Haluaisin löytää ystävän, jonka kanssa keskustella true crime -aiheista - miten?
Hassu kysymys, mutta otsikossa se jo tulikin. Olen alta nelikymppinen perheenäiti ja olen muuttanut vuosi sitten toiselle puolelle Suomea mm. työn perässä. Vanhat kaverit jäivät edelliselle kotiseudulle ja edellisiin elämänvaiheisiin (opintojen päättymisen ja perheellistymisen myötä), eikä heidän kanssaan ole enää riittävästi yhteistä ystävyyden ylläpitämiseksi. Nyt haluaisin löytää uusia ystäviä. Aiempia haasteitani näissä asioissa ovat ollut ilmaiseksi terapeutiksi päätyminen ja ylipäätään se, että olen esim. harrastusporukoissa tuntenut itseni jotenkin ulkopuoliseksi (en esim. ole ollut lopulta riittävän kiinnostunut siitä yhteisestä harrastuksesta).
Täällä palstalla on usein suositeltu etsimään ystäviä, joilla on samoja kiinnostuksenkohteita. No, minun kenties aktiivisin harrastukseni on erilaisten true crime -podcastien kuuntelu ja rikosjuttujen seuraaminen ylipäätään. Haluaisin löytää suunnilleen ikäiseni naisystävän, jonka kanssa keskustella näistä aiheista kasvokkain vaikka kahvilla. Mitä toimenpiteitä suosittelisitte? Nettikeskustelut eivät valitettavasti aja samaa asiaa. Suomalaiset foorumit eivät ole tyyliltään minua houkuttelevia, en käytä mielelläni somea ja ulkomaisista yhteisöistä löytänee korkeintaan nettiystäviä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löydät kahvitteluseuraa! Täällä Siilinjärvellä olisi saman alan harrastaja mutta välimatka turhan pitkä ❤️
Kiitos! Mukava kuulla, että meitä on muitakin eri puolilla Suomea. T. Ap
Toivottavasti löydät kahvitteluseuraa! Täällä Siilinjärvellä olisi saman alan harrastaja mutta välimatka turhan pitkä ❤️