Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpä kerron miten minä lihoin:

Vierailija
01.04.2015 |

Olin koko aikuisikäni ollut 169 cm / 54 kg. Mutta... sitten aloitin vuorotyön, öitä meni valvoessa, päivällä ei saanut nukuttua univelkaa pois, elämänrytmi oli täysin sekaisin.. en kuitenkaan syönyt roskaruokia, en sipsejä, en karkkia.. mutta söin sekaleipää, pastaa, nopeita hiilareita joilla pysyin aina hetken virkeänä. Stressi oli kova, kroppa oireili, paino nousi 20 kg, psoriasis ja rytmihäiriöt puhkesivat.

Miten homma jatkui; lopetin vuorotyöt, paino putosi lähes entisiin lukemiin, voin paljon paremmin, kroppa on kunnossa, jaksan taas harrastaa liikuntaa ja nauttia perheen kanssa olemisesta täysillä.

Tästä tulee mieleen aina se kun hoitoalan palkkoja kehutaan; saikkari tienaa yli 3600 e / kk jne. Ottakaa hyvät ihmiset huomioon miksi nuo haittalisät maksetaan; tuollainen työaika oikeasti on iso haitta ihmisen hyvinvoinnille.

Mutta joo, lihominen on mahdollista myös ilman roskaruokaa ja sipsejä, toisten kroppa kestää vuorotyötä paremmin kuin toisten. Onneksi tajusin mikä ei minulle sovi, ja pystyin tekemään valintoja terveyteni hyväksi.

ex-ylipainoinen

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla