Elämäni tärkeimmät tavoitteet:
1) syödä niin, että painan korkeintaan 53kg ja voin mahdollisimman hyvin
2) käyttäytyä mukavasti miestä ja lapsia kohtaan, vaikka miten harmittaisi
3) harrastaa säännöllisesti liikuntaa niin, että kunto nousee ja rasvaprosentti laskee
4 ) huolehtia ulkonäöstäni mahdollisimman paljon
4)
Kommentit (27)
Nämä tavoitteet laadin sen pohjalta, missä onnistuminen tuottaa eniten tyydytystä. Ap
Tutkimusten mukaan tavoitteet lisäävät onnellisuutta vain hetkellisesti. Itse en motivoidu saavutuksista ollenkaan. Minulle on tärkeämpää elää joka päivä arvojeni mukaisia tekoja. Minulla ei ole päämäärää mutta kuljen suuntaan, joka tuntuu hyvältä, ja katselen, mitä siellä tulee vastaan.
Syödä paremmin, valmistua vuoden päästä. Kyllä mua motivoi pitkän tähtäimen suunnitelmat. Koulu sujuu ja syöminen paremmin.
Järkyttävän pinnallisia sun tavoitteet suurimmaksi osaksi.
1) Tehdä maailmasta parempi paikka, vaikka vain sillä että olen mukava ihminen ja kohtelen muita hyvin
2) Käyttää aivojani niin että saan aikaan jotain mahdollisesti muillekin ihmisille hyödyllistä (tällä hetkellä siis tavoitteena keksiä hyödyllinen aihe opinnäytetyölle)
3) Kehittää omaa fyysistä kuntoa, haaveena että joskus menis edes 10 km juosten.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:30"]
1) syödä niin, että painan korkeintaan 53kg ja voin mahdollisimman hyvin 2) käyttäytyä mukavasti miestä ja lapsia kohtaan, vaikka miten harmittaisi 3) harrastaa säännöllisesti liikuntaa niin, että kunto nousee ja rasvaprosentti laskee 4 ) huolehtia ulkonäöstäni mahdollisimman paljon 4)
[/quote]
Mahtavaa!
Ainoastaan kolme tavoitteistasi koskevat omaa ulkonäköäsi.
Tässä minun:
Selvitä hengissä siihen asti, kun nuorin lapsista on omillaan
Auttaa muita aina kuin vain siihen pystyn
Olla olematta marttyyri, vaikka elämänarvoni ovat jotain muuta kuin salitreeni.
Mielenkiintoista, että "elämän tavoite" voi olla painaa 53 kg?
Noh, vaikuttaa, että ainakaan opiskelut ja työelämä ole tavoittaneet tätä aloittajayksilöä. Lapsi tuntuu olevan.
Voisi kuvitella, että lapsen tulevaisuuteen kuuluvat haasteet menisivät tämän "53 kg" edelle.
Provo?
Minulla on jo vakituinen työ ja 2 korkeakoulututkintoa. Ap
Saako kysyä, ap, milloin olet hurahtanut tuohon pinnallisuuteen?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:03"]
[/quote]
Eritoten siinä tapauksessa voisi kuvitella tavoitteiden olevan jotain muuta kuin painaa 53 kg.
Tutkijaura esim... ?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:03"]
[/quote]
Eritoten siinä tapauksessa voisi kuvitella tavoitteiden olevan jotain muuta kuin painaa 53 kg.
Tutkijaura esim... ?
[/quote] ei kiinnosta. Hyvä kroppa on paljon tyydyttävämpi asia. Ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:04"]
[/quote]
Tutkijaura esim... ?
[/quote]
Montako AMK-koulutettua tutkijaa tunnet?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:54"]
1) Tehdä maailmasta parempi paikka, vaikka vain sillä että olen mukava ihminen ja kohtelen muita hyvin
2) Käyttää aivojani niin että saan aikaan jotain mahdollisesti muillekin ihmisille hyödyllistä (tällä hetkellä siis tavoitteena keksiä hyödyllinen aihe opinnäytetyölle)
3) Kehittää omaa fyysistä kuntoa, haaveena että joskus menis edes 10 km juosten.
[/quote]
Tuo nro 1 pitäisi olla kaikista tärkein tavoite etenkin Suomessa.
1. Keittää kahvia
2. pestä pyykkiä
3. Tiskata
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 11:53"]
Järkyttävän pinnallisia sun tavoitteet suurimmaksi osaksi.
[/quote]
Eivät ole, koska liikunta lisää muutoinkin tavoitteellisuutta ja kärsivällisyyttä.
Tunteisiin eli joskus räjähtämiseen pitää olla oikeus.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:04"]
[/quote]
Tutkijaura esim... ?
[/quote]
[/quote] en ole amk vaan tuplamaisteri. Ap
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:04"]
[/quote]
Tutkijaura esim... ?
[/quote]
[/quote]
En yhtä ainutta.
Enne puhuttiin korkeakoulututkinnosta vain tarkoittaen yliopisto-opintoja eli kandi nyt vähintään, usemmiten maisteri.
Mutta joo, ehkä aloittaja on sosionomi ja sairaanhoitaja. Luulisi silloinkin olevan muita tavoitteita kuin painaa 53 kg.
Mitkä sinun? Ap