Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Millaista on olla ”kuoleman väsynyt”?
19.12.2021 |
Osaatko kuvailla?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Istuessa ei pysy millään hereillä. Pää notkahtaa ja torkahtaa jatkuvasti muutamaksi sekunniksi.
Perikselle tiedoksi tätä tapahtuu yövuoron lopussa jos ei ole nukkunut kunnolla.
Alue: Aihe vapaa
Niin väsynyt ettei jaksa kokonaista ajatusta muodostaa