Kannattaako ruman ja läskin laittautua?
Olen sairaalloisen ylipainoinen (joskin onnistunut jo laihduttamaan useita kymmeniä kiloja ja muuttamaan elämäntapojani) ja muutenkin ruma. Kannattaako oikeastaan kiinnittää huomiota vaatteisiin, meikkeihin ja hiuksiin, jos ei nyt oteta huomioon yleistä siisteyttä ja hyvää hygieniaa. Tuntuu, että ruma olen joka tapauksessa ja ihmiset korkeintaan ajattelevat että mitä tuo läski luulee itsestään. Onko kosmetiikka minunlaiselleni ihmiselle lähinnä turha kuluerä, vai pitäisikö nauttia "kaunistautumisesta" vaikka se ei tee minusta yhtään sen kauniimpaa? Tunnen nimittäin pienitä mielihyvää ostellessani esimerkiksi koruja ja meikkejä, vaikka toki ne minun päälläni näyttävät lähinnä koomisilta.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:56"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:52"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 22:44"]Ei kannata. Et tule saamaan kyrpää siltikään. T: Mies [/quote] Voi kun te miehet ootte hellyyttäviä kun luulette että naiset laittautuvat teidän takia. Mutta siis, jos itse haluat laittautua niin laittaudu ihmeessä! Ylipaino ei tarkoita sitä että on automaattisesti ruma. Jos näet kasvoissasi jotain rumaa, ota selvää miten lieventää huonoja puolia ja korostaa hyviä. :) [/quote] No kerropa, miksi se laittautuminen aina loppuu, kun parisuhde kanssani etenee viidennelle kuukaudelle? [/quote] No ehkä sitten olet tapaillut juurikin tälläisiä naisia jotka saavat miehen itselleen laittautumisen takia. Mutta älä yleistä, itse laittaudun edelleen joka päivä runsaallakin meikillä ja olen ollut suhteessa pari vuotta. Kyllä jotkut naiset meikkaavat ihan vaan omaksi iloksi. Itse ainakin haluan näyttää OMASTA mielestäni hyvältä enkä vain muiden silmissä. Sitä paitsi meikkaaminen ja hiustenlaitto on mukavaa, senkin takia sitä teen.
[/quote]
Aika iso osa naisen laittautumisessa on kyse muista naisista. Yritetään näyttää paremmalta kuinn työkaverit esim.
Tietysti kannattaa laittautua.. Kunhan osaat meikata nätisti? Läskit jotka meikkaa vahvasti tai violetilla/turkoosilla/mustakla luomivärillä ja liiallisella poskipunalla on järkyn näkösiä.
Tottakai kannattaa, tulee itselle parempi mieli. Jos en joskus viikonloppuna pukeutua siististi, niin mulle tulee ainakin aika nuhjunen ola.Mulla ainakin vaatteet vaikuttaa paljon mielialaan. Tulee huomattavasti itsevarmempi olo. Jos on laittanut kivat alusvaatteet, niin myös tulee seksikäs oli. Vaikkei sitä kukaan näekään.