Lapset ostoskärryissä
Ärsyttää vanhemmat, jotka laittavat lapsensa kuraisissa vaatteissa, likaisissa kengissä tms. ostoskärryyn. Kärryissä kuljetetaan ruokaa ei lapsia!!
Kommentit (30)
kaiken toisia paremmin (osaavansa toimia paremmin).
Ja kaikki jotka niitä lapsia ovat " helposti" saanneet eivät ansaitse niitä hänen mielestään...
Toisenkin varmaan saisimme tehtyä, mutta oli turhan vaarallista tuo raskaana oleminen. Esikoisemme on siis biolapsi, adoptiolapsi varmaan tulossa puolentoista vuoden kuluessa. Että hutia meni tuo analyysi.
28
Miten ne perhepäivähoitajaparat käyvät niiden 4 lapsen kanssa kaupassa? Ja aivan tosi, ennenkuin kukaan lähiöäiti hermostuu, kyllä teidänkin villi Nico-Petteri kävelee varmaan ihan kiltisti kärryjen vieressä kun päiväohjelmaan kuuluu kaupassakäynti. Itse asiassa ne pikkuvilpertit tekevät (kumma kyllä) montakin asiaa toisin siellä hoidossa kuin kotonaan..
paras oli kerran, kun noin 8 v. pullea poika istui kärryissä ruokien peitossa ja söi jätskiä..
Vierailija:
Miten ne perhepäivähoitajaparat käyvät niiden 4 lapsen kanssa kaupassa? Ja aivan tosi, ennenkuin kukaan lähiöäiti hermostuu, kyllä teidänkin villi Nico-Petteri kävelee varmaan ihan kiltisti kärryjen vieressä kun päiväohjelmaan kuuluu kaupassakäynti. Itse asiassa ne pikkuvilpertit tekevät (kumma kyllä) montakin asiaa toisin siellä hoidossa kuin kotonaan..
Sitä mä olen itsekin miettinyt, kun ainakin oma lapsi käyttäytyy kuin enkeli kaupoissa ym. hoitajan kanssa (ainakin hoitaja niin sanoo) ja siis hoitajalla on 3-4 lasta yleensä mukana. Hoitaja vaan on todennut, että " äidille saa kiukutella, se on lasten etuoikeus" *huokaus*
Hyi olkoon, luulisi jokaisen järjen sanovan, mitä kaikkea p*kaa kengissä kulkee ja muutenkin, jos lapsi ei osaa kaupassa käydä, on parempi odottaa sopivaa aikaa jolloin voi tuoda mukana. Tai laittaa valjaisiin.
johan saa kaksi lasta vierekkäin istumaan. Kolmas sitten seisoo kärryn päässä ja pitää seunasta käsillä kiinni. Seisoo siis kärryn ulkopuolella. Hyvin ollaan pärjätty. Pikkukaupoissa ei käydä koska niissä on vain yhden lapsen kärryjä. Myös Jumbossa on hankala käydä kun ei ole kahden kärryjä mutta sinne mennään yleensä koko perhe jolloin mies työntää toista ja minä toista lasta.
Mutta sellaisia ei ole, mihin saisi kaksi taaperoa vierekkäin. Taapero + vauvakaukalo löytyy.
Mun mielestä lapsi voi istua kärryssä, jos on siisti eikä ole kenkiä jaloissa. Ennemmin se silloin tosiaan puhdistaa niitä k´ärryjä kuin likaa. Sen verran paljon niissä kärryissä on pölyä, likaa ja pakokaasuja...
Pitää kai ilmoittaa sosiaalityöntekijälle, että emme varmaan voikaan adoptoida lapsellemme sisarusta, koska olen lapsivastainen henkilö. :) Minä kun olen ihan luullut tykkääväni lapsista, heidän avuttomia tai ääliöitä vanhempiaan vain on välillä vaikea kestää...