Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressaa ja ahdistaa

Vierailija
13.04.2015 |

Yritämme mieheni kanssa lasta, tuloksetta. Kuukausien kuluessa asia on muuttunut yhä stressaavammaksi ja stressaavammaksi. Olen usein vihainen ja ahdistunut siitä, ettemme onnistu enkä tule raskaaksi. En vaan jaksaisi enää tällaista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan teillä on vauva ollut toiveissa? Meillä esikoinen antoi odottaa itseään reilut kaksi vuotta. Kuopus reilut kolme vuotta. Kummassakaan meissä ei ollut mitään ns.vikaa. Tsemppiä

Vierailija
2/8 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:51"]

Miten kauan teillä on vauva ollut toiveissa? Meillä esikoinen antoi odottaa itseään reilut kaksi vuotta. Kuopus reilut kolme vuotta. Kummassakaan meissä ei ollut mitään ns.vikaa. Tsemppiä

[/quote]

Kiitos. Olemme yrittäneet nyt vuoden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yrittänyt 4 vuotta tuloksetta. Olen ihan varma etten voi lapsia saada.

Vierailija
4/8 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:55"]

Minä olen yrittänyt 4 vuotta tuloksetta. Olen ihan varma etten voi lapsia saada.

[/quote]

Toivottavasti onnistut. Saanko kysyä, oletko tuntenut ahdistusta ja/tai vihaa asiasta, ja jos olet, niin miten olet tunteita käsitellyt?

Vierailija
5/8 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:51"]

[/quote]

Kiitos. Olemme yrittäneet nyt vuoden. 
[/quote]

Oletteko nyt menossa tutkimuksiin?

Vierailija
6/8 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan edes tiedä.. Olen tehnyt raskaustestejä ja pettynyt uudestaan ja uudestaan. Menkkojen alkaminen tuntuu aina pahalta.. Olen yrittänyt vain ajatella, että ehkä seuraavalla kerralla tärppää. Nykyään olen jopa valmis adoptoimaan lapsen. Olen miettinyt, että tulee jos on tullakseen. Olen tullut siihen tulokseen että on jokin syy, miksi en vain raskaudu. Uskon ylempiin voimiin tässä asiassa. Ehkä en oikeasti ole vain valmis äidiksi vaikka luulen niin. Jaksamisia ap! Uskon kyllä että asiat kääntyvät vielä eduksesi. Itse olen aika nuori ja mulla on endometrioosi. Jos ei ala lasta kuulua ja sitä todella haluat, voit vaikka adoptoida! :) toivon sinulle kaikkea hyvää. Hyvää yötä :) 4

Vierailija
7/8 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:04"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 01:51"] Miten kauan teillä on vauva ollut toiveissa? Meillä esikoinen antoi odottaa itseään reilut kaksi vuotta. Kuopus reilut kolme vuotta. Kummassakaan meissä ei ollut mitään ns.vikaa. Tsemppiä [/quote] Kiitos. Olemme yrittäneet nyt vuoden.  [/quote] Oletteko nyt menossa tutkimuksiin?

[/quote]

Mies on jo tutkittu, hänessä ei ollut vikaa. Emme ole vielä sopineet menenkö minä tutkimuksiin, ja jos menen, niin milloin. Menittekö te heti vuoden yrittämisen jälkeen (jos olet viestin 2 kirjoittaja)? Olen tosin kerran jo tullut raskaaksi (sain varhaisen keskenmenon), joten hedelmöittyminen on kohdallani fyysisesti mahdollista.

Vierailija
8/8 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 02:11"]

En oikeastaan edes tiedä.. Olen tehnyt raskaustestejä ja pettynyt uudestaan ja uudestaan. Menkkojen alkaminen tuntuu aina pahalta.. Olen yrittänyt vain ajatella, että ehkä seuraavalla kerralla tärppää. Nykyään olen jopa valmis adoptoimaan lapsen. Olen miettinyt, että tulee jos on tullakseen. Olen tullut siihen tulokseen että on jokin syy, miksi en vain raskaudu. Uskon ylempiin voimiin tässä asiassa. Ehkä en oikeasti ole vain valmis äidiksi vaikka luulen niin. Jaksamisia ap! Uskon kyllä että asiat kääntyvät vielä eduksesi. Itse olen aika nuori ja mulla on endometrioosi. Jos ei ala lasta kuulua ja sitä todella haluat, voit vaikka adoptoida! :) toivon sinulle kaikkea hyvää. Hyvää yötä :) 4

[/quote]

Kiitos vastauksesta. Adoptiolapsi olisi meillekin tervetullut, jos ei biologista kuulu. Kaikkea hyvää sinullekin, ja kauniita unia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä