Minkä näköisiksi kuvittelet palstan palstajulkkikset?
Itse ainakin ajattelen seuraavaa:
Mies29: todella mitäänsanomattoman näköinen, perusjätkä.
Pyhä Vulva-mies: todella lihava ja pieniin vaatteisiin ahtautunut. Rasvaiset, tummat hiukset. About 40v.
Ammattivalittaja: ruskeat, kiharat, olkapäille asti ulottuvat hiukset. Jakkupuku.
En tiedä mistä nuo mielikuvat olen repinyt... :/ saa ehdottaa muitakin tyyppejä.
Kommentit (37)
Pyhävulvamies: kaljamahainen sovinisti, jonka karvaiset läskit tursuaa ulos kireän, junttimaisella tekstillä varustetun paidan alta.
Mies 29: sama kuin Pyhävulvamies sillä erotuksella, että vähemmän läskiä.
K: Tavallisen 17-18v kundin näköinen, ehkä vähän "gay". Blondit hiukset ja jotenkin surullinen katse, mutta naamalla on muuten epämääräinen, vino hymy.
Zombi: anorektinen ja huonovontinen. Kädet ja jalat sinertäviä ja kalpea naama. Pillifarkut ja hihaton huppari.
Ammattivalittaja: perus kukkahattutäti.
Ikis: Räsänen (yllättävää)
Oonko mä ainoo, joka aattelee että K näyttää rekkalesbolta kauluspaidassa, lippiksessä ja miesten farkuissa?? :D
IISAK SONNI näyttää 20v Timo Soinilta... älkää kysykö miksi. En tiedä itsekään.
Beaver on sellainen kärsivän näköinen kuin ei uskaltaisi paskantaa. Pukamat ja siniset tikit ja kynitty broileri.
Kansalaisaloitteiden (sekä avioliitto että karkotusaloite) spämmijän miellän jotenkin typerännäköiseksi, isopäiseksi ja kaljuuntuvaksi isäm maam pulustajaksi. Muista en osaa sanoa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:16"]
Pyhä Vulva-mies: todella lihava ja pieniin vaatteisiin ahtautunut. Rasvaiset, tummat hiukset. About 40v.
Ammattivalittaja: ruskeat, kiharat, olkapäille asti ulottuvat hiukset. Jakkupuku.
En tiedä mistä nuo mielikuvat olen repinyt... :/ saa ehdottaa muitakin tyyppejä.
[/quote]Onko myös jokainen tavallinen nuori nainen täysin mitäänsanomattoman näköinen?
-Mies 29v-
Mies 29v. - Hiekan vaaleat lyhyet hiukset jotka laittaa aina samalla tyylillä joka on hieman jämähtänyt 2000-luvulle. Keskipituinen, n. 175. Kapeat kasvot, silmät lähellä toisiaan. Silmälasit saattaa olla. Pukeutuu paljon vihreään ja tummansiniseen..tummiin.väreihin useimmiten. On aika hoikkarakenteinen vartaloltaan.
Kerro (mies29v.) menikö yhtään lähelle! :D
T. N26v.
[quote author="Mies 29v" time="01.04.2015 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:16"]
[/quote]Onko myös jokainen tavallinen nuori nainen täysin mitäänsanomattoman näköinen?
-Mies 29v-
[/quote]
Aikalailla. Ei näistä varmaan kannata loukkaantua. Nämä on vaan mielikuvia. (ei ap)
Ammattivalittaja on lyhyt ja pyöreä, lyhyet kikkurat ruskeat hiukset. Tyyli 90-luvulta. Saattaa olla silmälasit, ainakin lukiessa. Käyttää ihonvärisiä sukkahousuja tai valkoisia nylon-nilkkasukkia. Alkkarit ovat tarjouslaarista 5 kpl:n pakkauksissa ostetut ja lisäksi muutamat perus-sloggit. Vaatetuksen väreinä ammattivalittajalla on ruskeaa, vihreää ja sinapinkeltaista. Matalat kengät. Nappaslaukku 90-luvulta.
Kaikki "painan 45-kiloa"-tyypit ovat oikeasti noin 60 kiloisia hoikkia naisia, jotka uskovat olevansa ihan lähellä teini-iän mittojaan, kunhan väin vähän laihduttavat... :D
Mies29:n kuvittelen pitkäksi, hyvin laihaksi ja pitkäsormiseksi hiippariksi, ammattivalittajan vähän ylipainoiseksi harmaantuvaksi hiirulaiseksi, Pyhä Vulva -miehen nuoreksi, fedoraa käyttäväksi pullukaksi, joka tapaa kehuskella älykkyysosamäärällään (jota ei ole koskaan testattu) ja katselee halveksuen "tyhjäpäisiä" urheilijoita ja kauniita naisia. Pyllytyttö on entinen tuhti, nykyään löytänyt "fitness-elämäntavan" eli käy salilla kolme kertaa viikossa eikä enää syö sipsipussia joka päivä. Hän on hailakka, käyttää liikaa meikkiä ja h&m-vaatteita
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:19"]
Zombi osuuko oikeeseen?
[/quote]
eka oli lähimpänä :D t. zombi
Mulle tulee zombista mieleen että on pienikokoinen, mustahiuksinen ja nuori. Hiukset hartiamittaa tai vähän lyhyemmät.