Vihdoin mullakin on salaseksisuhde!
Eilen tavattiin ekaa kertaa tämän miehen kanssa, molemmat ollaan varattuja.
Tää on niin ihanaa! Mies on mulle entuudestaan täysin tuntematon enkä tiedä hänestä käytännössä muuta kuin etunimen mutta silti välillämme synkkaa ja hänen kanssaan on ihana viettää aikaa <3 ensi kertaa odotellessa ;)
N22
Kommentit (15)
Miksi petät miestäsi, eikö olisi helpompaa vaan jättää ja sit jatkaa matkaa... Miksi satuttaa toista?
Salasuhteet on ihan parasta. Voi olla onnellisesti yhdessä suhteessa, mutta nauttia seksistä eri ihmisten kanssa. Seksi yhden ja saman kanssa on tylsää pitkän päälle.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:05"]
Miksi petät miestäsi, eikö olisi helpompaa vaan jättää ja sit jatkaa matkaa... Miksi satuttaa toista?
[/quote]
Mieheni kanssa seksi on olematonta. Rakastan miestäni yli kaiken enkä sen takia halua jättää häntä. Tämän seksisuhdekaverin kanssa kyse ei ole muusta kuin seksistä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:05"]
Miksi satuttaa toista?
[/quote]
Mitä silmä ei näe sitä sydän ei itke, sanoo jo vanha sananlasku. Eli jos mies ei tiedä, ei häntä silloin myös satu.
Suljin jo ketjun mutta oli pakko tulla sanomaan että älä vaan hirtä itseäsi.
Karman laki.. Selvenee sullekkin viimeistään tän elämän päättyessä.
Kaltaisellesi naiselle on nimikin,,
Mä haluan myös! Olen vähän asiaa jo aloittanutkin, tosin mies on vapaa ja olen tuntenut hänet jo aikoja. Olen kuitenkin varautunut pistämään ensin poikki mieheni kanssa ja haaveena olisi, että suhteesta voisi tulla ihan kunnon suhde. Eli oikeastaan tilanne on ihan eri kuin sinulla, mutta onnea sinulle matkaan! :)
Miksi ihmeessä teet miehellesi noin, jos kerran rakastat ja arvostat häntä? Jos tieto kantautuu hänen korviinsa, se tulee rikkomaan hänet miljooniin palasiin jopa vuosien ajaksi. Onko toisen ihmisen itsetunnon ja luottamuksen hajottaminen sinun lihallisen tyydytyksen arvoista? Päästä miehesi menemään. Hän tulee vielä löytämään jonkun, joka oikeasti välittää ja arvostaa häntä.
95% murhatuista naisista on joko rakastajan tai petetyn uhreja. Tarkoitan vaan ettet voi tietää mitä siitä seuraa. Teet sen miehesi kustannuksella ei hän ansaitse elää valheessa. Mitä jos jäät kiinn oletko valmis satuttamaan ja menettämään hänet? Älä ole itsekäs.i
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:05"] Miksi petät miestäsi, eikö olisi helpompaa vaan jättää ja sit jatkaa matkaa... Miksi satuttaa toista? [/quote] Mieheni kanssa seksi on olematonta. Rakastan miestäni yli kaiken enkä sen takia halua jättää häntä. Tämän seksisuhdekaverin kanssa kyse ei ole muusta kuin seksistä.[/quote]
Jos todella Rakastaisit miestäsi et satuttaisi häntä noin, vaan etsisit keinon saada seksi toimimaan. Mieti kuinka paljon sinua sattuisi jos miehesi tekisi sinulle noin? Niinpä, eipä olisi enää niin kivaa....
miten te kehtaatte, molemmat :( tämän vuoksi pysyn ikuisesti sinkkuna, kaikki on lutkia ja mieshuoria, valehtelijoita ja pettäjiä. olen selkeästi liian herkkä näihin parisuhdepelailuihin. oksettavaa.
Valitettavasti jossain vaiheessa jommallekummalle tulee tunteet mukaan, ja asioista tulee hankalia. Joten nauti vielä kun voit.