Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä näköisiksi kuvittelet palstan palstajulkkikset?

Vierailija
31.03.2015 |

Itse ainakin ajattelen seuraavaa:

Mies29: todella mitäänsanomattoman näköinen, perusjätkä.

Pyhä Vulva-mies: todella lihava ja pieniin vaatteisiin ahtautunut. Rasvaiset, tummat hiukset. About 40v.

Ammattivalittaja: ruskeat, kiharat, olkapäille asti ulottuvat hiukset. Jakkupuku.

En tiedä mistä nuo mielikuvat olen repinyt... :/ saa ehdottaa muitakin tyyppejä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee zombista mieleen että on pienikokoinen, mustahiuksinen ja nuori. Hiukset hartiamittaa tai vähän lyhyemmät.

Vierailija
22/37 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhävulvamies: kaljamahainen sovinisti, jonka karvaiset läskit tursuaa ulos kireän, junttimaisella tekstillä varustetun paidan alta.

Mies 29: sama kuin Pyhävulvamies sillä erotuksella, että vähemmän läskiä.

K: Tavallisen 17-18v kundin näköinen, ehkä vähän "gay". Blondit hiukset ja jotenkin surullinen katse, mutta naamalla on muuten epämääräinen, vino hymy.

Zombi: anorektinen ja huonovontinen. Kädet ja jalat sinertäviä ja kalpea naama. Pillifarkut ja hihaton huppari.

Ammattivalittaja: perus kukkahattutäti.

Ikis: Räsänen (yllättävää)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä ainoo, joka aattelee että K näyttää rekkalesbolta kauluspaidassa, lippiksessä ja miesten farkuissa?? :D

Vierailija
24/37 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että näitä on kiva lueskella :D t. zombi

Vierailija
25/37 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IISAK SONNI näyttää 20v Timo Soinilta... älkää kysykö miksi. En tiedä itsekään.

Vierailija
26/37 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/37 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beaver on sellainen kärsivän näköinen kuin ei uskaltaisi paskantaa. Pukamat ja siniset tikit ja kynitty broileri.

Vierailija
28/37 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisaloitteiden (sekä avioliitto että karkotusaloite) spämmijän miellän jotenkin typerännäköiseksi, isopäiseksi ja kaljuuntuvaksi isäm maam pulustajaksi. Muista en osaa sanoa.

Vierailija
29/37 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:16"]

Pyhä Vulva-mies: todella lihava ja pieniin vaatteisiin ahtautunut. Rasvaiset, tummat hiukset. About 40v.

Ammattivalittaja: ruskeat, kiharat, olkapäille asti ulottuvat hiukset. Jakkupuku.

En tiedä mistä nuo mielikuvat olen repinyt... :/ saa ehdottaa muitakin tyyppejä.

[/quote]Onko myös jokainen tavallinen nuori nainen täysin mitäänsanomattoman näköinen?

-Mies 29v-

Vierailija
30/37 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v. - Hiekan vaaleat lyhyet hiukset jotka laittaa aina samalla tyylillä joka on hieman jämähtänyt 2000-luvulle. Keskipituinen, n. 175. Kapeat kasvot, silmät lähellä toisiaan. Silmälasit saattaa olla. Pukeutuu paljon vihreään ja tummansiniseen..tummiin.väreihin useimmiten. On aika hoikkarakenteinen vartaloltaan.
Kerro (mies29v.) menikö yhtään lähelle! :D
T. N26v.

Vierailija
31/37 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="01.04.2015 klo 00:54"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:16"]

[/quote]Onko myös jokainen tavallinen nuori nainen täysin mitäänsanomattoman näköinen?

-Mies 29v-

[/quote]

Aikalailla. Ei näistä varmaan kannata loukkaantua. Nämä on vaan mielikuvia. (ei ap)

Vierailija
32/37 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja on lyhyt ja pyöreä, lyhyet kikkurat ruskeat hiukset. Tyyli 90-luvulta. Saattaa olla silmälasit, ainakin lukiessa. Käyttää ihonvärisiä sukkahousuja tai valkoisia nylon-nilkkasukkia. Alkkarit ovat tarjouslaarista 5 kpl:n pakkauksissa ostetut ja lisäksi muutamat perus-sloggit. Vaatetuksen väreinä ammattivalittajalla on ruskeaa, vihreää ja sinapinkeltaista. Matalat kengät. Nappaslaukku 90-luvulta.

Vierailija
33/37 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan pihalla nykyisistä nimimerkeistä.

t: beaver

Vierailija
34/37 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zombi osuuko oikeeseen?

Vierailija
35/37 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "painan 45-kiloa"-tyypit ovat oikeasti noin 60 kiloisia hoikkia naisia, jotka uskovat olevansa ihan lähellä teini-iän mittojaan, kunhan väin vähän laihduttavat... :D

Vierailija
36/37 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies29:n kuvittelen pitkäksi, hyvin laihaksi ja pitkäsormiseksi hiippariksi, ammattivalittajan vähän ylipainoiseksi harmaantuvaksi hiirulaiseksi, Pyhä Vulva -miehen nuoreksi, fedoraa käyttäväksi pullukaksi, joka tapaa kehuskella älykkyysosamäärällään (jota ei ole koskaan testattu) ja katselee halveksuen "tyhjäpäisiä" urheilijoita ja kauniita naisia. Pyllytyttö on entinen tuhti, nykyään löytänyt "fitness-elämäntavan" eli käy salilla kolme kertaa viikossa eikä enää syö sipsipussia joka päivä. Hän on hailakka, käyttää liikaa meikkiä ja h&m-vaatteita

Vierailija
37/37 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:19"]

Zombi osuuko oikeeseen?

[/quote]

eka oli lähimpänä :D t. zombi