Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi 50+ ikäiset kohtelevat ihailijoitaan kuin roskaa?
20.12.2021 |
Kysymys on otsikossa. Jännä juttu, että kolmekymppiset ovat rehellisiä, vilpittömiä ja valmiita sitoutumaan. Nämä vanhemmat flirttailevat lämpimikseen ja pelailevat ilman halua sitoutua. Miksi?!?
T. Nainen
Kommentit (2)
Miehet 50+ eivät ole enää naisista kiinnostuneita seksuaalisessa mielessä. Toki esittävät muuta, voivat flirttailla hyvinkin aktiivisesti, mutta tosipaikan tullen ovat tylyjä ja epäkohteliaita. Potenssin lasku on miehille kova paikka.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla on erittäin huonoja kokemuksia itseäni vanhemmista ihmisistä. Monet flirttailevat taitavasti ja saavat ihastumaan itseensä. Ei heillä ole silti mitään halua oikeasti parisuhteeseen.
Jännä juttu, että noin kolmekymppiset sitten olisivat valmiita suunnilleen naimisiin ja jos en itse kiinnostuisi, niin he silti voivat olla kavereitani.
Ne vanhemmat ovat paljon mielenkiintoisempia ja itsevarmempia, mutta kokemukseni ovat niin huonoja, että tästä lähtien suhtaudun varauksella itseäni reilusti vanhempiin ihmisiin. Mun sydämeni ovat särkeneet nämä viisi-kuusikymppiset ja aivan tahallisesti ovat tehneet sen.