1992 syntynyt mies ajoi rekan perään
Herranjumala!! Oon hysteerinen, jos joku tietää niin sanokaa edes nimikirjaimet!!
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 00:20"]
Milloin lehdissä lopetettiin nimien julkaisu. Kyllä 50-luvulla kerrottiin onnettomuudessa kuolleiden nimi, ikä ja ammatti.
[/quote]
Sulla onkin sitten ollut vähän taukoa lehtien luvussa.
Kattonopeudet tiputettava kolmeenkymppiin.
Ja kännykässä ei saa puhua kun ajaa. Kohta taas joku kaahaa autolastillisen nuoria miehiä ruumishuoneelle. JOko pääsiäisenä vai pitääkö odottaa juhannukseen.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 00:20"]
Milloin lehdissä lopetettiin nimien julkaisu. Kyllä 50-luvulla kerrottiin onnettomuudessa kuolleiden nimi, ikä ja ammatti.
[/quote]
Sulla onkin sitten ollut vähän taukoa lehtien luvussa.
[/quote]
Luin kuule päivittäin lehdet 50-luvulla kun asuin vanhemmillani mutta omillani asuessa ei ole ollut varaa tilata mitään lehtiä.
ohan oikeesti, pelottaa helvetisti. Eiks kukaan tiedä edes uhrin etunimeä?
joa ae on s6n mies niin sulle ilis ho soitettu.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:41"]joa ae on s6n mies niin sulle ilis ho soitettu.
[/quote]
Paljos on tullut otettua?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:41"]joa ae on s6n mies niin sulle ilis ho soitettu.
[/quote]
Paljos on tullut otettua?
[/quote]eibnyt kuin yks koppa
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:41"]joa ae on s6n mies niin sulle ilis ho soitettu. [/quote] Paljos on tullut otettua? [/quote]eibnyt kuin yks koppa
[/quote]
Lopettakaa pällit!!
Ajettiin siitä ohi kun ruumis vielä maassa (peiteltynä), luultiin että olisi jäänyt rekan alle tietä ylittäessään, mutta näemmä olikin peräänajo
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:49"]Minuakin huolettaa.
[/quote]
sattuu mahaan kun pelottaa niin et kuka se on
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:52"]Ajettiin siitä ohi kun ruumis vielä maassa (peiteltynä), luultiin että olisi jäänyt rekan alle tietä ylittäessään, mutta näemmä olikin peräänajo
[/quote]
Voi luoja.. Meinas oksennus tulla kun luin ton. ei luoja!! Ootko sö ok?
Kyllä noi aika nopeasti alkaa sosiaalisessa mediassa levitä, jos joku nuori kuolee. Eli jos teillä on paljon yhteisiä tuttuja eikä mitään erityistä näy esim. fb:ssä en olisi huolissani. Periaatteessa mäkin voisin ton tuntea, on mun ikäinen ja tapahtunut suht lähellä mun kotipaikkaa.
Ajoin tuosta ohi hieman tapahtuman jälkeen ja auto oli ajanut rekan alle tähän tyyliin:
auton kuskin puoli oli tuhoutunut täysin. todennäköisesti näprännyt kännykkää tai katsonut muualle. rekka oli kääntyvien kaistalle ryhmittyneenä.
Kukahan tämä rekkamies, mun eksä ajeli tolla suunnalla tänä iltana.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:53"]Kyllä noi aika nopeasti alkaa sosiaalisessa mediassa levitä, jos joku nuori kuolee. Eli jos teillä on paljon yhteisiä tuttuja eikä mitään erityistä näy esim. fb:ssä en olisi huolissani. Periaatteessa mäkin voisin ton tuntea, on mun ikäinen ja tapahtunut suht lähellä mun kotipaikkaa.
[/quote]
oon selannu läpi mut ei oi näkyny mitään. Sama, oon saman ikäinen ja samasta paikasta
Hei ihan oikeasti nyt! Jos se olisi teidän läheinen, teillä olisi jo tieto henkilöllisyydestä. Aivan turhaa riepotella onnettomuutta julkisesti netissä. Jotain kunnioitusta nyt.