APUA! Suu jäi auki, leuat pois paikoiltaan!
Haukottelin ja napsahti leuat pois paikoiltaan! Apua! Mitä teen, asun uudessa paikassa eikä täällä ole ketään tuttua jota pyytää apuun, en voi puhua että soittaisin taxia jotta pääsisin lääkäriin. En kehtaa julkisiin. Auttakaa! Kamalan kipee...
Kommentit (22)
Otat ihan itse leuasta kiinni ja lonksautat takas. Jatkossa haukottelet vain lievästi.
Kokeiles painaa leukaniveliä takaisin paikoilleen. Itselläni aina välillä menee pois paikoiltaan (joskin tuolloin en saa suuta auki kuin parin sentin verran) ja tähän asti omatoimisesti saanut ne takaisin.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:37"]
Tekstaa ystävälle, pyydä soittamaan 112 ja anna osoite ystävällesi.
[/quote]
Ei se vastaa, pitää tätä jonain aprillipilana kun päivän juksannu sitä!:(
Mä lonksautan ite paikoilleen, jos jää jumiin.
Laita peukalot alahampaiden taakse vedä taakse päin ja alaspäin. Jos tämä ei toimi hommaa apua ja pian, vaikka oudolta naapurilta. Jos kuluu tarpeeksi kauan leuka joudutaan sulkemaan nukutuksessa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:48"]Laita peukalot alahampaiden taakse vedä taakse päin ja alaspäin. Jos tämä ei toimi hommaa apua ja pian, vaikka oudolta naapurilta. Jos kuluu tarpeeksi kauan leuka joudutaan sulkemaan nukutuksessa.
[/quote]
Mene siis naapuriin ja kirjoita vaikka puhelimen näytölle että soittaa ambulanssin.
Ei kai nyt ambulanssia sentään tarvita. Taksilla päivystykseen vaan. Käyt naapurilta pyytämässä taksin tilauksen ellei teidän paikkakunnalla saa tilattua tekstarilla taksia (googlella selviää tämä).
Tiedän että tuo on pelottavaa! Mutta saat sen kyllä vielä kuntoon.
Se paikoiltaan pois lonksahtaminen johtui aika varmasti liian kireistä lihaksista. Mulla on ollut tuota. Ja joskus olen joutunut väkipakolla pakottamaan leukaluut takaisin normaaliksi, ja silloin on nivelissä rusahtanut pahasti.
Koita nyt rentouttaa niska- ja hartia seudun lihakset, ja yritä pitää myös kaulan ja leuan aluetta rentona. Kun saat ne tarpeeksi rentoutumaan, niin normaaliasentoon palauttaminen sujuu helpommin. Mulla se tapahtui joskus ihan itsestään kun rentouduin hyvin.
En ole vieläkää saanut apua, ei tää mee takasi paikoilleen ite...:(
[quote author="pikkuinka" time="01.04.2015 klo 20:14"]
En ole vieläkää saanut apua, ei tää mee takasi paikoilleen ite...:(
[/quote]Soita päivystykseen. Jotain ne sieltä ehdottaa.
Mene nyt hyvä ihminen vaikka naapuriin ja pyydä lapulla soittamaan apua.
Eikö sulla oo kun yksi ystävä? Soita tai tekstaa vanhemmillesi/sisarukselle/serkulle/mummille tms ja pyydä apuun.
Mene pimpottamaan naapurin ovikelloa, ihan sama kenen.
[quote author="pikkuinka" time="01.04.2015 klo 20:14"]En ole vieläkää saanut apua, ei tää mee takasi paikoilleen ite...:(
[/quote]
Oletko saanut apua?? Olen tuo 7&8, ihan totta joudutaan nukutuksessa laittamaan jos ei toimi tarpeeksi pian. Minulla jäi hammaslääkärissä auki ja lääkäri laittoi jo hoitajan varaamaan minulle pikaista aikaa nukutukseen, sai sitten kuitenkin tuolla tekniikalla kiinni millä kirjoitin.
Toivottavasti olet saanut apua ap!!!!
Tää on varmaan PROVO, koskapa tää "pikku inka" tehtailee omituisia aloituksia muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:42"]
Tää on varmaan PROVO, koskapa tää "pikku inka" tehtailee omituisia aloituksia muutenkin.
[/quote]Esim tämä on samaisen tyypin aloitus.http://www.vauva.fi/keskustelu/4432663/ketju/haluaisin_ottaa_suihin_isapuoleltani
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:08"]
[quote author="pikkuinka" time="01.04.2015 klo 20:14"]En ole vieläkää saanut apua, ei tää mee takasi paikoilleen ite...:( [/quote] Oletko saanut apua?? Olen tuo 7&8, ihan totta joudutaan nukutuksessa laittamaan jos ei toimi tarpeeksi pian. Minulla jäi hammaslääkärissä auki ja lääkäri laittoi jo hoitajan varaamaan minulle pikaista aikaa nukutukseen, sai sitten kuitenkin tuolla tekniikalla kiinni millä kirjoitin. Toivottavasti olet saanut apua ap!!!!
[/quote]
Joo sain leuat paikoilleen, meni lopulta itsestään... kävin vielä tarkistuttamassa lääkärillä... kaikki hyvin... kipee vain...
Tekstaa ystävälle, pyydä soittamaan 112 ja anna osoite ystävällesi.