Love Actually - Rakkautta vain
Alkoi juuri TV5:lta. Katsotko? Tykkäätkö? :) Mun viime katselukerrasta on sen verran aikaa, että taidanpa katsoa nyt. :)
Kommentit (38)
olispa munkin toimistossa Carlin (Rodrigo Santori) näköinen työkaveri.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:56"]
[/quote]
Se näyttää siltä jos Ridge Forrester ja Tomi Metsäketo olis laitettu samaan koppiin..
Olisin odottanut / muistelin, että ne kauniit amerikkalaistytöt ryöstää sen hyväuskoisen höntin Wisconsinissa, mutta toisin kävi.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:56"]
[/quote]
Se näyttää siltä jos Ridge Forrester ja Tomi Metsäketo olis laitettu samaan koppiin..
[/quote]
Apuaa....totta. :'D Argh, en tykkää yhtään Tomi Metsäkedosta, mutta tunnistan samanlaiset kasvonpiirteet kyllä. Ridge on kai ihan karismaattinen ja sillä on komee fleda.
Ihana elokuva ja olen nähnyt aiemminkin. Nyt vasta huomasin tuon ihanuuden Rodrigo Santoron ja rakastuin silmittömästi. Siis kertakaikkiaan huhhuh...
T. 40 vuotias avioliitossa oleva perheen äiti.
Meni ohi; miten Liam Neesomin ja Emma Thompsonin hahmot tunsivat toisensa? Olivatko jotain kautta sukua toisilleen? Liamin kuolleen vaimon?
Itse en tykkää koko leffasta mutta pakko katsoa koska siinä on Alan Rickman :D
Tämä on hyvä, sellainen hyvän mielen leffa :) tykkään! Monesti olen nähnyt.
Liam Neesom, Martin Freeman, Alan Rickman, Colin Firth ♡
Ehkä maailman surkein leffa. Ja mulle oikeasti menee yleensä kaikki...
Naisilla on sitten surkea maku leffoissa..
Genressään poikkeuksellisen hyvä!
Minua kosketti eniten Sarahin ja Karlin tarina. Taisi olla ainoa melankolisempi story line leffassa.
Ehkä sitten kahden viikon päästä katson, kun tuo tulee seuraavan kerran. Jokseenkin rajoittunutta tämä joidenkin kanavien leffatarjonta.
Taasko se tulee...? Booooring. Kaiken lisäksi joululeffa, ei oikein sovi lähestyvään kevääseen ja pääsiäistunnelmaan.
Perustunnelma leffassa hyvä, ja se Rick Grimesin näyttelijä on komeana!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:20"]Naisilla on sitten surkea maku leffoissa..
[/quote]
No ihan vain tiedoksi, minun lempielokuvani ovat mieltä haastavia ja monimutkaisia teoksia. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö voisi pitää myös romanttisista elokuvista. Elokuvamakuni käsittää useita genrejä.
Elokuvan sound track vei musiikin aikamatkalle.