Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THL:n viikottainen koronainfo 20.12.2021.

THL
20.12.2021 |

Uusin koronainfo:

- 20,000 tapausta päivittäin uusi keskiarvo!
- Jopa viisi tuhatta ihmistä tehohoidossa pelkästään suomessa, luku kasvaa nopeaa tahtia!
- Toinen rokote ei tehoa enään, ottakaa kolmannet annokset! Kolmannen rokotteen jälkeen olet kuin täysi tankki!
- Jos olet rokottamaton, elämäsi on menetetty!

Lue lisää:
thl.fi

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos infosta, tätä näille salaliittoteoriikko hörhöille pitää näyttää! 

Vierailija
2/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava tiivistys, kyllä nyt aion pitää maskia ulkonakin! Kiitos tiedosta, pyhä THL!

- Sirpa 54v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun pyhiä joudutaan viettämään #korona'n takia normaalista poikkeavissa olosuhteissa tänäkin vuonna. Juhlat #joulu'sta uuteenvuoteen kannattaa suunnitella etukäteen mahdollisimman turvallisiksi.

Lue tiedotteestamme vinkit turvalliseen juhlakauteen:

1. Suunnittele etukäteen ja noudata riskiryhmiin kuuluvien toiveita.

2. Ota sinulle suositetut koronarokoteannokset.

3. Huolehdi käsihygieniasta.

4. Pidä kasvomaskia kaikkialla.

Vierailija
4/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL:n asiantuntijat vastaa rokotevastustajien harhoihin.

1. Vanhaan normaaliin paluu.

- Vanha normaali on vaarallista sekä huono juttu, myös influenssa on vakava virus joka pitää ottaa vakavasti. Uuden normaalin ansiosta voimme suojautua näiltä hengenvaarallisilta viruksilta.

2. Omikron on vain nuha.

- VÄÄRIN! Omikron on vaarallisin sekä nopeiten leviävä koronamuunnos tähän mennessä.

Vierailija
5/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, hyvä että täältä vauvastakin saa edes jonkin verran luotettavaa tietoa. Kiitos THL!

- Seppo 47v

Vierailija
6/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että, hyvä että täältä vauvastakin saa edes jonkin verran luotettavaa tietoa. Kiitos THL!

- Seppo 47v

Kiitos palautteestasi Seppo! Olethan ottanut kolmannen annoksen rokotetta? Kolmannen annoksen jälkeen olet kuin täysi tankki!

Vierailija
7/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskassa omikron-tartunnoista 8% on kolmesti rokotetuilla ja 75% kahdesti rokotetuilla. Reilu pari prosenttia kerran rokotetuilla.

Voisiko tästä rokotehypetyksestä nyt viimeinkin luopua? Etenkin pitää kysyä mikä järki passilla on kun tauti leviää rokotettujen keskuudessa kulovalkean tavoin?

Vierailija
8/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Seppo 47v

Kiitos palautteestasi Seppo! Olethan ottanut kolmannen annoksen rokotetta? Kolmannen annoksen jälkeen olet kuin täysi tankki!

Totta kai olen! Kauheasti ärsyttää nämä saakelin salaliittoteoreetikot, niiden takia tämä pandemia ei lopu ikinä!

- Seppo

Vierailija
9/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että ei tartu kouluissa! Ei, vaikka suurin osa tapauksissa HUS:n alueella on alle 16-vuotiaissa.

Ja etäkoulu on paha, paha, paha. Parempi on lomailla tekemättä mitään, mutta opiskella ei voi netin välityksellä.

Vierailija
10/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskassa omikron-tartunnoista 8% on kolmesti rokotetuilla ja 75% kahdesti rokotetuilla. Reilu pari prosenttia kerran rokotetuilla.

Voisiko tästä rokotehypetyksestä nyt viimeinkin luopua? Etenkin pitää kysyä mikä järki passilla on kun tauti leviää rokotettujen keskuudessa kulovalkean tavoin?

Tämä on rokotevastustajien misinformaatiota! Rokotteet pelastaa, misinformaatio ei! Olethan muistanut pitää hyvää käsihygieniaa ja maskia?

Ja muista, älä anna rokotevastustajien johtaa sinua harhaan!

Vierailija
11/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele. Meidän kaveripiirissä tavataan toisia ihan normaalisti. Ilman maskeja. Kaikki luottavat rokotteisiin.

Rokottamattomat eristäytyvät. Eihän heihin mikään tartu, kun ovat vain kotona.

Vierailija
12/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa THL:n kuinka paljon sinua on johdettu harhaan testi!

1. Uskon siihen, että omikron on vain lievä flunssa. (jos totta, 1 piste)

2. Uskon ettei maskit auta. (jos totta, 1 piste)

3. Luen valemediaa, esim mvlehti. (jos totta, 3 pistettä)

4. En ole ottanut rokotetta. (jos totta, 2 pistettä)

5. En usko koronavirukseen (jos totta, 5 pistettä)

Kerro tuloksesi!

Vierailija
13/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL kirjoitti:

Pelaa THL:n kuinka paljon sinua on johdettu harhaan testi!

1. Uskon siihen, että omikron on vain lievä flunssa. (jos totta, 1 piste)

2. Uskon ettei maskit auta. (jos totta, 1 piste)

3. Luen valemediaa, esim mvlehti. (jos totta, 3 pistettä)

4. En ole ottanut rokotetta. (jos totta, 2 pistettä)

5. En usko koronavirukseen (jos totta, 5 pistettä)

Kerro tuloksesi!

Siis aivan ihanan testin ootte tehneet siellä THLllä, kiitos aivan mainiosti! Joo tuli 0 pistettä, enhän minä sentään mikään salaliittoteoreetikko ole!

- Sirpa

Vierailija
14/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minä olen 14 vuotias Veeti, pistää ketuttaan nää salaliittoteoreetikot siis rokotteet vaarallisia? Hah mitä jonneja, onneksi monet nuorista ovat #woke. Kiitos THL teidän työstänne, minä otan kaikki mahdolliset rokotteet mitä saan.

Vierailija
15/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävä tilanne! Omikron muunnokset räjähtävät käsiin suomessa! Rokottamaton koronapotilas kertoo meille, kuinka joutui tehohoitoon ja melkein kuoli keuhkovaurioon. "Kyllä minua nyt hävettää". THL antoi hänelle 5 rokotetta kerralla, jotta välttyisi myös tulevalta omega variantilta.

Vierailija
16/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL kirjoitti:

Aivan järkyttävä tilanne! Omikron muunnokset räjähtävät käsiin suomessa! Rokottamaton koronapotilas kertoo meille, kuinka joutui tehohoitoon ja melkein kuoli keuhkovaurioon. "Kyllä minua nyt hävettää". THL antoi hänelle 5 rokotetta kerralla, jotta välttyisi myös tulevalta omega variantilta.

Siis ei hyvä tavaton, nää rokottamattomat on niin aivopesty, ihan karmaisevaa!

- Sirpa

Vierailija
17/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello tikittää, oletko ottanut rokotteesi? Rokotteet estää tehokkaasti koronan vakavaa tautimuotoa.

Vierailija
18/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei minä olen 14 vuotias Veeti, pistää ketuttaan nää salaliittoteoreetikot siis rokotteet vaarallisia? Hah mitä jonneja, onneksi monet nuorista ovat #woke. Kiitos THL teidän työstänne, minä otan kaikki mahdolliset rokotteet mitä saan.

Mekin olemme #woke! Kiitos palautteestasi!

Vierailija
19/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo millonmää saan mun lokotteen?

- anneli 6v

Vierailija
20/42 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele. Meidän kaveripiirissä tavataan toisia ihan normaalisti. Ilman maskeja. Kaikki luottavat rokotteisiin.

Rokottamattomat eristäytyvät. Eihän heihin mikään tartu, kun ovat vain kotona.

Ilman maskeja? MITEN KEHTAAT! Maskit estää koronavirusta, voitte kuolla ilman niitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä