jos ruuansulatuskanava toimii normaalisti, ei pyllynpesua tarvita!!!!
Terveen ihmisen uloste on sellainen ettei se jätä jäämiä peräaukkoon. Pyyhkäisy paperilla riittää, eikä siihenkään kuulu jäädä mitään.
Näillä suihkuttelijoilla on ruokavaliossa jokin ongelma, jos tarvitsevat ulostamisen jälkeen käsisuihkua.
Ei sieltä kuulu tulla mitään vetelää turahdusta! Vaan solakasti sujahtava pötkylä joka ei jätä jälkiä!
Jos näin ei ole ->lääkäriin mars!
Kommentit (27)
Jaa. Noin minulla onkin, mutta huuhtelen silti. Haittaa sinua miten?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:16"]Jaa. Noin minulla onkin, mutta huuhtelen silti. Haittaa sinua miten?
[/quote]
Ei haittaa mutta turha tulla mussuttamaan että pyyhkijät ovat paskaperseitä!
Sinä aiheutat vain hallaa peräaukollesi, joten älä pidä itseäsi parempana ja hauku muita paskaperseiksi!
Mitå lääkäri tuohon tekee/sanoo?:D eikö itse osata miettiä että ohops, kokeilenpa olla ilman maitoa? + joskus saattaa silti sotkeentua esim kokeillessa uusia ruokalajeja!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:16"]Jaa. Noin minulla onkin, mutta huuhtelen silti. Haittaa sinua miten?
[/quote]
Ei haittaa mutta turha tulla mussuttamaan että pyyhkijät ovat paskaperseitä!
Sinä aiheutat vain hallaa peräaukollesi, joten älä pidä itseäsi parempana ja hauku muita paskaperseiksi!
[/quote]
Koska meillä pyyhkijöillä ei ole tarvetta pesuun kun suolemme toimii normaalisti.
Kyllä tulee taas lääkäreille turhia potilaita 5 miljoonaa kappaletta...
Miksi edes käyttäisin jotain käsisuihkua enää kun paperiinkaan ei jää mitään jälkeä..
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:18"]Mitå lääkäri tuohon tekee/sanoo?:D eikö itse osata miettiä että ohops, kokeilenpa olla ilman maitoa? + joskus saattaa silti sotkeentua esim kokeillessa uusia ruokalajeja!
[/quote]
Voi itsekin kokeilla jättää pois tiettyjä ruoka-aineita.
Mutta pitkittynyt löysä vatsa on toki selvittelyä vaativa oire.
Itse pesen kakkareikää, jos kakka on ripulia ja leviää pitkin haaroja. Ilmeisesti pyllynpesijöillä on kestoripuli.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:19"]Kyllä tulee taas lääkäreille turhia potilaita 5 miljoonaa kappaletta...
[/quote]
No helpommalla pääsee kun lopettaa sen vehnän puputtamisen.
Ihan paskapuhetta. Johan se on ihan valtion taholta todettu että vuonna 2020 tarvitaan todella paljon ulkomailta tuotua pyllynpesijäporukkaa. Tuskin näin olisi jos kerran ulostepötkylä vain sujahtaisi nätisti ulos.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:19"]Miksi edes käyttäisin jotain käsisuihkua enää kun paperiinkaan ei jää mitään jälkeä..
[/quote]
Niinpä!!!
Kuunnelkaas tätä te hysteeriset suihkuttelijat!!!
Miten vesi vahingoittaa peräaukkoa?
Ei ne lääkärit asialle mitään voi. Pistävät ruokavaliokokeiluun, joka ei auta. Saattavat ottaa jonkun testinkin, jos on vaikka kipuja, mutta kun mitään ei löydy, on diagnoosina ärtynyt suoli. Ihmeellinen ärtynyt suoli mulla, kun sietää mm. chiliä...
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:22"]Ihan paskapuhetta. Johan se on ihan valtion taholta todettu että vuonna 2020 tarvitaan todella paljon ulkomailta tuotua pyllynpesijäporukkaa. Tuskin näin olisi jos kerran ulostepötkylä vain sujahtaisi nätisti ulos.
[/quote]
Puhun perusterveistä omatoimisista aikuisista.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:14"]
Terveen ihmisen uloste on sellainen ettei se jätä jäämiä peräaukkoon. Pyyhkäisy paperilla riittää, eikä siihenkään kuulu jäädä mitään. Näillä suihkuttelijoilla on ruokavaliossa jokin ongelma, jos tarvitsevat ulostamisen jälkeen käsisuihkua. Ei sieltä kuulu tulla mitään vetelää turahdusta! Vaan solakasti sujahtava pötkylä joka ei jätä jälkiä! Jos näin ei ole ->lääkäriin mars!
[/quote]
Voisitsä hei ***** mun ********** :)
Mun mies ei pese persettään joka päivä ja hyi hitto sitä lemun määrää. Bakteerit muhii siellä poskien välissä ihan riippumatta siitä, onko edes kakannut ollenkaan... Kyllä pitää perse pestä kerran päivässä!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:22"]Miten vesi vahingoittaa peräaukkoa?
[/quote]
Jatkuva pesu kuivattaa! Heikentää alapää normaalifloora ja altistaa hiiva- ja bakteeri- infektioille.
Ainiin ei se ole mahdollista kun sinulla ei ole koskaan ollut!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 23:25"]Mun mies ei pese persettään joka päivä ja hyi hitto sitä lemun määrää. Bakteerit muhii siellä poskien välissä ihan riippumatta siitä, onko edes kakannut ollenkaan... Kyllä pitää perse pestä kerran päivässä!
[/quote]
No tietty, mutta ei järjestelmällisesti ulostamisen jälkeen.
Älkää hyvät ihmiset tulko lääkäriin siksi että kakan jälkeen täytyy pestä. Ainoastaan jos on kipuja/tahatonta laihtumista/tummaa verta ulosteessa/jatkuva vesiripuli tms "oikeita" oireita. Itselläkin on joskus "tahmeampi" kakka ja täytyy pestä, ihan normaalia että ulosteen väri ja koostumus vaihtelee ruokavalion mukaan.
T. Lääkäri
Ja tämä on ihan lääkärien määritelmä!