Miten te aiotte vähentää sosiaalisia kontakteja?
Nyt Husissa on vedottu siihen, että ihmisten pitäisi itse vältellä sosiaalisia kontakteja. Miten te muut aiotte vähentää sosiaalisia kontakteja?
Itse tapaan töissäni valitettavasti ihmisiä, mutta aion jäädä sairaslomalle siksi aikaa, kunnes Husilta sanotaan että on ok tavata ihmisiä. Alan tilata kaupasta ruokia, jätän joulun vieton väliin jne.
Kommentit (26)
Bussilla on pakko kulkea. Tänäänkin tupaten täynnä retkelle meneviä koululaisia. Tunnen jo omikronin oireet.🥶
Vierailija kirjoitti:
Uskallatteko käydä nyt tänä aikana lenkillä? Uusi variaatiohan voi tarttua jo ulkoilmassahan. Ap
Ei tsiisus!
Ei tarvitse vähentää. Etätöissä oltu muutenkin, lapsella alkoi jo joululoma. Kerran viikossa kaupassa. Kolme kertaa rokotetuille vanhemmille aattona. Muita ei juuri tavatakaan. Ei asuta tosin husin alueella, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Bussilla on pakko kulkea. Tänäänkin tupaten täynnä retkelle meneviä koululaisia. Tunnen jo omikronin oireet.🥶
Piikkien oireet jo tunnet? No en ihmettele, lisää soossia vaan hakemaan. :)
Minun osaltani tehokkain teko sosiaalisten kontaktien vähentämiseen olisi se, että jättäisin menemättä tätini hautajaisiin. Olen sinne kyllä jo ilmoittautunut, mutta jos väkimäärää joudutaan rajoittamaan, jään pois.
Ja tammikuussa, kun aloitan uudessa työssä, aloitan heti etänä, ja täysillä. Uskotteko että jännittää?
Koronapasseilla voi kokoontua aivan teveysturvallisesti vielä jonkin aikaa, koska omikronin vaikutukset eivät vielä näy yhteiskunnassa ja rokotteen suoja vaikeita tautitapauksia vastaan on vielä sangen hyvä. Jouluosotokset on sangen turvallista tehdä, joulumatkat, lomamatkat, pikkujoulut, on erittäin sangen turvallisia.