Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat, utelu teille

Vierailija
02.04.2015 |

Kuinka tärkeää on se oma tuttu tupakkamerkki? Jos tosiaan haluat polttaa savukkeen, onko sen oltava sitä sinun merkkiäsi, vai käykö mikä vaan (tai melkein mikä vaan) merkki?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki sininen käy. Tai no, hätätapauksessa kaikki käy :)

Vierailija
22/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne marhorkka-tyyppiset tai muut sen tapaiset tupakat, polttaisitteko sellaisia edes "hätätilanteessa"? Minä kun en ole koskaan tupakoinut, olen kiinnostunut, en tiedä kyllä miksi:) Nykyään varmaan on suht helppoa saada ostettua sitä tupakkaa mitä haluaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:16"]

Mites ne marhorkka-tyyppiset tai muut sen tapaiset tupakat, polttaisitteko sellaisia edes "hätätilanteessa"? Minä kun en ole koskaan tupakoinut, olen kiinnostunut, en tiedä kyllä miksi:) Nykyään varmaan on suht helppoa saada ostettua sitä tupakkaa mitä haluaakin.

[/quote]mahorkka

-ap-

Vierailija
24/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumman vihreä LM täytyy olla. Punaista en pysty missään tapauksessa polttamaan ja sinistä vain jos ei tosiaan muuta ole.

Vierailija
25/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 21:16"]

[/quote]mahorkka

-ap-
[/quote]
En edes tiedä mitä se. Kuullut olen sanan joskus...

Vierailija
26/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahh

Vierailija
27/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin mennä sauhulle.

Vierailija
28/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi päämerkki jota poltin yleensä ja jos se oli loppu, pyysin erästä toista tiettyä merkkiä ja sitten mulla oli vielä kolmas varamerkki. Tarpeen vaatiesa saatoin kuitenki polttaa mitä tahansa merkkiä.

T. Ex-tupakoitsija

Vierailija
29/29 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkani on L&M Blue Label, tuo ihana sininen ällämmä, ja mikään muu ei käy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme