Vihaan yökyläilyä
Mutta varaa hotelliinkaan ei ole. Olen vihannut tätä jo lapsesta asti. En ikinä tykännyt olla kavereilla yötä.
Kommentit (9)
niin minäkin, on herkkä vatsa ja ujo kakka. Tuskaa sitten olla muiden nurkissa kun mahassa kiertää :/
Mä nukun aina kotona, en saa missään muualla unta.
Mä en myöskään tykkää olla toisten nurkissa "vaivoina".
Varsinkaan vähän vieraampien luona.
Onneks ei tarvitse usein olla, kerran vuodessa yksi yö, kahteen peräkkäiseen en suostu.
Kyseessä miehen isä ja hänen vaimonsa siis.
Olen herkkä vaistoamaan asioita ja olen huomannut että apen vaimo stressaa myös että olemme siellä. Vaikka ystävällinen onkin!
Lapsena ja nuorena nukuin missä vain kuin tukki, mutta kun ikää alkoi karttua, alkoi oma sänky olla aina vaan rakkaampi. Nykyään pyrin aina pääsemään kotiin yöksi. Muutaman kerran olen ollut yökylässä sellaisessa paikassa, jossa isäntäväki nukkui aamulla todella pitkään. Ja minä kun olen aina ollut aamuvirkku. Molemmat paikat olivat sen verran vieraita, että en ilennyt lähteä omin nokin keittelemään itselleni aamukahvia. Siinä sitten kitturoin pari kolme tuntia sängylläni kauhean nälkäisenä. Ei kiva!
Nykyisin ongelmia aiheuttaa ehkä se, että iän myötä on tullut noita yöllisiä vessakäyntejä. Ei se kerta tai kaksi mitään, mutta jos en saa jostain syystä unta (vieraassa sängyssä en saa), aktivoituu rakko ihan villiksi ja saattaa juoksuttaa vessassa jopa vartin välein (joskus kotonakin, jos en saa unta).
En minäkään varsinaisesti pidä yökyläilystä mutta joskus kun on ilta vähän venähtänyt niin olen jäänyt yöksi kavereille kun ei enää bussit kulkeneet. En tykkää, ja kun ne vierassängyt on yleensä jotain kovia sohvia missä ei pysty ollenkaan nukkumaan!!
Miksi pitää yökyläillä jos ei tykkää?
Ihme tyyppejä olette jos ette pysty nukkumaan tai kakkaamaan kuin omassa kotona. Paniikkihäiriöt on yllättävän yleisiä vanhemmalla iällä.
6 onko sulla sokeritauti tms, kun ei kuulosta tavalliselta tuo unettomana vartin välein vessaan meno.
Niin se on aika noloo ku on aamustondis.