Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bruksaus ja järkyttävät säryt

Vierailija
20.12.2021 |

Koko toisen puolen alaleukaa särkee ja hampaita vihloo, kaula samalla puolella kipeä, hartia kipeä ja jumissa. Ohimoa särkee. Mikä tähän auttaa kun burana ei tehoa ja näin kävi vaikka öisin on kisko.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku neuvoa!

Vierailija
2/12 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi lopulta kisko, mutta sitä ennen oireisiin auttoi kuuri Sirdaludia ja paljon hierontaa ja venyttelyä.

Oletko harkinnut botoxia? Se saattaa auttaa, mutta en ole itse kokeillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla auttoi lopulta kisko, mutta sitä ennen oireisiin auttoi kuuri Sirdaludia ja paljon hierontaa ja venyttelyä.

Ei minulla ole vielä ryppyjä

ap

Vierailija
4/12 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxia käytetään myös purentalihasten rentouttamiseen. Suosittelen, olen käyttänyt sekä yksityistä että kunnallista botoxhoitoa.

Vierailija
5/12 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi paljon sekin, kun vaihdoin stressaavasta huonon ilmapiirin työpaikasta toiseen rennompaan paikkaan. Matalampi palkka, mutta mielenterveys ja hampaat säilyy.

Vierailija
6/12 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botoxia käytetään myös purentalihasten rentouttamiseen. Suosittelen, olen käyttänyt sekä yksityistä että kunnallista botoxhoitoa.

Botox on hermomyrkky. Kuka sellaista piikittäisi itseensä

Vierailija
7/12 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapia, purentalihaksiin erikoistunut fyssari. Tästä voi lääkärin lähetteellä saada nimellisen kela-korvauksen.

Vierailija
8/12 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botox on hermomyrkky. Kuka sellaista piikittäisi itseensä

Mä joka olen kärsinyt järjettömistä bruksaus ongelmista monia kymmeniä vuosia. Ei tullut kiskosta sitä apua jota hain, joten hakeuduin botoxin äärelle. Särkylääkkeistä en saanut apua, joten lopetin niiden popsimisen turhana.

Kahdesti olen pistoksen saanut perleuka perä ja kyllähän helpotti.  Suositteluni. Kiskoa käytän yhä öisin, kun se kuitenkin suojelee hampaita mikromurtumilta yms.

Vierailija
9/12 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppa.

Vierailija
10/12 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy bruxism exercises-ohjeita. Jumppaa myös hartiaseutu, keppijumppa on hyvä apu.

Onko kipeä puoli rötgenkuvattu muiden hammasvaivojen poissulkemiseksi?

Vierailija
11/12 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole vielä ryppyjä

ap

Sitä botuliinia laitetaan juuri niihin lihaksiin, jotka ovat yliaktiiviset ja pullistelevat normaalia suurempina öisten narskutusharjettujen vuoksi. Botuliini on ihan lääketieteelliseen käyttöön tarkoitettu lääke.

Botoxin kauneudenhoitoon käyttäjät ovat pilanneet aineen maineen. Siksi ihmiset eivät uskalla tai ymmärrä hakea aineella käytettävää apua.

Vierailija
12/12 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku selällään ja ilman tyynyä. Ehkä auttaa vähän, ehkä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan