Milloin aloitat joulumässäilyn?
Joko alkaa huomenna? Minä ajattelin vetää 24, 25 ja 26 päivä niin paljon herkkuja kuin napa vetää, sitten palaan taas normaaliin.
Kommentit (22)
On meillä jouluruokaa ja jotain karkkiakin varmaan, mutta miksi pitäisi mässäillä?
Minä kuule joulumässäilen joka päivä ympäri vuoden eikä sille ole loppua näkyvissä.
Onko mässäilystä jotain iloa? Itse en ymmärrä alkuunkaan mässäilyä ja siitä seuraavaa ähkyä.
Muutaman konvehdin olen syönyt ja pari viipaletta kinkkua. Joulun pyhät tuskin juuri eroaa tästä. Oon entinen syömishäiriöinen ja inhoan ähkyä kun sitä tekee mieli oksentaa.
Oon kaikille sanonutkin, että en halua makeisia lahjaksi ollenkaan niin eipä ole kiusaustakaan.
Jää tänä vuonna kyllä pois. Normi arki huttua syän vain.
Minä mietin jopa tänään, että jääkö tänä vuonna jouluna nälkä kun vähemmän ruokia ja pienempiä määriä ajattelin tarjolle laittaa kuin yleensä. Toivottavasti ei, mässäilyksi ei meidän joulusyömisiä voi normaalistikaan kutsua.
Possun pyllyä mässättävä urakalla kun toiset nirsoilee.
Kylläpä sitä aina jouluaterialla tulen syöneeksi pienimuotoisen ähkyn, vaikka joka kerta vannonkin että nyt en liitoitte ruuan määrä lautasella :D
Parasta mässäilyn jälkeen on lupa maata kyljellään liikkumatta loppupäivä kuin hylje tai leguaani. Tulee seesteinen olo kun kehon kaikki energia menee ruoan sulattamiseen.
Toukokuussa, silloin on mulla jo herkut suussa...
Alotin jo sillon kun joulusuklaat ym tulivat kauppoihin eli oisko ollut lokakuussa? Nytkin kotoa löytyy kaksi konvehtirasiaa+kolme suklaajoulukalenteria. Töissäkin kaapista löytyy joulusuklaita. Voisin elää suklaalla.
En mässäile. Joulunautiskelun aloitin jo marraskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Onko mässäilystä jotain iloa? Itse en ymmärrä alkuunkaan mässäilyä ja siitä seuraavaa ähkyä.
Itse olen laihduttanut viimeisen vuoden aikana elämäntapamuutoksella 30kg. Herkkupäivän pidän edelleen kerran tai kaksi viikossa, silloin saan syödä mitä haluan ja paino ei nouse. Nyt jouluna annan luvan itselleni kolmen päivän herkutteluun. ap
On tullut jo maisteltua laatikoita ja kinkkua. Kohtuudella.
Tänä jouluna parempi varoa, pitää olla iskussa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä joulumässäilyn?
On harmillista, että sinä mässäilet vuoden jokaisena päivänä ja siksi olet merkittävän ylipainoinen.
Minkä joulumässäilyn?