Minkälaisia Vauva-keskustelijat ovat ?
Mitä mieltä olette - minkälaisis me Vauva-keskustelijat olemme? Olen itse miettinyt asiaa ja päätynyt seuraaviin oletuksin:
1) Pahansuopia: keskustelut ovat useammin häijyjä kuin kannustavia.
2) Salakavalia: voimme kommentoida julkisuuden henkilöitä nimellään kammottavills kuvailuilla ja pysyä itse nimettöminä.
3) Vastuuntunnottomia (ks. ed. kohta ).
4) julmia: haluamme pahoittaa toisten mielen.
5) Typeriä: ks. kohdat 3 ja 4.
Mitä mieltä sinä olet ? Milloin viimeksi kirjoitit iloisen ja kannustavan kommentin tälle palstalle ?
Kommentit (5)
Hei, en tiedä miten kissat, koirat ja teinit vaikuttavat asiaan. Mutta loukkaatko 'kärkevillä kommenteillasi' nimettömänä muita ihmisiä? Vai kirjoitatko AINOASTAAN JA VAIN asioita, jotka voit sanoa myös ystävien kahvikutsuilla toiselle päin kasvoja? Seisotko sanojesi takana ja olet valmis puolustamaan näkrmystäsi nimelläsi?
Mulla on hirveä tarve kirjoittaa. Tämä on sellaista älyjumppaa. Niin ja äiti olen enkä vittuile.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:40"]
Mulla on hirveä tarve kirjoittaa. Tämä on sellaista älyjumppaa. Niin ja äiti olen enkä vittuile.
[/quote]
Joskus toivon, että kirjoittamisesta tulisi minulle ammatti. Työssäni en voi käyttää riittävästi verbaalista luovuutta. En ole mitenkään pitkäjänteinen kirjoittaja, vaikka kohtuullisen gradunkin sain väännettyä aikoinaan. Tykkään sanailla aiheesta kuin aiheesta ja purkaa tuntojani.
Itse olen lesbo, ja todella häijy ja pahansuopa ku en ole saanut munaa
Ehkä sinä olet tuollainen, minä en!
Olen tavallinen työssäkäyvä, naimisissa oleva perheenäiti Helsingistä. Taloudessamme on kaksi kotona vielä asuvaa teiniä, koira ja kissa.
En ole erityisen pahansuopa, joskin joskus laitan suhteellisen kärkeviä kommentteja, jos havaitsen älyllistä epärehellisyyttä tai suoranaista tyhmyyttä kommenteissa.