APUA! Suu jäi auki, leuat pois paikoiltaan!
Haukottelin ja napsahti leuat pois paikoiltaan! Apua! Mitä teen, asun uudessa paikassa eikä täällä ole ketään tuttua jota pyytää apuun, en voi puhua että soittaisin taxia jotta pääsisin lääkäriin. En kehtaa julkisiin. Auttakaa! Kamalan kipee...
Kommentit (22)
Mulla kävi näin muutama yö sitten.
Haukottelin sängyssä yöllä ja leuat jäi sitten auki.
Paniikissa juoksin herättää äitini ja siitä alkoi päivystykseen ja 112 soittelun rumba.
Kukaan ei vastannu päivystyksessä ja 112 löi luurin korvaan annettuaan kotikonsti niksin, joka olisi lääkärin mukaan vaurioittaa leukoja.
Lähettiin sitten ajamaan kohti sairaalaa, jossa sain asiallista hoitoa, mutta leuat kerkesi olla vajaan 3tuntia lukossa.
Mua ei nukutettu, sain rauhoittavia nesteytyksen mukana ja lääkäri siltä istumalta sai leuat kiinni.
Koko hötäkkä alko klo 0.30 ja pääsin sairaalasta kotiin klo 3 aamulla
[quote author="pikkuinka" time="01.04.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:08"]
[quote author="pikkuinka" time="01.04.2015 klo 20:14"]En ole vieläkää saanut apua, ei tää mee takasi paikoilleen ite...:( [/quote] Oletko saanut apua?? Olen tuo 7&8, ihan totta joudutaan nukutuksessa laittamaan jos ei toimi tarpeeksi pian. Minulla jäi hammaslääkärissä auki ja lääkäri laittoi jo hoitajan varaamaan minulle pikaista aikaa nukutukseen, sai sitten kuitenkin tuolla tekniikalla kiinni millä kirjoitin. Toivottavasti olet saanut apua ap!!!!
[/quote]
Joo sain leuat paikoilleen, meni lopulta itsestään... kävin vielä tarkistuttamassa lääkärillä... kaikki hyvin... kipee vain...
[/quote]
Hyvä :)