Muistatko vuokranantajaa jouluna jotenkin?
Kommentit (20)
Olen yleensä antanut ylimääräisen puolenkuun vuokran. Viimeisen päälle hyvä vuokraisäntä.
En mutta talonmiestä kyllä, ja onhan se vuokranantajan palkkalistoilla.
Pitääkö mun nyt hankkia jotain….? On yksityinen. Olen asunut asunnossa 6kk.
Ap
Et tietenkään hanki mitään!! Toivotat vaan hyvät joulut, jos näette, tai jos hän laittaa viestiä niin toivottelet hyvät jne.
Et mene tuhlaamaan vähiä rahojasi siihen hyväkkääseen.
Mutta jos vuokranantaja antaa jotain…?
Onko noloa, jos itse ei anna.
En todellakaan. Maksan hänelle vuodessa liki 8 000€. Siinä on riittävästi joululahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö mun nyt hankkia jotain….? On yksityinen. Olen asunut asunnossa 6kk.
Ap
Sinä annat hänelle joka kuukausi rahaa. Se riittää. Toki jos haluat jotain hankkia, siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen yleensä antanut ylimääräisen puolenkuun vuokran. Viimeisen päälle hyvä vuokraisäntä.
😆
Ehkei sentään.
Ap
Maksoin tammikuun vuokran etuajassa. Älä sinä tee niin, minulla on epäsäännölliset tulot.
Ei tarvitse muistaa jouluna mitenkään. Ota iisisti.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos vuokranantaja antaa jotain…?
Onko noloa, jos itse ei anna.
Yksi vuokranantajani osti minulle aina pullon punaviiniä (en juo viinejä). Itse en kokenut tarpeelliseksi ostaa ventovieraalle lahjaa.
Joulupiparit tarjoat niin se varmasti riittää.
Mä oon antanut suklaata, mut asutaan vierekkäisissä taloissa ja jaetaan osa pihasta. Nähdään siis liki päivittäin ja ovat ihania tyyppejä!
En hanki mitään, eikä hänkään ole muistanut minua. En ole edes tavannut ko. henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon antanut suklaata, mut asutaan vierekkäisissä taloissa ja jaetaan osa pihasta. Nähdään siis liki päivittäin ja ovat ihania tyyppejä!
Apua, en ikinä haluaisi jakaa mitään pihaa vuokranantajan kanssa!
Saati asua samassa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, en ikinä haluaisi jakaa mitään pihaa vuokranantajan kanssa!
Saati asua samassa talossa.
Onneks on sentään erilliset talot ja talojen välissä matkaa. Mut en mäkään ennen tätä olis halunnut olla näin lähellä. Helpottaa kuitenkin monia käytännön asioita ja on hyvä olla esim lomalla pois kotoa, kun tietää, et talo on hyvän tarkkailun alla varkaiden suhteen. Ja ovat oikeesti huipputyyppejä! En haluis enää muuttaa pois, mut ehkä joskus pitää ostaa oma.
Jos ois yksityinen vuokranantaja nii ehkä kahvipaketin vois antaa tai suklaarasia...