Kadutko tatuointiasi/lävistystäsi/lävistysarpeasi?
Minä kadun teini-iässä otettua tribaalia alaselässäni, käytän aina pitkiä paitoja, mekkoa sen vuoksi. Kukaan ei uskoisi ulkonäöstäni että minulla moinen huoraleima edes olisi. :D
-akateeminen80
Kommentit (23)
Kaduttaa industrial. Koru näyttää nätiltä, mutta mulla on ilmeisesti vain huonosti arpeutuva iho tai jotain. Ihan Helsingissä teetin ammattilaisella ton. Reiät on niin syvät, niin rusto ei veny siinä, vaan se menee vain syrjään korvalehden pinnalle. Näyttää rumalta. Mut oon jo vähän tehny jotain asialle... nyt läväri on parempi. Mutta en olis hankkinu, jos oisin ton tiennyt.
Kadun. Tatuointeja on poistettu nyt kolmatta vuotta ja taitaa jäädä vaan haaveeksi saada niitä ikinä pois. Naamassa on Madonna -reikä ja napakorun paikalla toinen hole. Tyhmyydestä saa maksaa ja maksettu kyllä on...
Kadun yhtä tatuoinnestani ja olen käynytkin sitä poistattamassa. Olen ottanut kolme tatuointia: teini-iässä, 18-vuotiaana ja "aikuisena," ja kadun siis tätä viimeisintä. Paikka on huono ja koko tatuoinnin ottaminen oli virhe. Eipä siinä surkuttelu auta, nyt maksan moninkertaista summaa siitä, että pääsen siitä eroon.
Nuo kaksi muuta tatuointia pidän ihan mielelläni, ne ovat ihan kivoja ja nättejä, vaikka eivät nekään ole sellaisia, että tänä päivänä menisin niitä ottamaan. Mutta eivät häiritse tai vaivaa mitenkään, joten eipä niistä haittaa ole.