Tee testi ja kerro tuloksesi
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 16:01"]Mä luulin, että Mercedes js McLaren on sama talli. Olikohan ennen niin?
[/quote]
Taisi olla. "It supplied Sauber for one season, then switched to McLaren in 1995. Mercedes-Benz returned with a factory team in 2010 after the purchase of Brawn. For the 2015 season, the 20-year long partnership with McLaren ended. "
9/10. Formulakysymyksissä meni väärin.
Missejä en olisi tiennyt jos en notkuisi av:lla :D
7/10 Formulat ja osa karttatehtävästä meni pieleen. Missit meni oikein ihan tuurilla, en seuraa noita ollenkaan vaan arvasin. No politiikka sentäs meni ihan nappiin. ;)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:12"]
7/10, Formulakyssä pieleen, ja en tienny missä Syyria ja Ukraina.
[/quote] Mulla ihan sama, en jotenkin täysin hahmottanut tota karttaa.
3/10 En tienny muita, kun Tukholman, loput meni varmaan tuurilla.
9/10. Formulat väärin. Missit oli vähän epävarmoja mut oikein meni.
9/10
Syyrian sijainnista ei hajuakaan, ei kiinnosta Lähi-Itä, vaikka pitäisi varmaan tietää...
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:41"]
10/10 Jos vähänkin on yleissivistystä ni saa täydet ;) t. 15v
[/quote]
Älä nyt siellä brassaile, keskenkasvuinen höntti-
En osannut yhdistää kuljettajia talleihin ja missitkin meni vähän tuurilla oikein tai kaksi vimeistä tsägällä
9/10 siis...
Aika fiksuahan porukaan täällä on. Itse olin epävarma Syyrian kohdalla (meni kuitenkin oikein) ja joitain missejä ja formuloita en edes halua tietää.
Niistäkin kuitenkin missit menivät oikein, kun sen verran hömppääkin harrastan. Eli 9/10
Sillain nyt ihan eritasoisia kysymyksiä. Jos joku ei tiedä Tukholman sijaintia suomalaisena, niin on varmasti vajaa.
9/10 en osannu laittaa syyriaa oikeaan kohtaan kun se kartta oli niin epäselvä
8/10, missit ja formulat meni mullaki väärin, kumpaakaan en seuraa...
9/10 en tiennyt formuloita. Se ei ole mitään yleistietoa....
9/10. Formuloista ei ollut aavistustakaan.
9/10, laitoin puolueet vahingossa väärin.
9/10, formulat meni väärin, ei mitään hajua mistään talleista enkä tuu tulevaisuudessakaan lukemaa mitään formuloihin liittyvää...
9/10. Formuloista en tiedä mitään. Missit meni oikein ihan arvalla.
Mä luulin, että Mercedes js McLaren on sama talli. Olikohan ennen niin?