Onko normaalia kun väsyneenä sydän hakkaa voimakkaasti?
Syke on normaali mutta jyskyttää silleen kovaa että koko kehossa tuntuu. Näin on joka kerta kun olen nukkunut huonosti. Onko normaalia vai vaarallista? Ilkeän tuntoista.. makaan aina tämmösinä päivinä vaan sängyssä koska pelkään että tulee joku sydäri jos alan kovin riehumaan.
N34
Kommentit (10)
En tiedä, mutta itellä on samaa. Sydän reagoi stressiin, mitä huonosti nukkuminenkin on. Lähden vaan normaalisti liikkeelle ja hengittelen pitkiä rauhoittavia hengityksiä. Vielä en ole kuollut.
n45
Joo on normaalia. Itse olen kova valvomaan ja tulee useinkin nukuttua parin tunnin öitä. Silti liikun ja teen ihan normaalisti kaikkea. Sydän ei ole tainnut tykätä siitä huonoa, kun kerran lääkärissä otettiin muiden joukossa joku sydämen toiminnasta kertova veriarvo ja se oli kuulemma ihan loistava. Lääkäri ihmetteli että miten reilu kolmikymppisellä voi olla niin loistava arvo kuin tosi nuorella.
Tarkistuta hemoglobiini eli rauta-arvosi.1
Saattaa auttaa vaihtaa kylkeä ja hengittää syvään.
hengitt kirjoitti:
Saattaa auttaa vaihtaa kylkeä ja hengittää syvään.
Tuolla minä ainakin saan sydämen rauhoittumaan.
On tuossa iässä normaalia. Sydän rauhoittuu, kunhan elät säännöllisesti. Syö terveellisesti, lepää ja liiku.
Mittauta ferritiini ja kilpirauhasarvot. Tai paremminkin, käy lääkärissä, ja sitten katso, mitä lääkäri ehdottaa. Jos lääkäri ei ehdota mitään, sitten mittauta nuo.
On.