Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin noin 70vuotiaan mummon pinkissä The Simpson hupparissa,tuosta tuntemattomasta vanhuksesta tuli hetkessä tulevaisuuden idolini!

Vierailija
20.12.2021 |

Erottui todella positiivisella tavalla ❤

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon?

Vierailija
2/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla vanhana juuri tuollainen väripilkku, joka saa hymyn muidenkin huulille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummon?

No seniori sitten,vaikka tuo kuulostaa kyllä karmealta. Mummo on kotoisa ja lämmin sana. Ap

Vierailija
4/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä muuten on, että jos 70-vee pukeutuu lasten/nuorten tyyliin, niin se on cool, mutta kun esim. minä 35-vee, vedän päälleni hupparin ja laitan repun selkään, niin olen vaan naurettava (?) 

Missä iässä voin taas siirtyä käyttämään lippistä kesäisin?

Vierailija
5/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41 enkä malta odottaa kun olen jotain 70! Käytän huppareita ja farkkuja,pitkä valkoinen tukka liehuu takana, lasken rollaattorilla alamäkeä, käyn kuuntelemassa rokkibändejä, syön nuudeleita ja juon pikakahvia.

Vierailija
6/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä muuten on, että jos 70-vee pukeutuu lasten/nuorten tyyliin, niin se on cool, mutta kun esim. minä 35-vee, vedän päälleni hupparin ja laitan repun selkään, niin olen vaan naurettava (?) 

Missä iässä voin taas siirtyä käyttämään lippistä kesäisin?

Olen 36 ja kuljen ihan surutta lippiksessä (ja hupparissa) siviilissä ollessani. En ole ikinä ajatellut sen aiheuttavan ihmisissä mitään tuntemuksia. Eli senkus käytät vaan.

Vierailija
7/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mummoilla alkoi vanhuuden myötä kirkkaat värit, kimallus ja glitter kiinnostamaan. Mummo osti värikkäitä nuorisohuppareita, hopean väliset kimaltavat talvitoppakengät ja neuloi lapaset ja sukat glitterlangasta. Sisällä ja ulkona oli värikkäät jouluvalot ja kaikenlaista kimallusta. Mitä enemmän väriä, kimalletta ja kaikenlaista hilavitkutinta sitä enemmän miellytti mummojen silmää.

Vierailija
8/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuusikymppinen. Olenko muka vanhus kymmenen vuoden päästä?

Vierailija
9/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei haloo! Simpsoneita on näytetty 30 v. tv:stä. Ei ole lasten-/nuorisovaate. Älkääpä alkako kakarat omimaan vanhojen ihmisten juttuja.

Vierailija
10/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummon?

No seniori sitten,vaikka tuo kuulostaa kyllä karmealta. Mummo on kotoisa ja lämmin sana. Ap

Kuule, etkö voisi sanoa, että näin noin 70-vuotiaan naisen jne. Minä olen 70-vuotias enkä kenenkään mummo.  Mummo on äärettömän loukkaava sana silloin kun ei puhuta omasta mummosta. Miksi haluaisin kuulla, että naiseuteni on mennyttä olen vain säälittävä tai naurettava mummo. Eläydypä asemaani!Jos joku kirjoittaa, että näin n. 35-vuotiaan keski-ikäisen naisen jne Eiköhän olisi loukkaavaa useimpien 35-vuotiaiden mielestä?

Vierailija
11/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiesit et on 70 vee?

Kysyitkö henkkarit?

Vierailija
12/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummon?

Kuule, etkö voisi sanoa, että näin noin 70-vuotiaan naisen jne. Minä olen 70-vuotias enkä kenenkään mummo.  Mummo on äärettömän loukkaava sana silloin kun ei puhuta omasta mummosta. Miksi haluaisin kuulla, että naiseuteni on mennyttä olen vain säälittävä tai naurettava mummo. Eläydypä asemaani!Jos joku kirjoittaa, että näin n. 35-vuotiaan keski-ikäisen naisen jne Eiköhän olisi loukkaavaa useimpien 35-vuotiaiden mielestä?

Kylläpä olet herkkä. Minä olen mielelläni mummo, olen ollut jo kymmenen vuotta, 55-vuotiaasta lähtien. Mummous on hyvää itsetuntoa, naisellisuutta ja laajakatseisuutta. Sekä seksiä! Pappa pitää virkeänä, vähintään joka toinen päivä!

Vierailija
13/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummon?

35-vuotiashan on keski-ikäinen

Sivusta

Vierailija
14/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 41 enkä malta odottaa kun olen jotain 70! Käytän huppareita ja farkkuja,pitkä valkoinen tukka liehuu takana, lasken rollaattorilla alamäkeä, käyn kuuntelemassa rokkibändejä, syön nuudeleita ja juon pikakahvia.

Eräänä kesäisenä  sunnuntai-aamuna kun kadut olivat aivan tyhjät näin kun kaksi rollaattorimummoa laski katua kilpaa mäkeä alas. Onhan niissä jarrut kumminkin.

Vierailija
15/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu! Näin keski-ikäisenä tätinä pidän armottomana pöljyytenä tiukkapipoista normaaliuteen pyrkimistä. Niin kauan kun toiminta ei ole laitonta tai tahallisesti toisia loukkaavaa, tehköön kukin mikä hauskimmalta tuntuu.

Vierailija
16/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mummoilla alkoi vanhuuden myötä kirkkaat värit, kimallus ja glitter kiinnostamaan. Mummo osti värikkäitä nuorisohuppareita, hopean väliset kimaltavat talvitoppakengät ja neuloi lapaset ja sukat glitterlangasta. Sisällä ja ulkona oli värikkäät jouluvalot ja kaikenlaista kimallusta. Mitä enemmän väriä, kimalletta ja kaikenlaista hilavitkutinta sitä enemmän miellytti mummojen silmää.

Tuo on hyvin pelottavaa.

Olen 56 ja on alkanut vaaleanpunainen näyttää nätiltä. Myös kimallus vetää puoleensa.

Ei ole ennen ollut tällainen maku.

Vierailija
17/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pukeutunut ainakin 30 vuotta samanlailla ja olen +70, en ajattele, että sopiikos tuo nyt tämän ikäiselle, pääasia että itse tykkään.

Vierailija
18/18 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisille nelikymppisetkin ovat suunnilleen noin mummoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi