Nyt tympii Facebook, kukaan ei päivitä enää mitään!
Mulla on hieman yli 100 kaveria. Näistä kavereista suurin osa ei päivitä ikinä mitään, ainakaan sellaista joka näkyisi minullekin.
Sitten toisiksi suurin osa päivittää ainoastaan näitä aforismi-kuvia, joihin itse kirjoittavat tekstiksi korkeintaan jotain "Näin!" tms. Tai sitten linkataan iltalehden juttuja, tai jonkun muun mielipidekirjoituksia.
No, sitten on kyllä yksi tyyppi, joka päivittää monta kertaa päivässä tekemisiään ja ajatuksiaan, mutta tämä tyyppi ei ihan käykään täysillä.
Jotenkin olen tullut itsekin nykyään aremmaksi päivittämään mitään, tuntuu että erotunko jo porukasta, jos oikeasti kirjoittelisinkin yhtä rennosti kuulumisiani ja tekemisiäni, ihan ilman mitään kuvia tai linkkejä, kuin ennen?
Poistuisin facesta, mutta se on hyvin kätevä yksityisviestien kirjoittamiseen ja muutaman kaverin kanssa "keskustelemiseen", että siksi en poistu. Mutta muuten ärsyttää! Ei tunnu enää olevan oikein mitään virkaakaan koko Facebookilla!
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:09"]
Nämä on vähän ristiriidassa: "Ei tunnu enää olevan oikein mitään virkaakaan koko Facebookilla!" "se on hyvin kätevä yksityisviestien kirjoittamiseen ja muutaman kaverin kanssa "keskustelemiseen""
Mutta joo, mulla on vaan parikymmentä kaveria ja päivityksiä tulee niin paljon etten jaksa lukea.
[/quote]
No, tarkoitin että Facebookissa on kätevämpi keskustella yksityisviesteillä kuin esim. sähköpostilla (esim. näkee koska toinen on nähnyt viestini, ja näkee, jos hän parhaillaan kirjoittaa jotakin ja myös sen, onko hän paikalla). Mutta muuten siis sähköposti ajaisi saman asian. Facebookin idea on mielestäni ollut kuulumisten kertominen toisille, ja nythän se ei enää oikein toteudu, kun näkyy vain noita aforismikuvia tms.
ap
[/quote]
WhatsApp!
Mulla on non 1400 Facebook-kaveri ja päivityksiä tulee niin paljon, että on oikein urakka seurata niitä, tykkäillä ja kommentoida. Kivaa kun on vilskettä ja menoa Facebookissa.
Ennen rajasin Facebook-kaverit pelkästään niihin, jotka tunsin kunnolla. Faceookissa oli tylsää... omiin päivityksiin ei tullut paljon mitään tykkäyksiä tai keskustelua. Sitten päätin olla ottamatta Facebookia niin vakavasti ja lisäilin vähän enemmän porukkaa ja porukka alkoikin sitten myös lisäilemään mua. Nyt on Facebookissa KIVAA!!
Äläkää ottako sitä niin vakavasti! ;)
Facebookissa tulee väkisinkin huomattua että tuo ja tuo ei koskaan tykkää päivityksistäni (joita harvoin laitan) niin niitten kohdalla tulee toimittua niin etten todellakaan itsekään paina tykkää-nappia vaikka kuinka tykkäisinkin. Näitä ja sellaisia joista ei koskaan kuulu mitään on tullut poistettua kaverilistalta myös kokonaan. Aika turha koko fbook mutta kun ei oikein poiskaan voi lähteä, ku aina silloin tällöin siellä jotain tapahtuu..
Vanha juttu jo hohhoijaa oikeen haukotuttaa