Ihanaa kun on lapsiluku täynnä ja pian loppuu imetys!
Kommentit (12)
Itsehän ne toki olen päättänyt mutta ihanaa tietää, että koko ajan tulee saamaan enemmän aikaa itselle ja parisuhteelle! Ap
Meillä 4, ja sama tunne! Mukavasti asiat.
Mahtavaa! Muistan saman tunteen. Tämä kaksi on hyvä, tuntuu että perhe on nyt kokonainen ja muutenkin niin hyvä olla :)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:46"]En tiedä, olenko negatiivisella tuulella mutta sain viestistäsi kuvan aivan kuin joku ulkopuolinen olisi määritellyt lapsilukusi ja vihdoinkin se nyt on täytetty se määrätty määrä lapsia. Kaiken huipuksi vielä sinut on pakotettu imettämäänkin ja iloitset kun kohta on sekin mittari täytetty.
Voihan olla että tulkitsen asiaa väärin ja tuuletat vain ihanaa elämääsi. Lapsiluvun olet päättänyt itse ja imetyksenkin voit lopettaa ihan tasan milloin haluat. Sitten kun -elämää elävät ihmiset ovat mielestäni vähän rasittavia. En käsitä näitä "elin sumussa pari vuotta mutta nyt nuo lapset ovat teinejä, joten kyllä kannatti". Minusta se elämä pitää elää nyt eikä sitten kun.
[/quote]
t. vela
Aijaa, mä parhaillaan imetän 8 kk ikäistä, joka olosuhteiden pakosta luultavasti jää viimeiseksi, ja oon tosi haikea siitä, että imetys täytyy joskus lopettaa :D
On nää vaan niin ihania hetkiä <3
Kun on vieläpä tyttö ja poika, en keksi yhtään syytä, miksi tähän rumbaan lähtisi kolmatta kertaa!! Ap
En tiedä, olenko negatiivisella tuulella mutta sain viestistäsi kuvan aivan kuin joku ulkopuolinen olisi määritellyt lapsilukusi ja vihdoinkin se nyt on täytetty se määrätty määrä lapsia. Kaiken huipuksi vielä sinut on pakotettu imettämäänkin ja iloitset kun kohta on sekin mittari täytetty.
Voihan olla että tulkitsen asiaa väärin ja tuuletat vain ihanaa elämääsi. Lapsiluvun olet päättänyt itse ja imetyksenkin voit lopettaa ihan tasan milloin haluat. Sitten kun -elämää elävät ihmiset ovat mielestäni vähän rasittavia. En käsitä näitä "elin sumussa pari vuotta mutta nyt nuo lapset ovat teinejä, joten kyllä kannatti". Minusta se elämä pitää elää nyt eikä sitten kun.