Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksk vaatekaupan myyjien on aina pakko ahdistella?

Vierailija
31.03.2015 |

Joudun prismasta ostamaan vaatteet sen takia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo käskee.

Vierailija
2/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. 

Kivijalkakauppojen hinnatkin karkottavat asiakkaat mutta se perässäjuokseminen ja maaninen tyrkytys viimeistelee tuhon.

Jälkimmäinen johtuu toki edellä mainitusta mutta ei todellakaan ole ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin on sen seittemänsataa keskustelua ollu. Koska niiden käsketään tekemään niin, koska myynti. Tuskin ne siitä ahdistelusta nauttii yhtään sen enempää.

Vierailija
4/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjälle voi sanoa, että "kiitos, katselen ensin". Tämän jälkeen asiakas voi unohtaa myyjän kokonaan, olla kuin tätä ei olisikaan. Ei reagoi puheisiin, ei katso mitä myyjä esittelee yms. 

Vierailija
5/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalanen pelkää toisen ihmisen kontaktia, ellei ole humalassa.

Vierailija
6/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:59"]

Myyjälle voi sanoa, että "kiitos, katselen ensin". Tämän jälkeen asiakas voi unohtaa myyjän kokonaan, olla kuin tätä ei olisikaan. Ei reagoi puheisiin, ei katso mitä myyjä esittelee yms. 

[/quote]

Helpompi shoppailla netistä kuin leikkiä kuuroa ja mykkää. *ilmainen vinkki*

Vierailija
7/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:59"]

[/quote]

Helpompi shoppailla netistä kuin leikkiä kuuroa ja mykkää. *ilmainen vinkki*

[/quote]

Netissä ei voi sovittaa.

Vierailija
8/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa olemaan ihmisten kanssa tekemisissä. Ei ne syö. Aina voi sanoa että katselen ja pyydän sinut paikalle jos tarvitsen, kiitos. Kertaakaan tuon jälkeen ei ole kukaan tullut kysymän/esittelemään mitään.

Vierailija
9/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei nyt ihan ole siitä, että pelätään kontaktia. Se vaan on ihan helvetin ärsyttävää mennä kauppaan ja myyjä(t) roikkuu niskassa ja yrittää puhua sut ympäri ostamaan jonkun saatanan kalliin vaatteen. Inhoan varsinkin sitä kun on sovituskopissa ja kuikuillaan "onko kaikki ok?". Rasittavaa.. Onneksi h&m ja esim. Gina tricotissa tehdä tätä yms.. Mutta aleksi13,dressmann jne ihan järkyttävää ahdistelemista. Luuleko se johto siellä, että asiakas palaa takaisin hyvien kauppojen tai myyjän perässä...eiei..

Vierailija
10/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeellä on paljon varkaita, joten huomioimalla jokaisen asiakkaan, myyjä on samalla jyvällä mitä kaupassa tapahtuu. Jos hän vain tuijottaisi nettiä tiskin takana, voi vrkaatkin paremmin rellestää.

Vierailija
11/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi13!!! Eihän siellä kukaan tule sanomaan mitään, siinä tiskin takana seisovat.

Vierailija
12/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vaikka sanookin, että katselee niin näissä suomalaisissa ketjuissa varsinkin se ahdistelu jatkuu ahdistelu kuitenkin uudestaa. Miks pitäis jutustella ihmisen kanssa jonka tavoitteena on määrätä johdon käskyä ja saada itselleen lisämyyntiä. Suomessa on niin hemmetin näkyvää toi tyrkyttäminen, et HYVIÄ myyjiä on oikeesti harvassa.

Vierailija
13/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluan, että myyjä tulee sovituskopin luo kysymään, että onko kikki ok. Tosi ärsyttävää vaihtaa omat vaatteet päälle ja lähteä etsimään sopivampaa kokoa,

Vierailija
14/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:12"]

Niin ja vaikka sanookin, että katselee niin näissä suomalaisissa ketjuissa varsinkin se ahdistelu jatkuu ahdistelu kuitenkin uudestaa. Miks pitäis jutustella ihmisen kanssa jonka tavoitteena on määrätä johdon käskyä ja saada itselleen lisämyyntiä. Suomessa on niin hemmetin näkyvää toi tyrkyttäminen, et HYVIÄ myyjiä on oikeesti harvassa.

[/quote]Mikä on suomalainen ketju?

Vierailija
15/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Aleksissa myyjänä ja voin vain sanoa, että eräät ovat täällä aivan oikeassa. Lähden kyllä täältä heti veks kun olosuhteet sallii.

Vierailija
16/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokinen, Aleksi13, Halonen, Kenkärepo,

Vierailija
17/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja minua ahdisteli kerran nuori vaatekaupan naismyyjä kun olin vaatteita ostamassa. Kun sovitin vaatteita ja näytin puettuja vaatteita ylläni, niin se myyjä kosketteli mua paikasta jos toisestakin. Hyvä ettei kättään vehkeisiini työntänyt. Ihmettelen tätä suuresti, sillä en ollut silloin mitenkään hyvännäköinen enkä ole nykyäänkään.

Tarina on tosi, vaikka eihän sitä tietenkään täällä AV-palstalla uskota.

Vierailija
18/18 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:02"]

Suomalanen pelkää toisen ihmisen kontaktia, ellei ole humalassa.

[/quote]

No ei varmasti monikaan pelkää, vaan tekopirteät nasaaliäänellä vinkuvat myyjät ärsyttävät. Yleensä kimppuun hyökätään jo melkein heti kun ovesta tullaan sisään. Olisivat edes aitoja ja antaisivat asiakkaan vähän katsella alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi