realityt. Million dollar listingit, Real housewifet, Below deck jne

Vierailija
11/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä osataan kyllä ihan joka asiasta mollata. Oli keskustelun aihe mikä vaan. Ihmiset voi huonosti.. Ap

Vain karu totuus, ei mitään muuta. Tempparit on mitä alhaisintaa roskaa, siinä white träsh jengi juo alkoholihuumetta ja sekoilee, idiootti Kuronen "grillaa" iltanuotiolla tätä idioottilaumaa...kertoo kulttuurin rappiosta.

Vierailija
12/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa myös ikänne ja vaikka jotain itsestänne.. Ap

Vierailija
13/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eastbound & down ja Trailer park boys. N45

Vierailija
14/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein kuusikymppinen maisteri ja ikäneito. Ohjelmat, joiden innokkaasta katselemisesta en välttämättä ilmoittelisi julkisesti, ovat sarjamurhaajia käsittelevät dokumentit.

Vierailija
15/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoarders, missä ihmiset asuu jollain roinatunkiolla. Ulkomaiset ohjelmat himoshoppailijoista, Kukkaron herraksi oli hyvä kotimainen sarja raha-asioiden fiksaamisesta.

Vierailija
16/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satakiloiset siskot, 1 +5 tytärtä, 90 päivää morsiaimena, Pieni suuri perhe. Eli jenkkiläistä realityä, mitä tulee TLC-kanavalta. En myöntäisi kenellekään katsovani moista ja tuskin kukaan sitä uskoisikaan, sillä yleensä katson vain suomalaista draamaa/draamakomediaa sekä historiallisia dokumentteja. Perhe-elämä ja parisuhdejutut ovat kovin kaukana omasta elämästä, mutta tulee hyvä mieli katsoessa realityjä ja saa nauraakin.

m27

Vierailija
17/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin ketjuun se sama, joka viilliintyi yksi päivä toisten tunnustuksista, ettei käyttäneet teininä pipoa. :D 

Vierailija
18/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katson kaikki mahdoĺiset murhajutut. Ainoat mitkä ei kiinnosta, on sellaiset missä uhri on afroamerikkalainen mies. Ne on tylsiä, eikä uhri liikuta yhtään. Evvk. Toinen mitä aina katson, on nää HayU realityt. Million dollar listingit, Real housewifet, Below deck jne

☝ N59, eronnut, Porista

Vierailija
19/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remppaohjelmia ja true crimeä. Oon keski-ikäinen, kulttuurialalla työskentelevä sinkkunainen.

Vierailija
20/23 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunnan kyselytunti. Esitän, etten ole kiinnostunut poliitikoista, mutta kun katson tuota ohjelmaa, nauran maha kippurassa niille hölmöille. Ovat kuin huostaanotetut ongelmalapset liian pienellä hiekkalaatikolla, jossa ei ole hiekkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän