Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita rakkausriippuvaisia?

Perhonen
20.12.2021 |

Kaipaan vertaistukea, sillä olen saanut elämäni aivan solmuun. Olen korviani myöten ihastunut mieheen, jolta en edes saa muuta vastakaikua kuin seksiviestejä. Näin on jatkunut jo kuukausia. Tilanne on ajautunut siihen pisteeseen, että olen sortumassa pettämään. En haluaisi taas pilata elämääni, mutta addiktio meinaa viedä. Mikä neuvoksi? Uskon, että addiktion (seksi-/rakkausriippuvuus) juuret ovat kokemissani hyväksikäyttö- ja väkivaltatilanteissa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/4 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastakaikua sinä oikein haluat, jos kerran olet jo suhteessa toisen kanssa? Tuntuisiko pettäminen vähemmän pettämiseltä, jos voisit uskotella itsellesi saavasi rakkautta? 

Joskus on käytävä pohjalla voidakseen parantua, joten mene ja petä, ja riko nykyinen suhteesi. Ehkä sen jälkeen tajuat, mitä oikeasti haluat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastakaikua sinä oikein haluat, jos kerran olet jo suhteessa toisen kanssa? Tuntuisiko pettäminen vähemmän pettämiseltä, jos voisit uskotella itsellesi saavasi rakkautta? 

Joskus on käytävä pohjalla voidakseen parantua, joten mene ja petä, ja riko nykyinen suhteesi. Ehkä sen jälkeen tajuat, mitä oikeasti haluat. 

En kai rakasta miestäni tai en kykene oikeasti intiimiin suhteeseen. Siinä kai ongelman ydin. Janoan siis läheisyyttä ja huomiota muualta. Inhimillinen tarve tulla rakastetuksi, mutta addiktioni mittasuhteet ovat pilaamassa paljon. Asia on niin hankala, ettei tällaisesta oikein voi edes puhua kenellekään. -ap

Vierailija
4/4 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepetos on pahin petos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi