Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saan oman rikosrekisteri otteeni?

Vierailija
22.02.2015 |

Pitäisi hankkia rikosrekisteri ote VUOKRANANTAJALLE koska on jostain kuullut että olen rikollinen (?). No, mistäs helpoiten tälläisen saa :) kyllähän minä sen mielelläni toimitan. Voiko tilata sähköisesti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako sen tilattua edes tuota varten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari Kannabiksen käyttörikosta. Näkeekö vuokranantaja ne?

Ajattelin vuokrata vähän isomman asunnon. Vai olisko teillä tarjota mulle asuntoa vuokralle?

Mulla on tatuointeja mutta ei kai se haittaa?

Vierailija
4/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa oikeusrekisterikeskuksen nettisivuilta. Sieltä löytyy ohjeet.

Vierailija
5/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvosta! Tosiaan tuolta saisi sähköisesti mutta kun yritän tilata, ei anna valita sähköistä vaihtoehtoa vaan tyrkyttää vain postitse :o

Vierailija
6/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusrekisterikeskuksesta sen saa varmaan tilattua.

Tuohon vuokranantajan tilanteeseesi sanoisin, että kysypä lisää vuokranantajalta, mistä on nämä oletuksensa taikka tietonsa sinusta saanut. Jos et ole rikollinen, niin nuohan ovat silloin perättömiä puheita ja kyseessä saattaa olla jopa kunnialoukkaus.

Vierailija
7/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein joskus 8 vuotta sitten (tai olin osallisena, osittain tietämättäni) petosrikokseen (summa 250e). Siitä ei kyllä ole poliisin mukaan merkintää missään enkä muistanut koko asiaa. Nyt on kuullut että olen kunnon petostehtailija ja käytän hänen asuntoaan tähän touhuun :p salattavaa minulla ei kyllä ole :)

Vierailija
8/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minun tietääkseni voi tilata sähköisesti. Postitse on aina tullut, kun olen tilannut. Joudun siis työni takia tilaamaan.

Vierailija
9/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisterissähän eikai edes näy "pikkurikokset"? Miehelläni ainakin oli muutama petos aikoinaan mutta puhtaat paperit sai kun joutui aina töihin pyytämään :o vai onko niitä jotain erilaisia rekistereitä? :D

Vierailija
10/11 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 23:10"]Rekisterissähän eikai edes näy "pikkurikokset"? Miehelläni ainakin oli muutama petos aikoinaan mutta puhtaat paperit sai kun joutui aina töihin pyytämään :o vai onko niitä jotain erilaisia rekistereitä? :D
[/quote]

Eikai ole olemassa kuin yksi rekisteri minkä voi tilata? Vai täh? Siis eikö kaupankassalla ja lastenhoitajalla ole sama rekisteri?

Vierailija
11/11 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ voisiko joku vastata tuohon, alkoi kiinnostamaan :)