Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies näköjään ulkoistanut itsensä joululomaksi

Vierailija
20.12.2021 |

Laskeskelin tässä, että mies aloitti loman viikko sitten ja on sen jälkeen nukkunut kotona yhden yön. On reissannut sukulaisissa ja lomaillut mökillä. Ei osallistu mihinkään jouluvalmisteluun kotona, silloinkin kun ei ole matkoilla, on pakko nähdä kavereita. Alkaa kohtapuoliin tuntua siltä, että ihan sama, vaikkei enää tulisi kotiin ollenkaan.
Näin. Piti saada purkaa ärsytystä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Onko aina ollut samantyyppistä vai muuttunut käytös? Jos jälkimmäinen, niin suhteessanne lienee ongelmia. Kannattaa puhua sitten joulun jälkeen. 

Vierailija
2/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe, molemmilla omat lapset, miehellä tosin vain viikonloppulapsia.

En muista että aiemmin olisi ollut tällaista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusperhe, molemmilla omat lapset, miehellä tosin vain viikonloppulapsia.

En muista että aiemmin olisi ollut tällaista.

Ap

Olen pahoillani, kyllähän tuo voi kertoa, että mies ei ehkä enää halua olla yhdessä, on löytänyt toisen tms. Mutta onneksi olet jo itsekin sitä mieltä, ettei tarvitse kotiin enää tullakaan.

Vierailija
4/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
5/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko miehen käyttäytyminen hänen tapansa kertoa, mitä elämältään oikeastaan haluaa?

Vierailija
6/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. Mitä jos sillä ukolla ollut vaan vähän paineita duunissa ja tyhjentelee nyt päätään. Ei tietenkään reilua. Ja se pitää sanoa...

Vierailija
7/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut stressaavaa parisuhteessa viime aikoina? Tarvitseeko puoliso "omaa aikaa"?

Vierailija
8/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe, se selittää kaiken. Ei kukaan jaksa pidemmän päälle toisen kakaroita.

Vierailija
9/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko miehen käyttäytyminen hänen tapansa kertoa, mitä elämältään oikeastaan haluaa?

Mykkäkö se mies on?

Vierailija
10/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuitenkin aikomus viettää joulu yhdessä?

Vierailija
11/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotuksia sinulla sitten miehen lomaa ajatellen oli? Mistä mies tietää, että sinä ajattelit yhdessä leipoa hänen kanssaan pipareita, jos et sitä hänelle erikseen sano.

Tuntuu, että "kokeilet" miestä sen suhteen, että tekeekö hän itse lomallaan sellaisia asioita, mitä toivoisit hänen tekevän, ilman, että esität toiveita hänelle.

Vierailija
12/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko miehen loma-ajankohta jouluvalmisteluja varten vai hänen rentoutumisekseen?

Vierailija
13/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kuitenkin aikomus viettää joulu yhdessä?

Olemme olleet naimisissa jo kohta 4 vuotta ja kirjoilla yhteisessä asunnossa vielä pidempään, joten oletusarvoni on tosiaan ollut, että kotona asuisimme yhdessä joulunakin.

Ap

Vierailija
14/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko miehen loma-ajankohta jouluvalmisteluja varten vai hänen rentoutumisekseen?

Onko muilla tapana tsekkautua ulos parisuhteesta, kodista ja perheestä, kun on lomaa töistä? Minä olen töissä myös, mutta en ole silti jättänyt muita oman onnensa nojaan ja häipännyt kotona, kun on ollut lomaa.

Ap

Vierailija
15/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoista se mies aluksi sohvalle yöpymään, ehkä autotalli olisi seuraava vaihtoehto?

Vierailija
16/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itsensä ulkoistetaan joululomaksi?

Vierailija
17/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs tuollaiselle jatkossa sitten tekee. Vuokra-asunto hakuun ja muutto pois.

Vierailija
18/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä siltä miehelt oikein odotat, mitä hänen tulisi tehdä lomallaan? Mietin vain, että ei meillä ole vielä tehty mitään jouluvalmisteluja, lauantaina oli normaali viikkosiivous. Jotenkin en osaa ajatella omaa miestäni asettelemassa kynttilöitä ja kukkia ympäri kotia, ripustamassa jouluverhoja tai etsimässä kinkkureseptejä, joten kerro ihmeessä, mitä sellaista joulussasi on, joka miehen pitää osata tehdä noin vain.

Vierailija
19/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla tapana tsekkautua ulos parisuhteesta, kodista ja perheestä, kun on lomaa töistä? Minä olen töissä myös, mutta en ole silti jättänyt muita oman onnensa nojaan ja häipännyt kotona, kun on ollut lomaa.

Ap

Kyllä minä - nainen - olen useinkin lomaillut yksin, mutta mieheni pärjää varsin hyvin ilman minuakin, en katso, että hän on jäänyt oman onnensa nojaan. Meitä on parisuhteessa kaksi aikuista, jotka emme  ripustaudu toisiimme.

Vierailija
20/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä siltä miehelt oikein odotat, mitä hänen tulisi tehdä lomallaan? Mietin vain, että ei meillä ole vielä tehty mitään jouluvalmisteluja, lauantaina oli normaali viikkosiivous. Jotenkin en osaa ajatella omaa miestäni asettelemassa kynttilöitä ja kukkia ympäri kotia, ripustamassa jouluverhoja tai etsimässä kinkkureseptejä, joten kerro ihmeessä, mitä sellaista joulussasi on, joka miehen pitää osata tehdä noin vain.

Esimerkiksi olohuoneessa on ollut 3 kk pahvipaketissa Ikean ruokapöytä ja 6 tuolia odottamassa kokoamista, mies on luvannut koota ne koko syksyn. Jouluaattona meille on kutsuttu vieraita syömään. Tämä olisi sellainen melko tärkeä asia monien muiden vastaavien lisäksi, joka minusta olisi aika hyvä saada tehtyä ennen joulua.

Ap