Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laihtua nopeasti?

Vierailija
31.03.2015 |

Olen 16-vuotias tyttö, ja olen aina kärsinyt paino-ongelmista. Olen 152cm pitkä ja painan 58,3 kiloa. Minun täytyisi laihtua n. 6kg mahdollisimman nopeasti. Lähtöpainoni oli 61,3 kiloa.
Olen vähentänyt herkkuja, pienentänyt ruoka-annoksia ja lisännyt liikuntaa. Tarvitsen kuitenkin vinkkejä, kipeästi!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kilot sulle yhdessä yössä ole lanteille pamahtaneet joten et valitettavasti saa niitä samassa ajassa poiskaan.

Vierailija
2/7 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän kuin kulutat.

Vierailija
4/7 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet vähentänyt herkkuja ja paino on sillä laskusuunnassa, ei tarvitse tehdä mitään muuta. Nopea painonlasku ei yleensä tuota pysyvää tulosta ja nälkäkuurilla eläminen ei tee sinulle muutenkaan hyvää. Nuorilla on riskinä syömishäiriö, jos ryhtyy hyvin tiukalle dieetille ja ajatukset keskittyvät liian paljon painoon. Painosi asettuu varmasti hyvälle tasolle, kun syöt järkevästi ja liikut.

Vierailija
5/7 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:11"]Ei ne kilot sulle yhdessä yössä ole lanteille pamahtaneet joten et valitettavasti saa niitä samassa ajassa poiskaan.
[/quote]

Ei niitä kiloja tarvitsekaan yhdessä yössä pudottaa. Ehtiikö esim. kahdessa kuukaudessa?
AP

Vierailija
6/7 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Minä olen vuoden alusta pudottanut 11,5kg eli aikaa kulunut 3kk. Hyvin kerkeät kesään mennessä. Tsemppiä ja pitkää pinnaa!

Vierailija
7/7 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:24"]Moikka! Minä olen vuoden alusta pudottanut 11,5kg eli aikaa kulunut 3kk. Hyvin kerkeät kesään mennessä. Tsemppiä ja pitkää pinnaa!
[/quote]

Upea saavutus! Toivottavasti minäkin onnistun :)
AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi