33-vuotias venäläisnainen neuvoo: Tämän takia kannattaa ottaa suomalainen mies
Venäjän Karjalassa ilmestyvä nettilehti on julkaissut 33-vuotiaan Margaritan avoimen kertomuksen siitä, minkä vuoksi hän halusi mennä naimisiin suomalaisen miehen kanssa ja muuttaa Suomeen.
Kommentit (18)
Naapurin naiset eivät ole niin feminismin mädättämiä, niin on vielä järkikin miesten suhteen päässä tallella.
Montakohan aviomiestä tuolla Margaritalla on ollut, kun noin kerran osaa yleistää? Minä olen tavannut tuollaisia suomalaismiehiä, mutta olen tavannut vastapainoksi niitäkin, joilla intohimo leiskuu, riiteleminen on melkein ajanvietettä eikä siileille tipu muuta kuin lähtöpassit sieltä puskien alta.
Ettei tuo kirjoitus olisi se aprillipila, jota IS kieltää tehneensä?
Buahahhaa. "onhan sinulla jo yksi sampoo".
Ei mun mies vaan oo tollanen. Onni käyny naikkosella.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:27"]
Ei mun mies vaan oo tollanen. Onni käyny naikkosella.
[/quote]
Perämetsien nössö mies, joka on hankinut postimyyntivaimon Venäjältä, kun ei ole tällä kelvannut. Jos tollaisen miehen haluut, niin niistä on Suomessa ylitarjontaa.
Ai siis lassukka kelpaa venakoille järkisyistä?
Mistä tuollaiseen naiseen voi tutustua? Voittaa varmasti koko elämän yksin olon 6-0.
IS on saanut pitkälti kolmattasataa kommenttia juttuunsa, suuri osa näkyy olevan niitä samoja vanhoja stereotypioita hoikista, hyväluontoisista ja palvelualttiista venäläisnaisista, joita tietynlaiset suomalaismiehet tykkäävät levittää. Aika moni mies näkyy uhoavan vaihtavansakin suomalaisen vaimonsa, kun ne venäläiset ovat kategorisesti niin hienoja (ja ainakin hoikempia kuin suomalaiset).
Miksi yhä on venäläisistä naisista unelmoivia suomalaismiehiä, joilla sitä venäläistä naista ei ole? Luulisi, että joka ikiselle suomalaiselle sinkkumiehelle löytyisi Venäjän noin 30 miljoonasta naimaikäisestä naisesta se yksi oma varsinkin, kun rajat ovat käytännössä auki ja seuranhakupalveluita riittää. Jo 70-luvulla kävi Neuvostoliiton Suomen-lähetystöissä kuhina, kun tulkit auttoivat venäjäntaidottomia raksamiehiä ja suomentaidottomia tatjanoita naimisiin keskenään (ja myöhemmin eroamaan, kun kaikki ei ollutkaan sitä, miltä ensin vaikutti). Kun suomalaismies on venäläisnaisen tavoite ja venäläisnainen suomalaismiehen tavoite, mikä ihme siinä nyt on niin vaikeaa?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:26"]
[/quote]
Mä olen ainakin täydellinen kumppani. Tulkaa hakemaan!
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:41"]
Venäjän Karjalassa ilmestyvä nettilehti on julkaissut 33-vuotiaan Margaritan avoimen kertomuksen siitä, minkä vuoksi hän halusi mennä naimisiin suomalaisen miehen kanssa ja muuttaa Suomeen.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427802302178.html
[/quote]
AV mamma taas kommentoinut .
KOMMENTIT 266
Miksiköhän suomalainen mies ei voisi olla tavoittelemisen arvoinen? Yleensä suomalaismiehiä kehuvat ulkomaalaisnaiset haukutaan huoriksi tai onnenonkijoiksi, tai siis aina!
Suomalaiset naiset haukkuvat. Outo juttu. Ikäänkuin tietäisivät jokaisen tapauksen yksityiskohdat. Ja sitten puhutaan, ettei saisi yleistää ja yksittäistapauksia! Ilmeisesti suomimies ja ulkomalaisnainen on aina luuserikeissi. Mutu-tieteen maisteritko näitä todennäköisyyksiä omakohtaiseen "kokemukseen" perustuen ynnäilevät!?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:41"]
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427802302178.html
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:26"]
[/quote]
Musta suomalaismiehet on ihan ok. Kulttuurisista syistä meidän on helppo olla samalla aaltopituudella ja käsitykset perhe-elämästä on usein yhtenevät. Suomalaiset miehet on kuitenkin tosi tasa-arvoisia verrattuna suurimpaan osaan maailman miehistä. Joskus sitä miettii, että onko se sitten tasa-arvoa, kun nainen ottaa kaikesta vastuun. Elannosta, laskuista, lapsista, ruuasta, kodista jne. Olisiko helpompaa heittäytyä avuttomaksi ja sietää mieheltä tiettyä alistamista, jos esimerkiksi saisi olla ajattelematta rahaa ja mies saisi hoitaa sen puolen? Me maksamme kovan hinnan kuitenkin tasa-arvosta, joka voi johtaa siihen, ettei olekaan mitään tasa-arvoa vaan nainen on alistettu toisella tavalla kuin vaikka jossain Turkissa.
Minua ihmetyttää miksi jotkut naiset näkee tuossa jotain pahaa. Itse en pysty näkemään jutun naisessa tai hänen ja suomalaismiehensä pariutumisessa mitään pahaa, vaikka olenkin itse suomalainen nainen.
Jos vähääkään tietää millaiset sukupuoliroolit Venäjällä vieläkin on avioliitoissa, ja kuinka karua monen naisen elämä kuherteluvaiheen jälkeen on vodkaa juopottelevan "perheen pään" kaverina, perinteisessä alistetussa naisen asemassa vaikka tienaa saman tai enemmänkin kuin mies, niin ei pitäisi ihmetyttää että suomalainen mies on ihan timantti löytö monelle. Kiltti mies, joka arvostaa naista tasa-arvoisena. Ei todennäköisesti juo ihan niin paljon kuin venäläinen, eikä pidä pettämistä miehen oikeutena.
Kyllä minäkin olisin mieluummin ei nyt ehkä niin romanttisen ja jalat alta vievän tavallisen suomimiehen kanssa, jos ihan vakavasta parisuhteesta puhutaan, kuin jonkun alkuun ehkä romanttisen ja "hurmaavamman" venäläisen kanssa, jolla olisi perinteiset arvot ja jonka kanssa ehkä joutuisi siihen perinteiseen naisen osaan + siihen päälle nykyaikainen vaatimus käydä töissä ja tienata, silti nainen toki myös hoitaa yksin kodin ja kaunistautuminenkin on äärimmäisen täärkeää.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:26"]
[/quote]
[/quote]
Kauanko sulla se yksi kestää? Ostatko uuden vasta kun entinen on jo loppunut?