Moniko ylipainoinen nainen ihastuu ylipainoisiin miehiin?
Kun usein sanotaan, että ylipainoiset naiset eivät kelpaa miehille. Onko kyse ennemminkin siitä, että ylipainoiset naiset itse hakevat niitä itseään parempikroppaisia miehiä?
Kommentit (18)
Ai?
Miten mä hoikkana kuulen jatkuvasti sitä että "miehet tykkää kun naisessa on muotoja"?
Mulle on ihan sama onko vähän ylipainoa, ei kuitenkaan niin paljon ettei jaksa tehdä kaikkea kivaa.
No minä lähes alipainoisena olen ylipainoisen miehen kanssa. Toki se on lihaksikas urheilija, mutta mitäs siitä, bmi 29.
Vierailija kirjoitti:
Ai?
Miten mä hoikkana kuulen jatkuvasti sitä että "miehet tykkää kun naisessa on muotoja"?
Joopajoo
Kurvikas eli pyöreä nainen on paras sängyssä. Kokemusta löytyy tällaisella sporttisella kundilla melkoisesti. Varaa on valita ne parhaat.
Mies 39v
Olen noin ylipainoinen ja mieheni on normaalipainoinen.
Ystäväni on ylipainoinen ja hänen miehensä on ylipainoinen.
Siskoni on alipainoinen ja hänen miehensä on normaalipainoinen.
Näin siis nyt, 25 vuotta sitten:
Minä olin normaalipainoinen ja mieheni oli ylipainoinen.
Ystäväni oli ylipainoinen ja hänen miehensä oli normaalipainoinen.
Siskoni oli normaalipainoinen ja hänen miehensä oli ylipainoinen.
Itse olen ylipainoinen mies ja olen yli 20 kg ylipainoisena seurustellut kahden eri normaalipainoisen naisen kanssa. Toinen näistä oli vieläpä hoikka. Sitten taas en ole ikinä saanut ylipainoisia naisia parisuhteeseen joista olen ollut kiinnostunut.
Olen itse hoikka ja en halua ylipainoista miestä. Yleensä näillä on elämäntavat päin metsää, eivät pysyisi perässäni ja erektio-ongelmiakin ylipaino aiheuttaa.
Mä olen varmaan ihan kamala ihminen, mutta olen ollut pitkissä suhteissa normaalipainoisten ja hoikkien miesten ja naisten kanssa.
Onneksi sentään nyt kumppanini on pyöreä kuten minäkin, niin lokeroijat voivat vähän huokaista.
Kaikki ihmissuhteeni ovat perustuneet ja perustuvat vapaaehtoisuudelle.
N 42, 167/80
Naisten on aivan turha laihduttaa miesten takia. Rakastamme muodokkaita naisia yli kaiken. Kunpa löytäisin jostain vielä elämäni rakkauden <3
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan ihan kamala ihminen, mutta olen ollut pitkissä suhteissa normaalipainoisten ja hoikkien miesten ja naisten kanssa.
Onneksi sentään nyt kumppanini on pyöreä kuten minäkin, niin lokeroijat voivat vähän huokaista.
N 42, 167/80
Oliko hoikilla miehillä isompi kulli kuin nykyisellä pullukalla?
Olen lievästi ylipainoinen nainen. Kaikki kolme pitkää suhdetta (viimeisin jatkuu yhä) ovat olleet lievästi tai reilusti ylipainoisen miehen kanssa. Laihoja en ole kelpuuttanut edes yhdenillan juttuihin, nekin ovat olleet normaali- tai ylipainoisia. Laiha ei vaan sytytä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 42, 167/80
Oliko hoikilla miehillä isompi kulli kuin nykyisellä pullukalla?
Jokaisella. Pullukkani on nainen ❤️
Valtaosa ylipainoisista suominaisista luulevat itsestään liikoja ja asettavat oman tasonsa liian korkealle.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse hoikka ja en halua ylipainoista miestä. Yleensä näillä on elämäntavat päin metsää, eivät pysyisi perässäni ja erektio-ongelmiakin ylipaino aiheuttaa.
Mistä sä voit tietää ylipainoisten miesten seksistä mitään, jos et kerran halua sellaista?
Olen ylipainoinen nainen ja olisin kiinnostunut skrodemmista miehistä, mutta kaikki joiden kanssa olen seurustellut ovat olleet hoikkia.
Ei ole kyse siitä.