Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin narkkarin, ikävä on ihan hirveä!

Vierailija
03.04.2015 |

En saa mitään tehdyksi kun itken vaan. Mietin sitä unelmieni miestä joka minulla oli. Ottaisin sen minä hetkenä hyvänsä takaisin... Mies siis rupesi käyttämään suhteemme aikana. Ja heti kaikki muuttui. Ihanasta miehestäni tuli ärsyttävä, kiukkuine, ruma, ilkeä valehtelija. Rakastuneena tietysti jaksoin uskoa kun sanoi lopettavansa. Mutta sitten alkoi valehtelu. Käytöstä ja muista ihan turhanpäiväisistä pikkuasioista. Sitä en jäänyt katsomaan vaan lähdin.

Mutta miksi tämä nyt tuntuu niin pahalta? Menetin sen ihanan miehen jo aikoja sitten. Ja ikävöinyt siitä asti. Eikö nyt pitäisi olla helpottunut olo? En ymmärrä enää yhtään tätä päänsisäistä myllerrystä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna?

Vierailija
2/12 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että kun aika kuluu niin ihmettelet miks vitussa et lähtenyt jo aiemmin.

Mulla ainakin ikävän tappoi tehokkaasti mm. uhkaussoitot joissa uhkailtiin milloin omaisuuden tuhoamisella milloin väkivallalla, rahan jatkuva kinuaminen, soitot joissa pyysi hakemaan poliisiasemalta jne.jne.jne. Täytyy vaan pistää järki tunteiden edelle.

Vierailija
4/12 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliseistä mutta aika parantaa haavat! Päivä kerrallaan.
Olet varmasti tehnyt oikean ratkaisun. Harvemmin nuo mihinkään muuttuu.
He osaavat sanoa kriisin hetkellä ne sanat jotka haluat kuulla mutta kyllä ne teot enemmän puhuvat!
Pysy oikeasti lujana ja muista tosiaan se että aika auttaa. Selviät tuosta ihan varmasti :)

T: Itsekin narkkarin jättänyt ja itkuni itkenyt

Vierailija
5/12 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo takaisin en ole menossa missään tapauksessa. Mitään väkivaltaa tai uhkailua ei ole meillä koskaan ollut. Se valehtelu riitti mulle. Tunnen itseni vain todella tyhmäksi. Olisihan se pitänyt heti tajuta että ei lopeta. Mutta se todella oli elämäni mies! (siis suhteen alussa) On noita miehiäkin muutama tähän elämään mahtunut enkä usko että kukaan enää noin sykähdyttää. Toisaalta olen onnellinen, edes hetken aikaa minulla oli se täydellinen puoliso.

Ap

Vierailija
6/12 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:32"]Joo takaisin en ole menossa missään tapauksessa. Mitään väkivaltaa tai uhkailua ei ole meillä koskaan ollut. Se valehtelu riitti mulle. Tunnen itseni vain todella tyhmäksi. Olisihan se pitänyt heti tajuta että ei lopeta. Mutta se todella oli elämäni mies! (siis suhteen alussa) On noita miehiäkin muutama tähän elämään mahtunut enkä usko että kukaan enää noin sykähdyttää. Toisaalta olen onnellinen, edes hetken aikaa minulla oli se täydellinen puoliso.

Ap
[/quote]
Kuulostaa liiankin tutulta... Elämäni mies luulin ja olin silmittömän rakastunut. Olin tyhmä ja naiivi. Ajattelin että mies muuttuu... Ei muuttunut koska ei itse sitä tahdo! Onneksi olen nyt paljon terveemmässä suhteessa, mutta silti välillä ikävä iskee.

Vierailija
7/12 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, Luetun ymmärtäminen ei ole vahvuutesi?

Vierailija
8/12 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh ensimmäistä kertaa kirjoitan kyseiselle palstalle ja nää hommat ei oo mulla oikeen halussa(toi lainaa nappi erityisesti), mutta teki mieli vaan kommentoida jotain koska tää keskustelu osu suoraa sydämeen.

Vierailija
9/12 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et olis jättänyt, sun elämästä olis tullut hirveän ikävää. Koet nyt sen hirveän ikävän ja olet onnellinen siitä, että olet saanut kokea upeaa rakkautta. Mutta kyllä se oikea Oikea, ilman narkkitaipumuksia, vielä tulee, sanos. 

Vierailija
10/12 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no pysy kovana. Ikävä asia mutta huumeet kyllä tuhoaa tosi ihania tyyppejä. Anteeksi, että nuo muut vastaajat ovat niin urpoja. Voimakas addiktio kuitenkin tekee ihmisestä käsittämättömän itsekkään klonkun. Oikea ratkaisu sulta. Voimia ja pidä kiinni tuosta päätöksestä. Ei täällä monet muutkaan kukkasilla tanssi, joten et ole ihan yksin.

Vierailija
11/12 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se käytti?

Vierailija
12/12 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 00:07"]

En saa mitään tehdyksi kun itken vaan. Mietin sitä unelmieni miestä joka minulla oli. Ottaisin sen minä hetkenä hyvänsä takaisin... Mies siis rupesi käyttämään suhteemme aikana. Ja heti kaikki muuttui. Ihanasta miehestäni tuli ärsyttävä, kiukkuine, ruma, ilkeä valehtelija. Rakastuneena tietysti jaksoin uskoa kun sanoi lopettavansa. Mutta sitten alkoi valehtelu. Käytöstä ja muista ihan turhanpäiväisistä pikkuasioista. Sitä en jäänyt katsomaan vaan lähdin. Mutta miksi tämä nyt tuntuu niin pahalta? Menetin sen ihanan miehen jo aikoja sitten. Ja ikävöinyt siitä asti. Eikö nyt pitäisi olla helpottunut olo? En ymmärrä enää yhtään tätä päänsisäistä myllerrystä.

[/quote]

Tuskinpa kovin ihana oli tuon kertomasti perusteella. Ei kannata takertua tuollaisiin sairaisiin riippuvuussuhteisiin. Hanki koira, jos haluat paapoa jotain.