Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikille ei ole mahdollisuutta opiskella

Vierailija
20.12.2021 |

Ja saada hyväpalkkaista työtä. Minulla ainakaan ei järki opiskeluun riittänyt. T. Valis

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Täällä opiskellaan korkeakoulussa ja käydään töissä.

T. Tavis.

Vierailija
2/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Tavis.

Niin, no sulla järki riittää opiskeluun. Mulla ei riitä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelin toista ammatti ja ikä on 42v. Jos Ap katselisi oppisopimus paikkoja. Toki, jos on masentunut opiskelu voi olla vaikea.

Vierailija
4/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä opiskelin toista ammatti ja ikä on 42v. Jos Ap katselisi oppisopimus paikkoja. Toki, jos on masentunut opiskelu voi olla vaikea.

Ei se auta, kun en pärjää teoria asioissa. Olenhan mä yrittänyt opiskella vaikka kuinka monta kertaa ja tykkään kyllä opiskelusta. Ap

Vierailija
5/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tavis.

Ei siihen opiskeluun hirveesti järkeä tarvita. Välillä pitää päntätä jotain ulkoa tentteihin. Sitten vaan kirjoittelee esseitä, esitelmiä, oppimispäiväkirjoja yms.

Vierailija
6/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tavis.

Ei siihen opiskeluun hirveesti järkeä tarvita. Välillä pitää päntätä jotain ulkoa tentteihin. Sitten vaan kirjoittelee esseitä, esitelmiä, oppimispäiväkirjoja yms.

Liikaa kuitenkin mun kohdallani. Ap

Vierailija
7/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yrittänyt opiskella "vaikka kuinka monta kertaa".

Ihan alle yhden käden sormilla laskettavissa ovat ne kerrat.

Eikä niitä voi oikeastaan edes laskea erikseen, koska aina olet yrittänyt samaa alaa/tutkintoa, Josta olet jo ennalta tiennyt, ettei onnistu.

Miljoona muuta alaa olet jättänyt yrittämättä.

Niin että keskustellaan mieluummin vaikka ihanasta sinisestä talostasi (jossa on kylpypalju). Joko olet laittanut jouluvalot ja tuonut kuusen sisään?

Vierailija
8/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lähettäkö tällaista tänne enää.

Vierailija
9/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tavis.

Jos hieman katsoisit ympärillesi, niin huomaisit, että kaikkien ei tarvitse opiskella ammatteja, joihin joutuu lukemaan. On myös hyvin paljon ammatteja, joissa tekemällä pääsee todella pitkälle ja töitä riittää aina ja ikuisesti. Mitä enemmän ja paremmin teet, sitä enemmän myös tienaat.

Itse olen sellainen. Lukeminen, pänttääminen ja esimerkiksi kielten opiskelu oli minulle aina todella vaikeaa, mutta olen hyvin tekeväinen, minun on helppo tarttua vaikka mihin töihin ja en pelkää töiden tekemistä. En ole myöskään mikään hienohelma tai ihmisiä pelkäävä, joten pistin yrityksen pystyyn reilu kymmenen vuotta sitten. Kalenteri täyttyi heti ja töitä tulisi ovista ja ikkunoista paljon enemmän kuin ehdin tehdä. Asiakkaat ovat todella tyytyväisiä ja asiakassuhteet ovat pitkät. Vaikutan itse oman työni mielekkyyteen, tekemääni työhön ja mm. työvälineisiin, joten olen täydellisen tyytyväinen. Se on täysin itsestä kiinni ja jokainen voi halutessaan miettiä itselleen sopivan ratkaisun.

Vierailija
10/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole yrittänyt opiskella "vaikka kuinka monta kertaa".

Ihan alle yhden käden sormilla laskettavissa ovat ne kerrat.

Eikä niitä voi oikeastaan edes laskea erikseen, koska aina olet yrittänyt samaa alaa/tutkintoa, Josta olet jo ennalta tiennyt, ettei onnistu.

Miljoona muuta alaa olet jättänyt yrittämättä.

Niin että keskustellaan mieluummin vaikka ihanasta sinisestä talostasi (jossa on kylpypalju). Joko olet laittanut jouluvalot ja tuonut kuusen sisään?

Olenhan minä yrittänyt käydä myös lukiotakin. Olen yrittänyt päästä lähihoitajakouluun, pph koulutukseen, kokki koulutukseen yms mutta enhän minä jalkavammani takia pääse. Ja järki ei riitä ns istumatyö koulutuksiin. Ap

Vierailija
11/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikilla mahdollisuus opiskella mitä vaan Suomessa. Samoin on kaikilla mahdollisuus käydä juoksemassa kilpaa - toiset vaan ei pääse kunnanmestaruuskisoja pidemmälle, ja se on ihan ok.

Vierailija
12/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö sitä kylpypaljua käyttämään talvella? Mulla ei ole sellaisista mitään kokemusta?

Vierailija
13/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniseen taloon sopii mun mielestäni parhaiten ihan valkoiset jouluvalot. Tyylikkäämpi kuin jos rupeaisi lisäilemään sinne punaista, vihreää jne. 

Vierailija
14/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö sitä kylpypaljua käyttämään talvella? Mulla ei ole sellaisista mitään kokemusta?

Tietysti pystyy. Kamiinahan siinä on, jolla se puilla lämmitetään.

Vierailija
15/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valiksella on nykyään muunkinvärisiä taloja kuin sininen. Se just valitti viime viikolla, kuinka raskasta on tehdä joulusiivous niin moneen taloon.

Vierailija
16/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valiksella on nykyään muunkinvärisiä taloja kuin sininen. Se just valitti viime viikolla, kuinka raskasta on tehdä joulusiivous niin moneen taloon.

Ei ne minun ole. Siivonnut vaan olen niitä.

Vierailija
17/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:ta alapeukutetaan, totta tuo on. Kaikki eivät voi mennä hyväpalkkaisiin toimistotöihin. Jonkun on ne lapset hoidettava ja perseet pyyhittävä ja kauppakeskukset lakaistava.

Vierailija
18/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Tavis.

SO what!

En ymmärrä.

Jokaiseen työhön ei tarvita älykkyyttä, ahkeruus ja rehellisyys kelpaa hyveeksi.

Hyväksy itsesi ja elä oma elämäsi sellaisena kun saat sen vastaan.

Miksi pohtia asiaa sen enempää.

Minullakaan ei riitä varallisuus Ferrariin, mutta annan kohtalolle mahdollisuuden ja lottoan perjantaisin.

Vierailija
19/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiin on vaikea syrjäytyneenä saada itseään liikkeelle. Pitäisi löytää jou samanhenkinen harrastelijaporukka. SUomi on vaan niin alueellisesti jakautunut vähän kaikessa ja muuutenkin niin pieni maa. Tahtooo vähän kaikki keskittyä suurkaupunkeiihin.

Vierailija
20/23 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä nyt sitä koulutuksen puutetta. Sähän aivan hiljattain pääsit kaupungille hyvään toimistotyöhön ihan ilman koulutuksiakin. Mitäs väliä niillä papereilla enää olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä