Olen lihonut talvitakeistani ulos
Voi *****. Olipa järkevää olla katsomatta syömisiään ja ostaa uusi talvitakki loppukesästä. Ei mahdu, eikä mahdu vanhakaan. Nyt riittää, nyt alan syömään normaalisti. Aivan karseaa mitä olen tehnyt. Pahinta on se että peilistä katsoen olen mielestäni lihonut vain hieman, vähän turvonnut. No vanhat vaatteet kinnaa kaikkialta. Mulla ei kohta ole vaatteita jossen tee jotain asialle. Nyt riitti.
Kommentit (34)
Kannattaa ostaa talvitakki "villapaitavaralla". :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hups, näin joulunalla voipi olla vaikeaa alkaa dieetille.
Miksi joulun alla olisi tarve syödä enemmän kuin yleensä? Onko tämä joku yleinen syömisviiko? En ole koskaan ajatellut näin. Aattona joulupöydässä syön usein liikaa, mutta muuten ihan normaalia määrät.
No mietipä sitä. Kaikki ei ole kuten SINÄ. Kukas ne kaikki juustot, piparit, tortut, konvehdit, kinkut, glögit syö ja juo?
Miks niitä kaikkia pitää edes hommata. Järjetöntä kun porukka ostaa kilotolkulla jotain konvehteja, vuos vuodelta vaan varustelun määrä näyttää lisääntyvän ainakin kauppojen valikoiman perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Jätät vetskarin ja napit, reilu kaulaliina peittämään aukinaista takkia.
Takki aukihan ne mallitkin on aina mainoskuvissa, joten kukaan ei huomaa että takki on liian pieni.
Minä olen melko varma, että olen kutistanut pari takkiani pesussa.
Minua ärsyttää, kun viime talvena ostamani nätti talvitakki on kutistunut kaapissa niin, että vetoketju ei mene enää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Piparin antaminen laihduttaa
Joo, antaa vaikka kaikki piparit naapurille. Ja konvehdit myös.
Sama. Ostin suosiolla uuden takin M-koossa. Ei näillä pakkasilla voi pitää takkia auki :D
Ei helvetti miten te voitte muka lihoa niin että takki ei mahdu päälle? Talvitakki kun ei alkujaankaan ole mikään makkarankuori. Teillä on liikaa aikaa tai rahaa tai molempia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös sama ongelma 🙋♀️ Kiukuttaa... 😖
Mikä ihmeen ongelma??? Syötte vähemmän kuin kulutatte! Oletteko koskaan kuulleet siitä, että joku olisi kuollut siihen että on nälän tunne? Minä en. Kyse on vain tahdosta, hitto vie! Ottakaa itseänne niskasta ja loputtakaa loputon valittelunne!
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Nämä on näitä elämän risteystilanteita, ostaakko uusi isompi takki vaiko pudottaako painoa.
Minä olin viime talvena tässä tilanteessa ja luovutin. Ostin 2 kallista takkia ja olin onnellinen, kun vetoketjut meni kiinni. Kesällä olin terveyden vuoksi risteyskohdassa ja päätin, että nyt on aika muuttaa elintapoja. Nyt paino on pudonnut 25 kg ja nuo takit ovat 3 numeroa liian suuria. Hartiat tyhjää täynnä, telttamaisia pusseja. Tänä talvena taas ongelma, mutta uutta takkia en halua ostaa, koska tavoitepainoon on vielä matkaa. Ensi talvena sitten.
Itse samassa tilanteessa olleena pyysin kuntosalin ammattilaisen laatimaan itselleni ruokailuohjelman, jota sitten aloin toteuttaa. Aloituspäivästä alkaa olla noin kaksi vuotta. Nälkä ei ole ollut kertaakaan ja painoa on lähtenyt lähes kymmenen kiloa ihan huomaamatta. Tämä tuntuu todella vaivattomalta ja samalla olen oppinut syömään terveellisesti. Suosittelen
Tuossa tilanteessa hankkisin suosiolla uuden takin. Kittana talvitakki ei näytä hyvältä kenenkään yllä. Pitää paikkansa, että myös talvivarasto lämmittää.
Täyttyy alata keräämään varastoa...
No mietipä sitä. Kaikki ei ole kuten SINÄ. Kukas ne kaikki juustot, piparit, tortut, konvehdit, kinkut, glögit syö ja juo?