Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikille ei ole mahdollisuutta opiskella

Vierailija
20.12.2021 |

Ja saada hyväpalkkaista työtä. Minulla ainakaan ei järki opiskeluun riittänyt. T. Valis

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikilla on mahdollisuus valittaa!

Vierailija
22/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Täällä opiskellaan korkeakoulussa ja käydään töissä.

T. Tavis.

Niin, no sulla järki riittää opiskeluun. Mulla ei riitä. Ap

Olisikin kyllä pelottava ajatus, että jos järki ei riitä, niin silti pitää olla mahdollisuus päästä lääkäriksi tai vaikkapa sillanrakennusinsinööriksi. Eiköhän se, että kyvykkäimmät saa ne eniten älyä vaativat paikat, ole ihan perusteltua ja toivottavaa.

Se, että "kaikilla on yhtäläiset mahdollisuudet opiskella" ei ihan tarkoita sitä mitä haluaisit sen tarkoittavan. Kyllä sinullakin on mahdollisuus opiskella, siis yhteiskunta sen mahdollistaa erilaisten tukien ja maksuttoman koulutuksen kanssa, mutta sinun kykyjäsi vastaavaa koulutusta tietenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Täällä opiskellaan korkeakoulussa ja käydään töissä.

T. Tavis.

Niin, no sulla järki riittää opiskeluun. Mulla ei riitä. Ap

Olisikin kyllä pelottava ajatus, että jos järki ei riitä, niin silti pitää olla mahdollisuus päästä lääkäriksi tai vaikkapa sillanrakennusinsinööriksi. Eiköhän se, että kyvykkäimmät saa ne eniten älyä vaativat paikat, ole ihan perusteltua ja toivottavaa.

Se, että "kaikilla on yhtäläiset mahdollisuudet opiskella" ei ihan tarkoita sitä mitä haluaisit sen tarkoittavan. Kyllä sinullakin on mahdollisuus opiskella, siis yhteiskunta sen mahdollistaa erilaisten tukien ja maksuttoman koulutuksen kanssa, mutta sinun kykyjäsi vastaavaa koulutusta tietenkin!

Mun järkeni ei riitä edes merkonomi opintoihin. Tottakai Suomessa pystyy muuten opiskelemaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän