Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten 1. seurustelusuhteesi syntyi? Minkä ikäinen olit?

Vierailija
20.12.2021 |

Miten pitkään olitte yhdessä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö muista?

Vierailija
2/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippileirillä alettiin olla yhdessä. Olin 15. Seksiä ei siinä ensimmäisessä „styylaamisessa“ ollut. Mitä nyt kosketeltiin…

Kesti puoli vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artic.net treffisivusto vuonna 1997 ollessani 16v.

Kesti vajaan 2v, kunnes tyttö löysi paremman. Tämä uusi kundi veti kamaa ja löi, mutta hei, oli hesasta ja ajoi uudella gti autolla. Vau.

Ero heille jostain kumman syystä tuli.

Tämä exä soitteli vielä perään että "palataanko yhteen nyt kun ollaan molemmat kasvettu ihmisinä?"

Rakensin tulevaisuuden sitten toisen naisen kanssa, yhdessä oltu yli 20v, uusi okt, lapsia, asiat kunnossa.

Loppujen lopuksi oli elämäni paras asia että minut silloin jätettiin.

Vierailija
4/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v. Oltiin kaveriporukan kanssa reissussa ulkomailla, siellä eräs porukan poika sitten päättäväisesti sai minut vokoteltua. Seurusteltiin kolmisen vuotta.

Vierailija
5/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereistä ystäväksi, sitten siihen tuli satunnainen seksi mukaan (molemmat oli sinkkuja mutta kumpikaan ei halunnut suhdetta) kunnes lopulta todettiin että kyllä me varmaan sitten kuitenkin seurustellaan. Taisin olla 21, minulle tämä oli ensimmäinen, koska siihen asti olin vältellyt parisuhdetta kuin ruttoa ja halusin olla "nuori ja vapaa". Tästä jo yli 10 vuotta ja ollaan edelleen yhdessä.

Vierailija
6/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melkein 17v ja seurustelu kesti 9kk kunnes mä kyllästyin tyyppiin. Tapasimme pikkupaikkakunnan keskustassa missä nuoret kokoontuvat ja ajelevat autoilla, mopoilla ja traktoreilla. Tuon seurustelun jälkeen seurustelin seuraavan kerran 19-vuotiaana.

Vierailija
7/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin melkein 17v ja seurustelu kesti 9kk kunnes mä kyllästyin tyyppiin. Tapasimme pikkupaikkakunnan keskustassa missä nuoret kokoontuvat ja ajelevat autoilla, mopoilla ja traktoreilla. Tuon seurustelun jälkeen seurustelin seuraavan kerran 19-vuotiaana.

Heh.

Vierailija
8/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin yhtenä kesänä festareilla, minä olin 21v ja mies 22v. Alettiin vaan jutella ja selvisi, että ollaan kumpikin menossa syksyllä samaan kouluun opiskelemaan. Päätettiin sitten tehdä treffit kyseisessä opiskelukaupungissa koulujen alkaessa. Itse jarruttelin tunteitani kun olin tosi arka aloittamaan seurustelua huonojen kokemusten vuoksi. Meni lähes vuosi että ystävyys ja tapailu muuttui lopulta rakkaudeksi ja alettiin virallisesti seurustella. Kesällä tuli 9 vuotta täyteen!

Vierailija
9/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen "alaks olee" suhde 14 kesäisenä. Tosin ajattelen ensimmäiseksi suhteeksi 17-vuotiaana alkaneen suhteen.

M35

Vierailija
10/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttiin urheiluharrastuksessa, poika oli 2 vuotta minua nuorempi (seiskalla ja minä ysillä). Seurusteltiin muutama kuukausi.

Vierailija
11/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v. Tavattiin yhteisen tutun kautta. Kohta ollaan oltu 6v yhdessä.

Vierailija
12/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v opiskelujen kautta tavattiin ja suhde kesti 5v.

Vierailija
13/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14-vuotias, samassa koulussa oltiin. Seurusteltiin 4 vuotta. 

Vierailija
14/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin ensin yhteisten tuttujen luona ja sitten pari kuukautta myöhemmin uudestaan. Kysyin sitten mieheltä, että haluaisiko hän tavata. Olin itse 18-vuotias ja siitä lähtien ollaan oltu yhdessä. Tuostakin on kohta 40 vuotta aikaa, hurja miten äkkiä aika on mennyt.

Vierailija
15/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh.

Tässä oli hauskaa, mikä?

Talvella varsinkin lyömätön peli, lämmin hytti, stereot, tilava.. isompien tilojen traktoreilla hintaa sen pari sataa tonttua.

Heh vaan hesalaisten potkulaudoille ja alepafillareille..

Vierailija
16/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21, yliopistolla tavattiin. Suhde kestänyt tällä hetkellä jotain 15-16 vuotta.

Vierailija
17/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 32, laitoin Deitti.netiin ilmoituksen. Löysin samanikäisen miehen joka ei myöskään ollut koskaan seurustellut. Yhdessä nyt 22 vuotta ja toivottavasti vielä monta vuosikymmentä edessä.

Vierailija
18/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttiin saman työpaikan kautta ja meistä tuli läheiset ystävät. Täysin platonista ystävyyttä kesti neljä vuotta kunnes sitten päädyttiin yhden kostean illan päätteeksi sänkyyn ja aamulla todettiin, että kummallakin taitaa olla vähän isompia tunteita toisiamme kohtaan.

Olin tuolloin muutamaa kuukautta alle 30-vuotias ja viettänyt koko ikäni iloisesti ikisinkkuna. Parisuhde ei kuulunut mitenkään suunnitelmiini, mutta tässä sitä ollaan vielä seitsemän vuotta myöhemmin.

Vierailija
19/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun asuntolassa illanistujaisissa alettiin hengailla.

Olin 17.

Muutama viikko tapailua, kunnes j ä n nämies veti pidemmän korren.

Sitten olikin vain pari humalassa törttöilyä yhdenillanjuttua, kunnes törmäsin nykyiseen puolisooni.

Tyttö lyöttäytyi seuraani huvipaikassa, jonne kuskasin kavereitani.

Olin 18, hän 16.

Vierailija
20/45 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa. Oltiin eka kavereita ja seurustelu alkoi kun olimme molemmat 15v. Ja tämä on kestänyt nyt sen 15 vuotta.