Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten seksileluista

Vierailija
01.04.2015 |

Elikkäs, saako miehellä olla seksileluja? Esimerkiksi fleshlighg tai vastaava tekopimpero? Ja haluatteko tietää jos sellainen on vai mieluumin olisitte asiasta tietämättömiä? Tai jos sellaisen jostain piilosta löydätte niin tulisiko raivarit?  Tästä tuntuu olevan niin kahta kuntaa ja ihan kiinnostaisi kuulla perusteluja aiheeseen liittyen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa olla ja mielestäni pitääkin. Me ostettiin miehelle Autoblow 2 ja on kyllä ollut erittäin mieluisa laite, käytetään sitä joskus yhdessäkin ennen seksiä.  On meillä miehelle muitakin seksileluja mutta tuo on viimeisin ja tällä hetkellä se ykkösjuttu. 

Vierailija
2/22 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinun pitäisi kysellä asiaa omalta vaimoltasi. En usko, että gallup-kyselyllä täällä palstalla saat oikeaa vastausta. Minulle on ihan sama, mitä ostat, ei se liikuta minua pätkääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuisin löytämään vahingossa jonkun miehen asunnosta tekopimperon minulle tulisi epäilys, että mies on jotenkin nyhverö ja luuseri, joka ei saa oikeaa. ja se saattaisi enemmänkin huvittaa kuin että suuttuisin.

Vierailija
4/22 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kumikullittajanainen on vahva, itsenäinen, seksuaalinen, itsevarma, halukas ja tekopimperota käyttävä mies luuseri, nyhverö, runkkari, joka ei saa oikeaa?

Ja tämä siitä huolimatta, että naiset saavat OIKEAA seksiä lähes kenen kanssa tahansa lähes koska tahansa lähes miten paljon tahansa ja miehet saavat, mitä annetaan eikä kaikille edes riitä ja välillä on vuosienkin kuivia kausia, vaikka kuinka roikkuisi baareissa ja treffeillä.

MITÄ VITTUA MINÄ JUURI LUIN??? Oletko jossain toisessa ulottuvuudessa?

Vierailija
5/22 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:16"]

Jos sattuisin löytämään vahingossa jonkun miehen asunnosta tekopimperon minulle tulisi epäilys, että mies on jotenkin nyhverö ja luuseri, joka ei saa oikeaa. ja se saattaisi enemmänkin huvittaa kuin että suuttuisin.

[/quote]

Onks käteenvetokin nyhveröiden touhua? Kun ei kerran oikeeta saa?
Nyhveröt naiset käyttää hieromasauvaa kun eivät saa aitoa mulkkua?? 
Toisekseen moni tekopillu tuntuu paljon paremmalta kuin, aito jos puhutaan pelkästä mulkun stimuloinnista. Sori vaan. 

6/22 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikilla naisilla ole yöpöydän laatikko täynnä kaikenlaisia leluja itseään varten,myös näillä suhteessa olevilla,miksei siis mieskin saisi leikkiä muulla kuin nyrkkikyllikillä ilman että saa jonkun lerppakulli luuserin maineen?

Vierailija
7/22 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:16"]

[/quote]

Onks käteenvetokin nyhveröiden touhua? Kun ei kerran oikeeta saa?
Nyhveröt naiset käyttää hieromasauvaa kun eivät saa aitoa mulkkua?? 
Toisekseen moni tekopillu tuntuu paljon paremmalta kuin, aito jos puhutaan pelkästä mulkun stimuloinnista. Sori vaan. 

[/quote]

Sitten täytyy käyttää tekopimperoa, ihan sama minulle ainakin. En ole edellinen kommentoija. Tehkää mitä haluatte leluileanne, niin naiset kuin miehet ei kuulu minulle, enkä halua kommentoida sen enempää.

Vierailija
8/22 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit nyt varmaankin rehellistä mielipidettä ja silloin pitää hyväksyä myös sellaiset vastaukset, jotka ei miellytä itseä. Eli todennäköisesti vastauksiin, joissa suhtaudutaan hieman negetiivisestikin tai epäilevästi regoidaan hyvin voimakkaasti vastapuolelta. Miksi tällaisia kysymyksiä tehdään, jos ei kestä rehellisiä vastauksia. Ei ole mitään logiikkaa näissä mielipidekysymyksissä

Vierailija
9/22 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 17:53"]

Kysyit nyt varmaankin rehellistä mielipidettä ja silloin pitää hyväksyä myös sellaiset vastaukset, jotka ei miellytä itseä. Eli todennäköisesti vastauksiin, joissa suhtaudutaan hieman negetiivisestikin tai epäilevästi regoidaan hyvin voimakkaasti vastapuolelta. Miksi tällaisia kysymyksiä tehdään, jos ei kestä rehellisiä vastauksia. Ei ole mitään logiikkaa näissä mielipidekysymyksissä

[/quote]

Aivan, ei voi olettaa, että kysymykseen tulee vain myönteisiä tai itseä miellyttäviä vastauksia, jos tätä ei kestä ei kannata kysyä ja tuottaa itselle ja muille mielipahaa

Vierailija
10/22 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako kun tekopillu on jopa parempi kuin aito? 

Vierailija
11/22 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:53"]

[/quote]

Kuule ei yhtään, niin että alapa touhuilla  Oikein iloista iltaa, toivottavasti sinullekin tulee parempi mieli, kun touhuilet

Vierailija
12/22 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä minäkin käytän monesti mieluummin fibraa ja dildoa

Vierailija
13/22 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllähän tekopillumiehet tiedetään :D

Vierailija
14/22 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:20"]

[/quote]

Kyllähän tekopillumiehet tiedetään :D

[/quote]

No mitä sä niistä tiedät? 

Vierailija
15/22 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia vastauksia osasin odottaa. En ole siis tuolla välissä kommentoinut. AP

Vierailija
16/22 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta hauskaa lukea näitä "runkkari!", juttuja. Nainen on kautta aikain tunnistanut kilpailijansa ja nälvinyt paremmassa asemassa olevaa

Vierailija
17/22 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta hauskaa lukea näitä "runkkari!", juttuja. Nainen on kautta aikain tunnistanut kilpailijansa ja nälvinyt paremmassa asemassa olevaa

Siis kokee asemansa uhatuksi jos miehellä on seksilelu

Vierailija
18/22 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin saa, olen itse ostanut miehelle lahjaksi Satisfyer for men lelun. Ei muuten kauaa tarvitse antaa vibrata kun jo laukeaa jos niin haluaa tehdä.

....mutta tuo on ihana, kun on solminut miehen käsistä ja jaloista avuttomaksi sänkyyn ja laittaa tuon paikoilleen, aluksi lämpenemään jolloin tuo muuttuu hitaasti 37-asteiseksi, sen jälkeen sykkivä vibraus päälle pienimmälle teholle. Antaa miehen kärvistellä orgasmin rajamailla 5-10 minuuttia, kunnes laittaa täydet tehot päälle. Orgasmin jälkeen jättää vibrauksen päälle irroittamatta miestä ja antaa hänen vibrautua 1-2 orgasmia lisää. Kiva katsoa kun hän yrittää vapautua laitteestä orgasmin jälkeen, kun ilm. tuntuu orgasmin jälkeinen vibraus vähän liian hyvältä 🙂. 2-3 orgasmin jälkeen odotetaan että on uusi seisokki, jonka jälkeen saakin sitten pitää kunnon ratsastustunnin ilman että mies laukeaa ennen aikojaan.

https://woome.fi/tuote/satisfyer-men-heat-vibration/?gclid=Cj0KCQiAgrib…

Ps. Täksi illaksi on sovittukin jo minun "ratsastustunti"

Vierailija
19/22 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin saa, olen itse ostanut miehelle lahjaksi Satisfyer for men lelun. Ei muuten kauaa tarvitse antaa vibrata kun jo laukeaa jos niin haluaa tehdä.

....mutta tuo on ihana, kun on solminut miehen käsistä ja jaloista avuttomaksi sänkyyn ja laittaa tuon paikoilleen, aluksi lämpenemään jolloin tuo muuttuu hitaasti 37-asteiseksi, sen jälkeen sykkivä vibraus päälle pienimmälle teholle. Antaa miehen kärvistellä orgasmin rajamailla 5-10 minuuttia, kunnes laittaa täydet tehot päälle. Orgasmin jälkeen jättää vibrauksen päälle irroittamatta miestä ja antaa hänen vibrautua 1-2 orgasmia lisää. Kiva katsoa kun hän yrittää vapautua laitteestä orgasmin jälkeen, kun ilm. tuntuu orgasmin jälkeinen vibraus vähän liian hyvältä 🙂. 2-3 orgasmin jälkeen odotetaan että on uusi seisokki, jonka jälkeen saakin sitten pitää kunnon ratsastustunnin ilman että mies laukeaa ennen aikojaan.

https://woome.fi/tuote/satisfyer-men-heat-vibration/?gclid=Cj0KCQiAgrib…

Ps. Täksi illaksi on sovittukin jo minun "ratsastustunti"

Tässä sama linkki ilman mainostajalle pisteitä tai rahaa keräävää gclid=.... kenttää. Jos haluatte tuotteen nähdä mutta ette halua edellistä sponssata niin tässä onnistuu:

https://woome.fi/tuote/satisfyer-men-heat-vibration/

Vierailija
20/22 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko seksi-asut miesten leluiksi? Jos lasketaan, niin meillä on paljon. Olen tilaillut niitä paljon ja tietysti omaksi ilokseni. Mielelläni puetutan miehelle esiim. penisaukolliset datex shortsit ennen kuin ratsastan päällä.