Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Miesten seksileluista
01.04.2015 |
Elikkäs, saako miehellä olla seksileluja? Esimerkiksi fleshlighg tai vastaava tekopimpero? Ja haluatteko tietää jos sellainen on vai mieluumin olisitte asiasta tietämättömiä? Tai jos sellaisen jostain piilosta löydätte niin tulisiko raivarit? Tästä tuntuu olevan niin kahta kuntaa ja ihan kiinnostaisi kuulla perusteluja aiheeseen liittyen.
Kommentit (22)
haluisin.
haluisin työntää munan.
halusin työntää munan pilluun..
..joku.
joku sellanen.
joku sellainen laite kävisi.
en tiedä mikä missä onko..
..olemassa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Jos lelu olisi olemassa ennen minua niin en koe,että voisin edes pyytää hävittämään. Huvinsa kullakin ja aika harmittomiahan ne ovat.
Se minua huolestuttaisi että kuinka paljon paremmalle se tekovehe tuntuu ja pelkäisin että en enää itse tunnu miltään siihen verrattuna. Näistä asioista pitäisi vaan avoimesti keskustella ja vaikka sopia että siinä vaiheessa kun lelu alkaa mennä minun edelle on aika hankkiutua lelusta eroon. En myöskään haluaisi että jokaisella seksikerralla pitäisi olla jotain oheistavaraa mukana.
En näe seksivälineitä ällöttäviä tai säälittävinä, korkeintaan se pelottaa että niistä tulee tärkeämpiä kuin puolisosta mutta tuskin niinkään käy jos suhde on terveellä pohjalla, kummallakaan ei ole pakkomielteitä seksin suhteen ja asioista avoimesti voitaisiin puhua.