Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HOMOMIEHELLE heteroseksin tekee "ällöttäväksi" alaston NAINEN, tämä

Vierailija
31.03.2015 |

siis suoraan vähän aiemmin tänään olleesta viestiketjusta, jossa nuoreksi homoksi esittäytynyt vastaili kysymyksiin. Anteeksi vain, mutta sisälläni heräävä tutkija-psykologi-seksologi-psykoterapeutti tuntee aivan vilpitöntä ihmetystä ja samalla kiinnostusta, että miksi nuori homomies kokee noin voimakkaasti naisen alastomuuden. Selitykseksi ei mielestäni tarvitse riittää ajatus, että "samahan se on heterolla" eli että ällöttäisi nähdä omaa sukupuolta oleva ihminen alastomana seksuaalisessa mielessä - kuinka montaa heteroa sellainen "ällöttää"? Itse tunnen vain harvoja, jotka tuntevat noin voimakkaasti. Enemmän minulla tulee mieleen esimurrosikäisen tai sitä nuoremman pojan tai tytön vähän hämillinen tai arkaileva suhtautuminen vastakkaiseen sukupuoleen:

"Emmä haluu tietää, että mitä sillä on mekon sisällä/housuissa." Ymmärtääkseni siinä lapsi on samaan aikaan hämillään tai välttelevä seksuaalisuuden ja alastomuuden ajatusta kohtaan, mutta samalla myös orastava uteliaisuus tulee vähitellen esiin. Moni kasvattaja ehkä on huomannut tämänkaltaisia reaktioita tietyn ikäisissä lapsissa. En tee johtopäätöksiä, mutta mielellään totean, että seksuaalisuus on kyllä hurjan kiinnostava alue ja myös homoseksuaalisuutta pitää uskaltaa kumartelematta pohtia eri näkökulmista, kuitenkaan loukkaamatta ketään.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle alaston mies ei ole ällöttävä. Kun he alkavat suutelemaan tai imemään kullia, niin alkaa ällöttää. Silti voin vaikka runkata transeksuaaleille netissä. Tosin etsin sitten aika tarkkaa todella naisilta näyttäviä tyyppejä. Siis minulla ne sukupuolielimet eivät ole se olennainen asia, vaan se miehen naama ällöttää eroottisessa kanssakäymisessä.

Vierailija
22/36 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:41"]naisvartalo puskee seksin aikana sellaisia eritteitä jotka ällöttävät minuakin, vaikka olen itse nainen. Lima ällöttää monia, tuli se sitten kurkusta tai vähän alempaa.
[/quote] Whaaaaat? Mistään mitään limaa puske. Olet harhainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:33"]

Vastaan homomiehen siskona. Veljeni on tyyppiä "nallekarhu" homo, joten hän ei sinänsä eronnut lapsena paljoakaan toisista pojista. Hänellä oli kuitenkin jo hyvin varhan suoranainen inho ja pelonsekainen kuvotus tietyntyyppisiä naisia kohtaan; erityisesti hiukan vanhempia, maskuliinisia ja itsevarmoja naisia kohtaan. Toisaalta hän kuitenkin myös viihtyi hyvin vanhojen ihmisten seurassa.

Itse en heterona ole oikeastaan missään iässä tuntenyt erityistä inhoa minkään sukupuolen edustajia kohtaan. Toki kiinnitän huomiota tietynlaisiin erityispiirteisiin ihmisissä, mutta ne eivät koskaan ole aiheuttaneen inhon väristyksiä. Joten siinä mielessä ap:n pohdinnat ovat mielestäni aivan ymmärrettäviä.

Minulla on aiheesta paljon omia syväanalyyttisiä ajatuksia, joita en kuitenkaan kehtaisi kirjoittaa edes anonyymille palstalle. ;-)

[/quote]

Kirjoita ihmeessä, haluan kuulla! Hienoa, että täällä on muitakin pohtijoita, jotka haluavat vähän "raapaista pintaa" :)

Vierailija
24/36 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:08"]

Miksei voi ymmärtää että ajatus seksistä naisen kanssa ällöttää? Mä olen tasan samaa mieltä kuin se eilinen pikkujätkä, en katso seksikohtauksia jotka sisältää naisia. Ajatus siitä limaisesta kolosta yäääääh! Eikä naisvartalo ole kaunis, kaikki roikkuvat läskipussit ym. hyi! Antakaa homojen olla homoja teidän mielipiteet on vain teidän ja meillä on omat.

[/quote]

Oletko ehkä "naisfoobikko"? :) Siinäpä meille uusi fobia homofobian rinnalle, ja uskomattomia ajatuksia kyllä tuossa viestissäsi, "limainen kolo" ja "roikkuvat läskipussit". Eikä ole kyse siitä, etteivät homot saisi olla homoja vaan kyllä eri mielipiteistä pitää voida keskustella ja kritisoidakin jos sen tekee asiallisesti!

Vierailija
25/36 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:45"]Naisvartalo ON ällöttävä! t: transmies
[/quote]

Eli olet homo, mitä sitten? Itse olen joskus seurustellut vähän aikaa transmiehen kanssa, oli kyllä ihan umpi hetero.

Vierailija
26/36 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:45"]Naisvartalo ON ällöttävä! t: transmies [/quote] Eli olet homo, mitä sitten? Itse olen joskus seurustellut vähän aikaa transmiehen kanssa, oli kyllä ihan umpi hetero.

[/quote]

Olen elänut naisvartalossa joten tiedän sen ällöttävyyden. Olisin tappanut itseni jos en olisi päässyt pois.

Vierailija
27/36 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:45"]Naisvartalo ON ällöttävä! t: transmies [/quote] Eli olet homo, mitä sitten? Itse olen joskus seurustellut vähän aikaa transmiehen kanssa, oli kyllä ihan umpi hetero.

[/quote]

Olen elänut naisvartalossa joten tiedän sen ällöttävyyden. Olisin tappanut itseni jos en olisi päässyt pois.
[/quote]

Joo, kyllä sulla joku seksuaalinen suuntautuminen silti on! Joko se transmies tykkää miehistä ja on homo tai sitten tykkää naisista ja on hetero. Niin yksinkertaista se on kuin kaikilla muillakin. Jos kommenttisi on, että naisvartalo ON ällöttävä, et sitten ainakaan hetero ole. Ihan kuin ratsastaisit transsukupuolisuudellasi.

Vierailija
28/36 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:53"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:45"]Naisvartalo ON ällöttävä! t: transmies [/quote] Eli olet homo, mitä sitten? Itse olen joskus seurustellut vähän aikaa transmiehen kanssa, oli kyllä ihan umpi hetero. [/quote] Olen elänut naisvartalossa joten tiedän sen ällöttävyyden. Olisin tappanut itseni jos en olisi päässyt pois. [/quote] Joo, kyllä sulla joku seksuaalinen suuntautuminen silti on! Joko se transmies tykkää miehistä ja on homo tai sitten tykkää naisista ja on hetero. Niin yksinkertaista se on kuin kaikilla muillakin. Jos kommenttisi on, että naisvartalo ON ällöttävä, et sitten ainakaan hetero ole. Ihan kuin ratsastaisit transsukupuolisuudellasi.

[/quote]

En todellakaan ole hetero. Sanoin vaan että tiedän miten inhottavaa on ''elää'' naisen muotoisena kun olen sen joutunut kokemaan. Eli ymmärrän täysin että homomies pitää naisvartaloa inhottavana. Sellainenkin joka ei ole joutunut sitä inhottavuutta itse kokemaan.

Vierailija
29/36 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:53"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:45"]Naisvartalo ON ällöttävä! t: transmies [/quote] Eli olet homo, mitä sitten? Itse olen joskus seurustellut vähän aikaa transmiehen kanssa, oli kyllä ihan umpi hetero. [/quote] Olen elänut naisvartalossa joten tiedän sen ällöttävyyden. Olisin tappanut itseni jos en olisi päässyt pois. [/quote] Joo, kyllä sulla joku seksuaalinen suuntautuminen silti on! Joko se transmies tykkää miehistä ja on homo tai sitten tykkää naisista ja on hetero. Niin yksinkertaista se on kuin kaikilla muillakin. Jos kommenttisi on, että naisvartalo ON ällöttävä, et sitten ainakaan hetero ole. Ihan kuin ratsastaisit transsukupuolisuudellasi.

[/quote]

En todellakaan ole hetero. Sanoin vaan että tiedän miten inhottavaa on ''elää'' naisen muotoisena kun olen sen joutunut kokemaan. Eli ymmärrän täysin että homomies pitää naisvartaloa inhottavana. Sellainenkin joka ei ole joutunut sitä inhottavuutta itse kokemaan.
[/quote]

Homolla, joka on ollut syntyjään mies, ei pitäisi olla samanlaisia traumoja kuin sinulla. Sinun traumasi ymmärrän, mutta sellaisen, joka ei ole omaa ruumistaan joutunut vihaamaan, en ymmärrä. Kuinka voi pitää niinkin neutraalia asiaa kuin ihminen, ällöttävänä. Tunnen kaksi transmiestä ja yhden transnaisen sekä neljä miespuolista homoa. Kukaan ei ole noin kompleksinen. Kaikilla ollut normaali lapsuus ilman traumoja. Tämäkin transmies, jonka kanssa seurustelin ja meinasin naidakin, piti naisen vartaloa ihanana ja kiihottavana KUNHAN ei tarvinnut sitä itse pitää omana lihapukunaan. Miesvartalosta taas oli täysin neutraali "mun kuuluu näyttää tältä" asenne. Myös muiden miesten vartalot täysin neutraali juttu. Jotain traumoja pitää olla, että äitinsäkin ruumiin kokee oikein ällönä. Voitko edes äitiäsi tai siskoasi halata ällötykseltäsi?

Vierailija
30/36 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:31"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:53"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:45"]Naisvartalo ON ällöttävä! t: transmies [/quote] Eli olet homo, mitä sitten? Itse olen joskus seurustellut vähän aikaa transmiehen kanssa, oli kyllä ihan umpi hetero. [/quote] Olen elänut naisvartalossa joten tiedän sen ällöttävyyden. Olisin tappanut itseni jos en olisi päässyt pois. [/quote] Joo, kyllä sulla joku seksuaalinen suuntautuminen silti on! Joko se transmies tykkää miehistä ja on homo tai sitten tykkää naisista ja on hetero. Niin yksinkertaista se on kuin kaikilla muillakin. Jos kommenttisi on, että naisvartalo ON ällöttävä, et sitten ainakaan hetero ole. Ihan kuin ratsastaisit transsukupuolisuudellasi. [/quote] En todellakaan ole hetero. Sanoin vaan että tiedän miten inhottavaa on ''elää'' naisen muotoisena kun olen sen joutunut kokemaan. Eli ymmärrän täysin että homomies pitää naisvartaloa inhottavana. Sellainenkin joka ei ole joutunut sitä inhottavuutta itse kokemaan. [/quote] Homolla, joka on ollut syntyjään mies, ei pitäisi olla samanlaisia traumoja kuin sinulla. Sinun traumasi ymmärrän, mutta sellaisen, joka ei ole omaa ruumistaan joutunut vihaamaan, en ymmärrä. Kuinka voi pitää niinkin neutraalia asiaa kuin ihminen, ällöttävänä. Tunnen kaksi transmiestä ja yhden transnaisen sekä neljä miespuolista homoa. Kukaan ei ole noin kompleksinen. Kaikilla ollut normaali lapsuus ilman traumoja. Tämäkin transmies, jonka kanssa seurustelin ja meinasin naidakin, piti naisen vartaloa ihanana ja kiihottavana KUNHAN ei tarvinnut sitä itse pitää omana lihapukunaan. Miesvartalosta taas oli täysin neutraali "mun kuuluu näyttää tältä" asenne. Myös muiden miesten vartalot täysin neutraali juttu. Jotain traumoja pitää olla, että äitinsäkin ruumiin kokee oikein ällönä. Voitko edes äitiäsi tai siskoasi halata ällötykseltäsi?

[/quote]

Sulla ne traumat taitaa olla.

Vierailija
31/36 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroseksikohtauksissa joutuu katsomaan miten mies tuhlaa itsensä yhtymällä naiseen. Sama kuin hyvää ruokaa heitettäisiin roskiin. Kyllä se ällöttää ja surettaa. :)

Vierailija
32/36 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:06"]Heteroseksikohtauksissa joutuu katsomaan miten mies tuhlaa itsensä yhtymällä naiseen. Sama kuin hyvää ruokaa heitettäisiin roskiin. Kyllä se ällöttää ja surettaa. :)
[/quote]

Isäsikin on tuhlannut itsensä yhtymällä äitiisi, jotta sinä olisit olemassa. En vastustanut homojen adoptio oikeutta ennen tätä keskustelua. Nyt vastustan! Mitä, jos adoptoisivat ällöttävän tytön, josta kasvaa inha nainen? Tai pojan, joka kasvaisi heteroksi kuullen kotona kuinka se on inhaa? Vittu, että olette sairasta porukkaa!

Vierailija
33/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse olen oppinut näiltä palstoilta, niin kaikkea ei kannata uskoa mitä ihmiset kirjoittaa tänne.
Kurja juttu mutta jotkut saavat jotain kiksejä kirjottaessaan 'provoja'. Varmaan teinejä tai kyllästyneitä mammoja. :)
Älä suotta tuo heille sitä iloa että vedät herneet nenääsi. :)

Vierailija
34/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea haloo jonkun pojan viattomasta lausahduksesta! Totuus kun on että leffojen seksikohtaukset on ällöttäviä ja täysin turhaa juonen pitkittämistä! Itsekin kelaan aina pois.

Vierailija
35/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehet ja naiset huutaa kuorossa hyiii yäääk ällöööööö kun salkkareissa pojat pussaa. Miksi ihmeessä homo ei saisi sanoa samoin kun heterot pussaa?

Vierailija
36/36 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 08:58"]

Heteromiehet ja naiset huutaa kuorossa hyiii yäääk ällöööööö kun salkkareissa pojat pussaa. Miksi ihmeessä homo ei saisi sanoa samoin kun heterot pussaa?

[/quote]

Niinpä. Tuskin tämän syvällisemmästä asiasta oli kyse. Sitäpaitsi sanan ''ällöttävä'' laittoi joku kysyjä pojan suuhun, vaihtoehdot taisi olla kiihottavaa, yhdentekevää, vai ällöttävää. Viimeksimainittuahan se seksi on kuvattuna.