Onko täällä uni tulkkia? Joka vois kertoo mitä tää oikein merkkaa?
Elikkäs olen nähnyt unta samasta mysteerisestä vaaleahiuksesta miehestä. Mies on unissa valtavan ihana,välittävä ja älyttömän romanttinen. Ei siinä. Yks uni oli aika karmaiseva painajainen jossa mies kertoi tosi sekavasti pahoinpidelleensä jonkun kahden muun miehen kanssa. Se uni saa vieläkin ihokarvat pystyyn. Vaikka se oli unta silti tunsin järkkyä inhoa, surua, vihaa pettymystä jne.
No joka tapauksessa mulla alkoi viime viikolla viikon mittainen kuntoutus. Ei siinä. Menin sinne kuntoukseen iloisella mielellä jne no seuraavana päivänä tapahtui semmoinen juttu. Kyseinen henkilö kävelee minua kuntouksessa vastaan ja seuraavaks saan kuulla et se tulee mun viereiseen huoneeseen. Siis se järkky tunne kun sä meet ihan lukkoon etkä osaa tehä etkä vastata mitään. Jähmetyt vaan paikoilles tyylii kauhusta kankeana. Mä en oo ikinä kokenut mitään vastaavanlaista ja pelottavaa juttua. Teki vaan mieli kysyä siltä, et miksi satutit sitä jotain toista miestä.
Kommentit (3)
Se uni on varoitus, älä rakastu häneen, ensivaikutelma ihana, mutta todellinen luonne on väkivaltainen, luultavasti narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies tahtoo nähdä ajat, kenties myös kylvettää kiviajan.Pickels partyt pitäisin piilossa peiton alla.
Täh??
Tämä mies tahtoo nähdä ajat, kenties myös kylvettää kiviajan.Pickels partyt pitäisin piilossa peiton alla.