Kun miestä ei haluta, eikä minua haluta.
Seksiä kerran kahdessa kuukaudessa ja sen jälkeen molemmilla helpottunut olo, että se on taas viikoiksi ohi.
Toisaalta taas me nauretaan enemmän kuin moni pariskunta yhdessä, meillä on tosi hauskaa yhdessä ja paljon "sisäpiirin huumoria" mitä muut eivät ymmärrä, eikä niitä haluta muille selittääkään. Meidän oma juttu, mihin edes lapsilla ei ole pääsyä sisälle, eikä siskoilla tai parhailla kavereilla.
Merkitseviä katseita on paljon; kaupan kassalla pieni katse, joka kertoo toiselle jostain ympärillä tapahtuvasta tai ihmisestä "tämä on se, muistatko kun puhuttiin? "Joo". Ja suumme aukaistaan vasta autossa ja molemmat tiedetään mistä on kyse.
Luottamus 100%. Kumpikaan ei puhu pahaa toisesta muille. Jos ongelmia on, ne puhutaan ensin yhdessä.
Toisen kanssa on turvallinen ja hyvä olla, voi olla äkäinen ja vihainen, mutta toiselle ei ilkeyksiä lauota,...No ei ole mitään syytäkään. Asioista lauotaan niinkuin ne on, mutta sieluun ei kosketa ilkeyksin.
Mutta tuo seksittömyys. Jokainen tuutti suoltaa, että se on parisuhteen viimeinen niitti.
Onko se sinusta? Minusta ei.
t. 24v yhdessä
Kommentit (9)
Jokainenhan tallaa tavallaan, mutta henk.kohtaisesti olisin HYVIN huolissani jos mieheni ei haluaisi seksiä :D
Ei minustakaan ole viimeinen niitti, ei tärkein eikä määrittävä asia. Me rakastamme toisiamme, tykkäämme toisistamme, viihdymme yhdessä, nauramme yhdessä, kuljemme käsi kädessä ja nukumme aivan kiinni toisissamme. Seksiä on satunnaisesti, juuri oli kolmen vuoden täysin seksitön tauko, kun kumpaakaan ei niin huvittanut. Nyt taas kerran kuukaudessa, sopii hyvin meille. Olemme olleet 9 vuotta yhdessä.
Seksin määrää paljon tärkeämpi asia on halujen kohtaaminen. Teidän liittonne kuulostaa onnelliselta :)
Riippuu ihmisistä. Minulle seksi on yksi tärkeimmistä suhteen pilareista. Jos ei tee mieli, miksi pitäisi? Joillekkin yhteiset harrastukset ovat tärkeintä, minua taas ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ihmiset ovat erilaisia.
Tuohan on ideaalitilanne, että teitä on kaksi täysin haluinenne samanlaista.
Jos molemmille sopii, niin tuohan on ihan ok. Mikä on ongelma?
Aloitus voisi olla minun kirjoittamani. 25 vuotta meilläkin takana. On rakkautta, arvostusta ja syvä ystävyys. Seksiä ei. Pelottaa joskus jos sen puuttuminen suhteesta kuitenkin tuhoaa jotain. Että jos asian edestä kannattaisi kuitenkin taistella vaikka nyt tyytyväisiä olemmekin.