Paljonko teidän perhe ostaa pääsiäisviinaa?
Meillä on nyt 8 tapsapulloa ja 2 salmaria. 3 laatikkoa olutta. Ruoat tulee sitten pizzeriasta.
Kommentit (40)
Kaksi punkkupulloa ja neljä keskiolutta. Nuo kaikki minulle, mieheni ei juo. Teillä on hyvät pääsiäisbileet:).
En tiedä, onko aloitus provo vai ei, mutta pääsiäistä varten ostimme pullon giniä ja pullon kuoharia. Vieraat tuvat pari pulloa punkkua. Baarikaappi on hyvin varusteltu, jäitä on pakkasessa ja tonicit kylmässä. Tarjottava ei saa loppua kesken.
Jos ei tää oo provoilua, niin ootte aika happoja. Pääsiäisenä alkoholia?
Meillä mennään limu- ja suklaamunalinjalla.
Ei sen kummemmin mitään. Meillä on aina juomia kaapissa, ja niitä kulutetaan tarpeen mukaan. Ei todellakaan roudata silmät innosta loistaen mitään juhlalasteja minkään pyhäpäivän edellä. Taidamme olla aika epäsuomalaisia?
Tää onkin kunnon alkkisten palsta. Ei vapaata ilman viinaa.
Täytyyhän sitä lapsillekin opettaa, ettei elämästä tule mitään ilman alkoholia. Alkoholi on vähän kuin ruoka, ilman sitä ei voi elää eikä pärjätä, tai olla iloinen. Kauan eläköön kuningas alkoholi!
Ostin kaksi punkkua, kaks kuoharia ja yhden roseen. Ja vehnäolutta sekä pale ale olutta eri merkkisiä. Mennään kavereille yökylään ja osa viedään sinne.
Ostin miehelle hänen pyynnöstään kaksi vehnäolutta kun kävin kaupassa, siinä se. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, hän juo toisen juhannuksena.
Ei juoda alkoa :) Simaa kyllä vedetään pari pulloa
Kotoa löytyy 4 pulloa skumppaa ja muutama pullo väkeviä. Mies varmaan ostanut itselleen olutta, itse en pidä niistä lukua.
En oo ostanu enkä osta. Jollen olis raskaana ni joisin varmaan lasin punkkua. Mies osti pari saunaolutta.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:23"]
[/quote]
Joo, palstan väki tuntuu olevan melkoisia pubi-irmeleitä, rrrreilua ja rrrrentoa väkeä samaan tyyliin kuin leijonariipus-adoniksensakin.
Ei yhtään. Me emme käytä alkoholia, koska meillä on kivaa selvänäkin eikä ole tarvetta paeta todellisuutta viinaan.
T. Säälittävä vela-ateisti pariskunta
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 15:34"]
[/quote]
No mä ostin punaviinini ihan kotona juotavaksi. Ei varmasti baarissa katsottaisi hyvällä jos toisin omat viinit:).
Joo, palstan väki tuntuu olevan melkoisia pubi-irmeleitä, rrrreilua ja rrrrentoa väkeä samaan tyyliin kuin leijonariipus-adoniksensakin.
[/quote]
[/quote]
Ei päätä ilman kireää pipoa.
[/quote]
Kunnon juopot ei taida paljon täällä palstailla:D.
Mies osti jokusen oluen. En tarkkaa määrää katsonut, mutta varmaan n. Kymmenen. Ne siis perjantaille ja lauantaille. Osa ruokajuomana ja osan juo illalla/saunassa. Ollaan ystäväperheen kanssa lähdössä mökkeilemään. Itse en välitä juoda lainkaan alkoholia.